Guest Óčko Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 Ahojky. Moc prosím o radu…. Problém se objevil po výměně váhy vzduchu. Váha odešla ze dne na den, kdy auto po přidání plynu okamžitě chcíplo. S odpojenou váhou jsem dojel pro novou. Od té doby to začalo. Problém se objevuje, když auto ještě není dostatečné zahřáté. Při překročení cca. 2800 otáček se rozsvítí kontrolka EPC a ASR (kontrolka diagnostiky se nerozsvítí). Kontrolka EPC svítí, dokud neuberu plyn a ASR zhasne až po restartu motoru. Akcelerace je s turbo efektem. Někdy se mi toto stane i po zahřátí při větším zátahu (nájezd na dálnici), ovšem akcelerace je plynulá. Ještě bych dodal, že v nízkých otáčkách vůz lehce pocukává. Na diagnostice se objevují 3 chyby: 17549 - Zjištěni zatížení Nesmyslná hodnota 17574 - řada válců 1: přizpůsobení směsi oblast 2 překročena mez bohaté směsi – Sporadicky 17553 - Měřic hmotnosti vzduchu (G70) Zkrat na plus – Sporadicky První dvě chyby jsou nejspíše způsobeny provozem na LPG a třetí se objeví po rozsvícení kontrolky EPC. Váha vzduchu vyměněna 2x za novou BOSCH, dále na zkoušku vyměněna nová škrticí klapka. Budu vděčný za Vaše rady. Móóc Děkuju.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mephistopheles Odesláno Listopad 14, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2013 Dělá to jenom na benzín nebo i na plyn? kdyby jenom na benzín tak to může být regulátor tlaku paliva (takymusím vyměnit protože mi to pocukává a chcípýá když mám míň jak 1/4 nádrže benzínu) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Óčko Odesláno Listopad 21, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2013 Dělá to jenom na benzín nebo i na plyn? kdyby jenom na benzín tak to může být regulátor tlaku paliva (takymusím vyměnit protože mi to pocukává a chcípýá když mám míň jak 1/4 nádrže benzínu) Bohužel to dělá na benzín i na plyn.. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Mne robí presne toto isté, len doplním že mám ešte aj enormnú spotrebu. Pri ľahkej nohe mestský provoz od 14 - 17l !!! Neviem či to s tým súvisí ale na voľnobehu jemne škube motorom. Menil som kvôli tomu rozvody, sviečky, káble, a aj termostat. Neviem či to môže robiť váha vzduchu alebo lambdy. Nerád by som vymenil pol auta a aj tak nič z toho... Mätie ma to že chybu váhy vzduchu nehlási. Ale keď zošliapnem podlahu tak sa ustáli pod 3000 ot./min., motor duní a neťahá. Občas naraz chytí druhý dych. A pre info... ak to pomôže identifikácii problému, motor má dosť zvýšené vibrácie v závislosti od otáčok.. najvýraznejšie 2200 - 2800 ale v mraze sa mi zdalo že už od 1700 +. Ak by ste niekto vedeli poradiť bol by som veľmi vďačný, ešte by som bol rád keby mi chvíľu pojazdila. Mechanici nevedia čo s tým, v škode mi poradili kúpu nového auta a už som z neho nešťastný... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mephistopheles Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Tak nějaké chyby na VAGu by ti to hlásitm mělo když je už taková spotřeba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Jezdim taky na LPG sice s jinym motorem 1.8T ale nerekl bych ze ty prvni 2 chyby souviseji s LPG, nic takoveho se mi neobjevuje .. VIS: Vsechny ty chyby alespon nejak souviseji se sanim, sacim potrubim. Netesnost saciho potrubi je zminovana u 2 z nich a u treti je to mnozstvi nasavaneho vzduchu .. rozhodne bych se podival jsetli nemas nejaky problem na sacim portubi .. treba jste pri vymene neco dali spatne a nekde to netesni ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Óčko Odesláno Únor 7, 2014 Sdílet Odesláno Únor 7, 2014 Dnes jsem zkusil těsnost sání. Odpojil jsem hadici od filtrboxu a ucpal rukou otvor na váze vzduchu. Po zdechnutí motoru jsem asi minutu držel vzniklý podtlak a nikde žádný únik. Možná jestli nedělá neplechu sekundární sání nebo EGR ventil?? Další věc, všiml jsem si, že když při volnoběžných otáčkách rychle sešlápnu plyn, ozve se krátké pšouknutí a motor s nepatrným přidušením akceleruje. Při pomalejším sešlápnutí akceleruje ihned a čistě. Dělá vám to taky tak?? Jinak spotřeba u mě je OK - LPG 8,5l + benzín 0,5l/100 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Únor 7, 2014 Sdílet