Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

Ahoj všem :pivo:,

poněvadž jsem se konečně dokopal k tomu pořídit nějaké fotografie, níže bych rád představil "mou" současnou OII.
Už v předchozím zaměstnání jsem si hrál s předfaceliftem, popsaným jako "Mé každodenní cappuccino" (více info NALEZNETE ZDE). Po předlouhém čekání jsem si před měsícem - v září tohoto roku - konečně dovezl nástupce, kterého mám od mého současného zaměstnavatele k volnému používání (proto omluvte drobné retuše firemních nálepek).

Auto krátce používal kolega, který však kvůli rozrůstající se rodině po roce potřeboval kombi - tak jsem se o tuto skoro novou OII přihlásil já :)

Snad se bude líbit :rolleyes:

Informace:
Škoda Octavia II, výroba 10/2012 = MR 2013, 1,2 TSI 77kW, stav tachometru, když jsem si auto dovezl: 30 000 km

Jak jsem si auto přivezl, aneb Social Edition (výbavová verze Activ):

  • 1DIN autorádio Škoda Melody
  • Manuální klimatizace
  • Dálkové ovládání centrálního zamykání
  • Elektrická okna vpředu
  • Elektricky nastavitelná, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
  • Palubní počítač
  • 4x airbag
  • ASR
  • Výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, spolu s nastavitelnými bederními opěrkami předních sedadel a dělenými sklopnými zadními sedadly
  • Gumové koberečky
  • Rezervní ocelové kolo - plnohodnotné
  • Defend Lock

post-28923-0-31029300-1396103020_thumb.jpgpost-28923-0-94937800-1396103028_thumb.jpgpost-28923-0-33918100-1396103033_thumb.jpgpost-28923-0-05035900-1396103037_thumb.jpgpost-28923-0-81545100-1396103040_thumb.jpgpost-28923-0-28549100-1396103044_thumb.jpgpost-28923-0-91373700-1396103047_thumb.jpg


Dosud provedené úpravy:

Interiér

  • Loketní opěrka "JumboBox" vpředu (včetně zadního popelníku, zapojené AUX zdířky a vedení vzduchu) + dodatečná montáž vzduchového potrubí pro klimatizovanou schránku před spolujezdcem
  • Sklopná loketní opěrka vzadu s průchodem na ski vak
  • Nová stropnice s osvětlením vzadu (původně nebylo), novou stropní svítilnou Elegance s čtecími lampičkami vpředu, výklopnou schránkou na brýle a protisluneční clonou s make-up zrcátkem na straně řidiče a spolujezdce
  • Autopotahy MAD šité na míru v kombinaci kůže/ látka s červenými prvky/ alcantara s červeným prošíváním a nášivkou "Sport Line"
  • Kožené výplně dveří (RS) s přípravou pro Sound System
  • Malý kožený paket RS red line, original - výměna volantu za 4-ramenný kožený s červeným prošíváním, nová kožená řadící páka s červeným prošíváním, kožené madlo ruční brzdy s červeným prošíváním, kožená loketní opěrka s červeným prošíváním
  • Čalouněné bočnice palubní desky (ve stylu vyšších výbav - původně plastové)
  • Úložná schránka pod sedadlem spolujezdce
  • Chromový /hliníkový styling paket - výměna vnitřních kliček dveří za chromové, výměna mechanismu ruční brzdy za mechanismus s chromovým tlačítkem, chromová lišta na popelníku, airbag s chromovým "úsměvem" + nové logo Škoda, matně chromové dekorativní lišty na ovladači stahování oken na straně řidiče a spolujezdce, matný hliníkový kroužek ovladače zrcátek, nový ovladač světel v matném nerezovém provedení by VW s kroužkem v matném hliníku, nerez výplně s červeným nápisem "Octavia" do páčky pro výškové nastavení předních sedadel
  • Výměna středové schránky na palubní desce za uzavíratelnou
  • Výměna spodní uzavíratelné schránky středového panelu za popelník (jsem nekuřák, ale používám jako odpadkový koš)
  • Zakázkové velurové koberečky z DE - černé s červeným prošíváním (na zimu gumové)
  • Dekor v imitaci šedého karbonu - 4D lakovaná fólie + červené spodní hrany dekorativních lišt
  • Panel klimatizace v klavírním černém lesku, včetně kruhových středů ovladačů klimatizace v černém lesku
  • Upravený přístrojový štít (stříbrně lakovaná horní lišta po vzoru verze s Maxi-DOT, červené ručičky, nápis "Sport Line")
  • Ozdobné kryty prahů "Octavia", originál Škoda
  • Nerezové pedály (plyn, spojka, brzda) + nerezová opěrka levé nohy
  • Mezipodlaha zavazadlového prostoru
  • Závěsné sklopné háčky do zavazadlového prostoru
  • Originál odkládací kapsa do levé bočnice zavazadlového prostoru
  • Style kryt na klíče - dekor červená metalíza
  • Zkrácení tyče řazení o 30mm

