Přejít na obsah

Nablejskaná cihla


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny. chtěl bych cám ukázat svoje vysněný auto, ke kterýmu jsem se po létech propracoval počínaje fáčkem feldou konče.
Octávu jsem pořídil 7.11. 2014 kdy měly najeto 105 000 km původ z ČR, po druhém majiteli co ji vlastnil pouhého tři čtvrtě roku. Jinak auto je částečně v rs paketu, tak ho chci dokončit a dodělat na něm ještě pár drobností k obrazu mému.
Teď něco o autě samotné:
rok výroby 2003
motor 1.9 TDi
výbava Elegance
barva červená metalíza základní v tp, jinak oranžová cayenne metalíza 9770
karoserie liftback
climatronic
vyhřívané sedačky a zrcátka
všechny okna v elektrice
mlhovky
xenony
tažné zař. bajonet (páka)
tempomat
palubní pc
Alu Spider RS R17
Úpravy:
křídlo rs
spz: upevnění bez rámečku
stěrače aeriotwin
folie na okna
origo maska v černé
alu do bílé barvy
nové znaky
chromové rámečky tachometru a palivoměru
led osvětlení interieru, přihrádky spol, kufru
potahy polokůže alcantra
rs pedály
ramena stěračů OII
nově potáhnout volant
znak na volantu
možná prvky interieru do carbon folie
Trippling (3x bliknutí blinkru po klepnutí do páčky)
hodit do laku třmeny a bubny
led žárovky do parkovaček aby dojem xenonů nekazilo žluté svěětlo parkovaček
výměna antény za ploutev
vytlumení dvěří a lepší repro
černá lesklá folie na střechu
nové alu
nádobka ostřikovačů 5l + dodělat ostřik xenonů
podsvícení interieru a budíků
chip ŘJ (posléze možná zadní koutoučová náprava)
Závady a opravy:
115 500 km olej, všechny filtry (vzduch, olej, palivo, kabina) + výměna tyče řízení
118 500 km vadný klimakompresor (dával malý tlak)
126 500 km čidlo abs L-P.
127 000 km olej+filtr, vzduch f.

.

post-34541-0-71955800-1385806704_thumb.jpg

post-34541-0-65182400-1388079507_thumb.jpg

post-34541-0-96888300-1388079562_thumb.jpg

post-34541-0-85774000-1388079771_thumb.jpg

post-34541-0-85155900-1391808093_thumb.jpg

post-34541-0-40107300-1421694253_thumb.jpg

post-34541-0-91226200-1421694302_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Vítej mezi náma, octa vypadá moc pěkně a že chceš dotáhnout RS vzhled do konce je jen dobře :palec: , jen co bych vytknul je ta maska, originální by octě pasovala o hodně víc než tato tuningová a navíc kazí ten RS vzhled :) . Přeju ti ať octa slouží mnoho kilometrů bez poruch a ať ti dělá samou radost :palec:

Odkaz ke komentáři

105 tis to máš akorát zajetý :D já mám 310tis a motor šlape jak hodinky :palec:

Jo motor šlape jak šwícary, akorát klíňák tam není origo a tak mi tam trošku "šustí" a při zapnutí climatronicu mi začně vrzat. ( asi kladka nebo ložisko kompresoru) :(

 

Taky Tě tady vítám a přeju hodně šťastných kilometrů :palec:

Děkuju :)

Odkaz ke komentáři

Moc pěkná a ty kilometry závidím.Třeba časem oživíš těch 66kw. RS vzhled je pěknej. Zadní nárazník nemusíš měnit, rs má úplně stejnej, stačí vyříznout otvor na koncovku. Sám mám rs koncovku a lepší u dieselu nechat origo dolů nebo dat chromovou koncovku zahnutou dolů, protože kdo to má pořád čistit od těch sazí.:)

Odkaz ke komentáři

Moc pěkná a ty kilometry závidím.Třeba časem oživíš těch 66kw. RS vzhled je pěknej. Zadní nárazník nemusíš měnit, rs má úplně stejnej, stačí vyříznout otvor na koncovku. Sám mám rs koncovku a lepší u dieselu nechat origo dolů nebo dat chromovou koncovku zahnutou dolů, protože kdo to má pořád čistit od těch sazí.:)