Odesláno Únor 7, 2014 To "pšouknutí" ti dělá na benzín i LPG? Mě to taky tak drobet zaškubne, na benzín méně, na LPG více a dost na to mají u mě vliv svíčky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 To robí aj mne ale myslím že je to kvôli škrtiacej klapke ktorá je otváraná lankom. Tým je spôsobené aj pomalšie stúpanie do otáčok na voľnobehu... Povedzme si to na rovinu, nemôžeme od toho čakať zázraky. Ale zas sa na takéto problémy ani neumiera :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Óčko Odesláno Únor 12, 2014 Sdílet Odesláno Únor 12, 2014 Také mi to škubne o trochu více na LPG. Jinak to pšouknutí právě vypadá, jak kdyby se někde přisál falešný vzduch, jenže nedokážu vypozorovat, odkud to přesně jde. Jestli to, ale dělá i vám, může to být normální. Něco podobného mi dělala moje bývalá firemní Fabia 1,2 HTP, ta při každém prudkém sešlápnutí plynu taky pšoukla :P Myslím si, že celý problém s kontrolkou EPC a poškubáváním bude určitě někde něco se vzduchem. Pokusím se odstavit sekundární vzduch zaslepením EGR ventilu. Máte někdo na vašem dvoulitru zaslepený EGR?? Jinak škrtící klapku mám elektronickou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Únor 12, 2014 Sdílet Odesláno Únor 12, 2014 (upraveno) Moc lidí tady EGR nemá, AQY ho nemají, naštěstí. Já ještě pozoruji syčení od hadic za filtrboxem a když prsty zmáčknu tu hadičku co jsem označil na fotce, tak to přestane. Nikde ale žádnou netěsnost nemám. Co vy, taky syčí? Upraveno Únor 12, 2014 uživatelem KaJe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Únor 13, 2014 Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 Moc lidí tady EGR nemá, AQY ho nemají, naštěstí. Já ještě pozoruji syčení od hadic za filtrboxem a když prsty zmáčknu tu hadičku co jsem označil na fotce, tak to přestane. Nikde ale žádnou netěsnost nemám. Co vy, taky syčí? post-5941-1245579838.jpg Tú hadičku vymeň alebo len vyčisti. Ja ako som začal jazdiť na LPG, tak asi po roku som ju menil kvôli tomu že bola dokrútená a mäkká ako žuvačka. Bol som prekvapený keď som ju dal dole. Bola plná takej bielej emulzie čo býva bežne bod víkom od oleja. Radšej som to tam celé vybral a vyčistil. Uvidíš že bude plná toho sajrajtu. Ak je zachovalá tak ju skús iba vyčistiť aj s hrdlom víka na olej. Ale ak chceš, ja som kupoval čínu a nepoznám rozdiel. Za tie peniaze by som to menil aj každý mesiac :D Také mi to škubne o trochu více na LPG. Jinak to pšouknutí právě vypadá, jak kdyby se někde přisál falešný vzduch, jenže nedokážu vypozorovat, odkud to přesně jde. Jestli to, ale dělá i vám, může to být normální. Něco podobného mi dělala moje bývalá firemní Fabia 1,2 HTP, ta při každém prudkém sešlápnutí plynu taky pšoukla :P Myslím si, že celý problém s kontrolkou EPC a poškubáváním bude určitě někde něco se vzduchem. Pokusím se odstavit sekundární vzduch zaslepením EGR ventilu. Máte někdo na vašem dvoulitru zaslepený EGR?? Jinak škrtící klapku mám elektronickou. Tak to som ticho Ale ja som tiež rozmýšľal nad falošným vzduchom a tesnil filterbox a nič :D Ale keď dáš dolu hadicu sania z klapky a pustíš motor tak je pekne počuť pri zošliapnutí plynu písknutie, čiže tie zvuky robí prechod vzduchu klapkou.. bohužiaľ je to možno neriešiteľný problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Únor 13, 2014 Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 Máš pravdu, ta hadička se fakt plní žlutou emulzí, ale pravidelně jí při výměně oleje čistím, prufukuju kompresorem atd., i s tím hrdlem na nalévání oleje, ale je fakt dobrá, nikde žádná dírka. Ale pokud stojí pár korun, tak jí vyměním, mrknu do etky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FerikOCT Odesláno Únor 13, 2014 Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 Tak to neviem, ja som to vyčistil raz a odvtedy mám s tým pokoj, dokonca sa mi to už ani na víku neobjavuje. Asi ako som to celé vyčistil a prevzdušnil tak to odvádza preč a nehromadí sa tam.. Toľko moja predstava, ale keď sa vrátim do doby keď to bolo celé upchaté, tak si nepamätám žeby to vydávalo nejaké zvuky/syčalo... Ale to bude asi tým že mne tade vôbec vzduch neprúdil :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.