pazduch Odesláno Leden 14, 2015 Sdílet Odesláno Leden 14, 2015 budíky můžou být zablokované až na 5 hodin. Nechat zapnuté zapalování, nebo zapnout budíky na stole. Přečti si toto téma celé. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jakub Ĺ ĹĄastnĂ˝ Odesláno Srpen 4, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Pánové zdravým, já to řešil úplně jednoduše budíky tour 2006 tuším Jelikož budíky na výměnu musí jít přes vag synchronizaci což nemám (aby se vbc nastartovalo) a jelikož nemám dot pač mám 97 tak jsem se rozhodl vyměnit pouze "folie" Rozebral jsem budíky, vytáhl folie a jelikož mají jinde kontrolky a před fl má kontrolky pouze na střed desce mezi budíky a ne v rychlomeru a otackomeru, tak jsem ji vystřihl a přilepil k novým... Dal do auta, prisadil ručičky a jel na radar s GPS, abych si určil rychlost a ručičky tak jen zamackl.. Odzkoušeno na radaru 20-50-90 a na GPS 20-180 a ručičky mají odchyl +-2km což mě vbc netankuje, jezdím na 17 nizkoprofil Rovnou jsem dal nové ručičky a upravil budíky dle gusta stylu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NOVON Odesláno Srpen 18, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2015 JAKUB: Prosím tě a podsvícení ti zůstalo červené?Já mám taky oktu 97 a líbily by se mi ciferníky z 99-2000..ty černé.Jen nevím,zda bych potom neměl podsvícení budíku zelené a zbytek červený..Nevíš??Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jakub Ĺ ĹĄastnĂ˝ Odesláno Srpen 19, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2015 Novon mám je červené. To záleží na diodach, na těch foliich je průhledná folie přes to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
crnyno Odesláno Červenec 16, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2017 Pokud už je kanál 50 přizpůsoben, budíky na diagnostice ukážou vin tvého auta. Pokud ne, dodrž tento postup: Namontovat maxidot budíky -> login, zadat pin maxidot budíků -> přízpůsobení kanál 50 -> zadat pin původních budíků, co jsi měl v autě -> test a uložit -> kontrolka auta s klíčkem musí zhasnout -> pokud nezhasne je to špatně a budeš muset hodinu čekat. Vypnout zapalování. Pokud se podaří, zapnout zapalování -> login, zadat pin původních budíků co jsi měl v autě -> kanál 21 -> zadat počet klíčů a uložit -> vypnout zapalování -> vložit dlaší klíč -> kontrolka immo blikne -> vypnout zapalování a vložit případně další klíč až do počtu klíčů. Pokud už je kanál 50 přizpůsoben, začni rovnou klíčema. Čas nemusíš dodržet přesně, ale musí to být alespoň 255 minut (maximální doba zablokování) Chcem sa spýtať keď zadám kanál 50 v 17-Instruments tak mi píše že NOT AVAIABLE a na rosstech.com som čital niaky navod ktory sa robil cez kanal 00 ale bolo tam pisane na ročnik nad 2005 a ja mam octavia 2000 ale nejde mi to zatial žiadno nemaš niaky typ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eskeip Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 (upraveno) Zdravim, mal som problém pri výmene budikov, ledze som dorabal palubny pc... Daval som polodot motometer namiesto klasickych vdo bez palubneho pc... Ale neslo mi to.. V kanali 50 to neslo nakodovat, nechcelo zobrat pin stsrych budikov... Majstri z fora vraveli ze treba budiky vdo... Ze je to preto lebo su inej znacky.. Tak zohnal som budiky VDO obe s immo 3....a aj tak ich nemozem prisposobit... V kanáli 50 v prispôsobeniach 17tky mi nechce ulozit stary pin.. Najprv dam novy ako login.. Idem na prispôsobenie.. Dam. Kanal 50....tak mi pise ze PIN? 32000 stara hodnota... Novu dam pin starych pôvodných