 

Ahoj, jo no právě když jsem viděl kolik má najeto a poté co jsem si nechal ověřit auto ve škodovce jsem neváhal ani minutku, jelikož od pátel co mají Octule a mají na nich kolem půl mega km, tak říkám to beru hned. Už jen kvůli spotřebě a životnosti. Jo přemýšlel jsem nad chipem na těch 80 nebo kolik ty 66 se čipují aby to nějak rapidně neomezilo životnost. S tím nárazníkem, jsem si právě včera přečetl co píšeš, takže taky se ještě budu rozhodovat, zda-li do toho půjdu nebo ne, jelikož umývat auto od sazí každej druhej den by nebylo dobrý :D. Teď jsem vysolil love za auto, takže úpravy nechám až na jaro ale rád bych koupil křídlo hodil do laku, a hlavně musím na spidery koupit nový gumy, což bude slušná pálka. Po přezutí bych je rád zkusil plasti-dipem stříknou na bílo. Dále folie na okna plus na střechu dát bílou folii, ale vše se uvidí podle toho jak budou finance. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

tak ono pokud ti udělá čip někdo ověřený s brzdou, tak to hulí skoro stejně jako série.Od sazí auto nemám, akorát koncovku, ale vídám auta, který mají celou černou prdel.:)

Ta 66 se dá v pohodě čipnout na těch 92KW v klidu a pokud chceš jít výš, tak dej rovnou trysky větší a pak tam de nějakejch 110KW.

Odkaz ke komentáři

tak ono pokud ti udělá čip někdo ověřený s brzdou, tak to hulí skoro stejně jako série.Od sazí auto nemám, akorát koncovku, ale vídám auta, který mají celou černou prdel.:)

Ta 66 se dá v pohodě čipnout na těch 92KW v klidu a pokud chceš jít výš, tak dej rovnou trysky větší a pak tam de nějakejch 110KW.

Tak rozhodně bych si to nechal dělat od nějaké kvalitní firmy. No právě už jsem měl taky párkrát tu čest vidět auta, který sice šláply a byly v prde**, ale auto, který bylo bíly tak mělo zadek celej v černým. No zase tak rapidně až k těm 110 KW bych to asi nehnal, spíš kolem těch 80-90kW. Nechci z toho dělat "závodní žihadlo", ale kdyby to bylo o kapánek svižnější, tak bych se nezlobil.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak jsem před zimou zainvestoval do stěračů a pořídil jsem hodně vychvalované aerotwin a jsem abych pravdu řekl zklamanej, jelikož pravej nedolíhá celou gumkou, takže nechává takovej rozmazanej okraj stopy stěrače. Zkusím opatrně přihnout rameno stěrače, a pokuď to nepomlže tak zřejmě budu mít u řidiče twin a klasiku u spolujezdce :/

Odkaz ke komentáři

Aerotwiny jsou opravdu dobré stěrače :palec: , ale jediný problém je ten, že pravý stěrač celý nedoléhá na sklo (asi 1-2cm) a stěrač celý stírá až asi v polovině své dráhy. To si ale myslím, že ani nestojí za řeč tento lehký neduh řešit ;)

Jo to zcela jistě jsou. No přesně jak říkáš cca 2cm to nebere. No dalo by se říct že nestojí, ale tak když už to je nový a není to dle přestav, tak to člověka naštve :wallbash: :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Vypada to moc hezky ale pockej az se ti na to prilepi prach z brzdovejch desticek a jestli to budes beat wapkou tak to neber moc zblizka jinak si to natrhnes a muzes to sundat a jde to hodne blbe dolu...

Taky jsem mel takhle strilly kola zrlenou barvou...

No je fakt, že to člověk umývá furt, jelikož je to špinavý hned, ale naštěstí jak píšeš měl jsem strach z toho že ten prach se do toho "zažere" a kupodivu nic. Jde to umýt úplně v pohodě jakýmkoliv způsobem (wap, hadřík, myčka). No nevím od koho jsi měl (výrobce) ale já jsem to zkoušel na kolech co mám na pracovním autě, a šlo to dolů napohodu. Tak uvidím. Ale sudnávat to rozhodně nebudu. ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...