Exteriér

  • Výměna vnějších zpětných zrcátek (asférické na straně řidiče) a klik dveří za lakované v barvě vozu
  • Na letní sezónu 17" litá kola Seat, stříbrná
  • Originál boční ochranné lišty, lakované v barvě vozu
  • Tónování oken fóliemi - vpředu se 70% propustností, nanotechnologie (zádržnost až 50% tepla, odstín s nádechem zeleno-modré), vzadu na úroveň 20% propustnosti, černá
  • Originální tónované čelní sklo se šedým pruhem proti slunci
  • Polepy B-sloupků leskle černou perleťovou fólií
  • Rozšíření jednoho výfuku na dvojitou chromovanou koncovku ve stylu originálu Škoda
  • Nové znaky Škoda vpředu a vzadu (podklad lakován do černé lesklé) + na kola (letní i zimní)
  • Sundání nápisu "Octavia" z kufru, odstranění podložek pod registrační značkou vpředu + vzadu
  • Malý nápis s označením motorizace "TFSI", lakován do leskle černé
  • Střešní anténa "shark", leskle černá, originál Škoda + 56mm ALU leskle černá anténa
  • Zadní LED světla, originál, 3 fázově zatmavená, zapojená pro svítivost "C"
  • Upravená originální přední světla - leskle černá s černou plaketkou a bílým nápisem "Octavia"
  • Černé mlhovky s LED denním svícením a s funkcí pozičních světel
  • Lakovaná maska do kombinace leskle bílá / leskle černá s červeným proužkem
  • Odtrhová hrana 5. dveří (upravený originál z Rapidu) v leskle černém laku
  • Prodloužení zadní odrazky přes celou šířku nárazníku
  • Červené třmeny brzd a černé matné náboje kol

Elektrika

  • Xenon-look halogenové žárovky H7 Philips Diamond Vision 5000K
  • Výměna BCM jednotky, zapojení mlhovek a denních světel a naprogramování funkce Corner, protočení ručiček, samočinné zamykání..
  • Tempomat
  • Zadní parkovací senzory, originál Škoda
  • Multimediální dotykové autorádio Kenwood DNX-525DAB s navigací a bluetooth handsfree (originální mikrofon Škoda umístěn do stropní lampičky vpředu), doplněno o duální anténu (v palubní desce)
  • Držák mobilu Brodit se zakázkovým flockováním (nanesení samet povrchu)
  • Duální 12V zásuvka v kastlíku před spolujezdcem + vyvedené USB z rádia
  • Montáž dalších 4 reproduktorů do zadních dveří
  • Zapojení poloautomatické klimatizace včetně senzorů (původně striktně manuální)
  • Osvětlení přihrádky před spolujezdcem (původně bez osvětlení)
  • Footwell osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu (100% osvit při otevření dveří, vypnutí motoru a odemčení vozu, 25% osvit při jízdě se zapnutými potkávacími světly)
  • Druhá lampička v zavazadlovém prostoru (pravá)
  • Baterie Škoda 61Ah, 330A + originální plastový kryt
  • LED žárovky do směrových světel P+Z, do couvacích světel a pro osvětlení RZ
  • Zapojen dvoutónový klakson
  • Zapojena varovná světélka v předních dveřích

...zde u mnohých bodů patří velké díky Vášovi za pomoc! :palec:

Motor

  • Protihlukový kryt motoru
  • Úprava výkonu na 89kW a 192Nm (s 15" koly nyní akcelerace z 0-100km/h = cca 9,5s)
  • Blow-off ventil
  • Sportovní filtr K&N
  • ...používání aditiv VIF

Chystané úpravy

  • Styling kit karoserie (zadní difuzor, přední spoiler, nástavce prahů, černá fólie na střechu, apod.)
  • Snížení podvozku (max. -20mm)
  • LED osvětlení interiéru (možná i LED osvětlení vnitřních kliček dveří?)
  • Časem možná tříramenný MF volant z OIII s plochou spodní částí
  • Světelný senzor
  • Vytlumení dveří getexem+ možná nové basové a výškové měniče
  • ... a další úpravy smile.gif


Foto 10/2014:
post-28923-0-27438900-1414325210_thumb.jpgpost-28923-0-74211200-1414325214_thumb.jpgpost-28923-0-19672900-1414337789_thumb.jpgpost-28923-0-26058300-1414325219_thumb.jpgpost-28923-0-26163900-1414325236_thumb.jpgpost-28923-0-88184000-1414325239_thumb.jpgpost-28923-0-89221300-1414325244_thumb.jpgpost-28923-0-19815400-1414325249_thumb.jpg

Změny budu průběžně dokumentovat (mezistránky topicu) a v případě větších změn tento úvodní příspěvek editovat. :palec:

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Děkuji smile.gif

Ano, je bez Auto a je plně funkční, číslo dílu však bohužel neřeknu, protože jsem ho koupil přes eBay - bylo jich tam dost.. Následně jsem ho rozebral a spolu s tím původním "smíchal" - třeba kroužek neseděl, proto jsem vlastně jen tu nerez příčku vložil do původního pouzdra.

... Níže bych ještě mohl přidat fotky mých projektů, tam je vidět i ten spínač :palec:

Foto dle pořadí:

1) Trošku realističtější podoba interiérové fólie
2) - 4) Montáž JumboBoxu
5) - Tlumení motoru
6) Úprava starého ovladače světel na VW styl
7) - 10) Ozdobné kryty prahů "Octavia"
11) - 18) Výměna stropnice + druhé světlo do kufru
19) - 27) Výměna zrcátek (kliky již vyměněny)
28) - 30) Nové znaky (dnes měněno) smile.gif

post-28923-0-79162400-1382986573_thumb.jpg

post-28923-0-02083100-1382986579_thumb.jpg

post-28923-0-41719100-1382986583_thumb.jpg

post-28923-0-77809000-1382986587_thumb.jpg

post-28923-0-92967900-1382986592_thumb.jpg

post-28923-0-38603000-1382986611_thumb.jpg

post-28923-0-20904700-1382986616_thumb.jpg

post-28923-0-45311400-1382986620_thumb.jpg

post-28923-0-22255700-1382986625_thumb.jpg

post-28923-0-10722800-1382986632_thumb.jpg

post-28923-0-16966100-1382986640_thumb.jpg

post-28923-0-13149300-1382986647_thumb.jpg

post-28923-0-49932900-1382986654_thumb.jpg

post-28923-0-90612800-1382986661_thumb.jpg

post-28923-0-49616600-1382986668_thumb.jpg

post-28923-0-79081200-1382986675_thumb.jpg

post-28923-0-49920300-1382986682_thumb.jpg

post-28923-0-15055700-1382986689_thumb.jpg

post-28923-0-50707800-1382986696_thumb.jpg

post-28923-0-18067900-1382986704_thumb.jpg

post-28923-0-87022300-1382986711_thumb.jpg

post-28923-0-32288300-1382986719_thumb.jpg

post-28923-0-74864900-1382986726_thumb.jpg

post-28923-0-99658800-1382986733_thumb.jpg

post-28923-0-34689200-1382986740_thumb.jpg

post-28923-0-64030800-1382986746_thumb.jpg

post-28923-0-17058200-1382986754_thumb.jpg

post-28923-0-82968500-1382986761_thumb.jpg

post-28923-0-69717400-1391970975_thumb.jpg

post-28923-0-01229300-1391970980_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Je to pravda a tady to nebude lepší.. Jak jsem psal, je to koníček i prokletí zároveň..