budikov s nulou na zaciatku.... Dam testovat a v policku pin na chvilu nasloci wait a potom disabled a hodnota je stale 32000.... Ked dam prispôsobiť kluce tak mi zacne imobilizer blikat rychlo(predtym blika pomaly) vypnem zapalovsnie, dam druhy kluc.. Taktiez rychlo blika.... Ale nic... Ziadna zmena.... Auto po nastsrtovani zdochne.... V com moze byt problem? Akonáhle dam Login napíše mi imobilizer aktivny a kontrolka zacne blikat pomaly.. Pokial nieje login zadany kontrolka blika rychlo... Upraveno Červen 25, 2018 uživatelem eskeip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 děláš to blbě a naopak.první pin budíků které chceš přizpůsobit a pak do kanálu 50 pin auta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eskeip Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 Ved tak to robim... Najprv dam do 17tky login pin novych... Potom idem do kanalu 50...a tam chcem dat pin starych aby si prevzalo nastavenia... Najprv pise pin? A hodnotu 32000 ... Dam do hodnoty test ten pin novych s 0ou na zaciatku.... A vypise mi tam kde najprv bolo PIN? Ze disabled..... A nic neide... Blika dalej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 Vymazat adapt.hodnoty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eskeip Odesláno Červen 26, 2018 Sdílet Odesláno Červen 26, 2018 Myslis kanal 00 nova hodnota 000,testovať a ulozit? To som daval... Aj som budiky napojil na noc na zdroj a celu noc nechal tak bezat. Večer skúsim ci pomohlo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eskeip Odesláno Červen 27, 2018 Sdílet Odesláno Červen 27, 2018 Prosim vas pomozte mi s tym ked viete. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 27, 2018 Sdílet Odesláno Červen 27, 2018 Ano,00 uložit. Jinak není možné aby to nešlo.Vím,že byl problém s klony kabelů,dále z nějakým dodatečným immo nebo zabezpečením.Zkus zadat pin auta do motorovky,jestli ti po chvíli nevypíše,že je ztracen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eskeip Odesláno Červen 27, 2018 Sdílet Odesláno Červen 27, 2018 Kam Ho mam zadat? Do akej adresy? No kabel mam len klon.. Jeden mam VAG KKL a druhy VCDS 12.12 plnu Anglicku verziu .... Je z Číny za 20e...ale zatial som s nim nemal problem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 27, 2018 Sdílet Odesláno Červen 27, 2018 Jak kam zadat?Do motorovky zkust PIN co jsi vyčetl. Pokud máš klon,může to být i tím.Více nemá cenu asi řešit.Zajdi k tomu,kdo to dělá a má ofiko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Září 28, 2018 Sdílet Odesláno Září 28, 2018 Ahoj... Přečetl jsem hodně na toto téma. Cca vím co a jak, jen pokud něco dělám, rád vím, jak to vše funguje v pozadí (profesní deformace :D). Mám O1 r.v. 2001 - facelift, 3. Generace komfortky ... Pin starých budíků jsem si vyčetl pomocí VAG Tacho. Napojím nové budíky s maxidotem, přes VAG Tacho vyčtu PIN, login na jednotce 17 bude PIN co vyčtu a přenastavím PIN nových budíku na stejný, který je na starých. Vím, že IMMO tyčinka v klíčích se nastavuje pouze jednou, jakmile se jednou nastaví, nejde IMMO tyčinka přepsat - a zde je má otázka - v té IMMO tyčince je uložen právě ten PIN ? Proto, když nastavím novým budíkům PIN ze starých budíků, klíče budou fungovat ? Protože se PIN z budíků (immo v autě) bude shodovat s IMMO tyčinkou v klíčích ? Neptám se tímto na postup (ten je tady napsaný několikrát, až to budu dělat, budu to dělat podle něj), jen by mě právě zajímalo co se děje v pozadí a jestli je má teorie správná. Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.