Na druhou stranu jsem na předchozí OII stačil skoro vše sundat a na autě jsem jim nechal úpravy za cca. 4 tis. Kč.

Při opětovném prodeji věcí však určitá (nemalá) ztráta vznikla, no..

Za slova chvály však každopádně děkuji! :)

Odkaz ke komentáři

Parada, pekne auticko...to cervene prevedenie interieru sa mi celkom paci, pekne si to vymyslel. Ako si robil tie cervene linky na listach, ci to je retus, dobre vidim? Je to celkom decentne :palec:

Ten carbon by som na jambobox osobne nedaval, inak je to paradicka, nech sluzi :)

Koli zadnej lampicke si menil stropnicu? Ci aj z ineho dovodu?

Odkaz ke komentáři

Cim si vyrezaval otvor na folii, pre tu chromovu listu na popolniku? Ja to nemam narezane a v lete sa mi to odlepovalo, resp. zduvalo sa to na tom mieste :(

Volant je origos? Ten chromovy usmev na airbagu mi tam vobec nechyba, no velka skoda, ze sa nedaju nikde uz zohnat tie znaky s novym logom do airbagu <_<

 

Ake to su znaky na tych pukliciach? Nejake nalepky?

 

Trosku mi mozno vadi, ze ten carbon je lepeny do lavej strany, asi preto, ze som pravak :D

Odkaz ke komentáři

Ničím jsem ji neřezal, popelník jsem rozebral a lištu sundal, fólii vytvaroval a následně vše zase zacvakal :)

Karbon mám naopak schválně, nemusím jít s davem :D

 

Co se týče znaků a volantu, volant je origo, no brzy se snad dočká výměny za na pohled stejný, jen s červeným prošitím. Úsměv bych rád, no nový airbag proto kupovat nebudu. Včera jsem zkusil udělat "úsměv" z leskle černé fólie, no nebylo to nic moc, bylo znát, že je to jen fólie, proto jsem to strhl..

Znaky na poklicích jsou 3D plastické samolepky, koupil jsem je před časem z Číny jako sadu na auto, původně jsem tu samolepku měl i na volantu a vypadalo to skoro jako originál.. Bohužel se po týdnu nepochopitelně zkroutila a musel jsem ji strhnout a vyhodit.. Proto jsem docela zvědav, kolik to vydrží na těch poklicích....

Odkaz ke komentáři

Kluci, mám dotaz na chiptuning. Už jednou jsem se ptal v příslušné sekci, nicméně myslím, že v mém tématu se můžeme rozepsat více.

Plánuji, že do toho asi půjdu. Co jsem slyšel, ačkoli je a vždy bude maloobjem rizikový, v případě 1,2 TSI prý není riziko tak velké, jak by se mohlo zdát. Problémem je, co zvolit?

 

Co jsem se koukal na web, výběr je poměrně chabý. Hledám totiž firmu, která má sídlo nedaleko Ostravy, nebo dělá mobilní chiptuning.

Ovšem cena není vše, nechci platit např. 15 tisíc za Cimbu, ale radši zaplatím třeba 7 za kvalitu, než 3 za šmejd..

V okolí znám hlavně TDIFun, ovšem když jsem tam volal, TSI nečipují.

Následně jsem našel kde co, ale kecy o slevách 40%, které mají celoročně, nebo údaje o čipu na 95kW, když bývá standard 92kW ve mě nebudí zrovna důvěru.

 

Víte tedy z vlastní zkušenosti o nějaké firmě z okolí, která by byla schopna provést kvalitní čip bez obav z toho, že mi motor zítra klekne?

 

Předem díky :palec:

Odkaz ke komentáři

Ahoj, tohle je možná trochu mimo, ale napadlo mě, co zkusit oslovit Benet? Jasně, jejich price list a to, že mají zkušenosti (asi) jen s 2.0 tfsi z OII RS je jedna věc, na druhou stranu ty jejich auta jezdí a jsou to profíci, co mají deal přímo se ŠA. Možná by dovedli poradit, nasměrovat nebo něco jinýho.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...