Přejít na obsah

netáhne motor r.v 2000 v základu


Doporučené příspěvky

Ahoj koupil jsem včera octavii v základu po cestě domů když jsem na chvíli zastavil a asi po hodině znovu jel mi při sešlápnutí pedálu plynu auto vůbec nezrychlovalo a bylo to fakt hrozný skoro jsem se nedokázal připojit do pruhu brzil jsem auta no hrůza ...až pak asi po minutě najednou auto táhlo...mám první octavii a pořádně nevím jak by to mělo pořádně jet(kolik jí můžu točit) asi to nebude žádný žihadlo to je jasné ale dnes jsem si sednul do octavie 74 kw 4x4 r.v 2002 asi PDI(je to tím vstřikem že to tak krásně táhlo?) a to byla jízda turbo krásně táhlo radost se svést..... ta má octavia má najeto 360 000 a tak se bojím jestli není po motoru .....vůbec nevím kolik tyhle motory najíždí kilometrů...jinak jsem vyměnil oleje...zespodu sucho jak motor,převodovka tak i turbo nikde nesákne

P.S nikdy nekupujte auto v Libišanech u Pardubic!!!!!

děkuji za Vaše cenné rady

Odkaz ke komentáři

regulace na turbu, nasraný EGR ventil..co máš za typ motoru? AGR, AHL?

 

nasraný jako že se má zaslepit?proč to neudělali ti předemnou?.Ano je to AGR

Me to delal ten ventil na regulaci menil jsem ho 2x az jsem to predelal na jine ovladani.Tak ze bud ventil,hadicky,turbo,nebo zasrany sani a pri tech km bych se ani nedivil jo a jeste kat.Jinak ventil,turbo,kat a cistej egr mam doma kdyby byl popripadne zajem.

 

 

dělal ti to samé co mě?pošleš mi link který to je?

Odkaz ke komentáři

 

Je to ten nad tim turbem z AGRka v levo

 

super. Prosím tě mesier ten vlnovec a to těsnění výfuku to jo cajkové a oboje na prodej?je to na můj typ?neměřil jsem průměr ale mám ho v prdeli(ten vlnovec) pošli ceny. a potřebuji toho více na to abych jí dal do kupy.(světla, plast pod nárazníkem,plastový podběh pod pravým předním kolem.) kdyby jsi náhodou věděl tak budu rád. a páčku přepínače světel nejde mi dát stěrač do klidu když ho dám na nulovou pozici tak se mi automaticky spousti cyklovač(rele v poradku;-))

Odkaz ke komentáři

Clapi esi se vas mužu zeptat mam octavii rok 2000 1,9 tdi 81kw a z niceho nic mi prestane treba ve 120 tahnout turbo pak pustim plyn tak se chytne ale za chvili zas vysadí a už se nechytne musim zastatvit vypnout motor nahodit motor a zase chvili jede a tak to děla stale do kola.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj všichni!

 

Minulý týden se mi stalo něco podobného. Prostě jsem si při jízdě všimnul, že auto netáhne tak jak má a na rovince jsem z něho na 5-ku dostal max. 110 km/hod a do kopce to netáhlo vůbec. Jako by diesel bez turba, ale přitom turbo jelo a bylo ho i slyšet. Ještě jeden příznak problému: po nastartování ještě teplého motoru vyskočily hodně otáčky, hned zase slezly k volnobehu a z výfuku se zakouřilo černým dýmem. Jel jsem za kamošem na disgnostiku a nahlásilo to mechanickou závadu uzavíracího ventilu přívodu paliva (někdy také nazýván elektromagnetický ventil přívodu paliva), v manuálech Škoda označován N109. Má to stejné příznaky jako, když odejde váha vzduchu. Ventil je umístěn na vnějšku vstřikovacího čerpadla. Při sepnutí klíčku zapalování musí být slyšet cvaknutí ventilu (otevírá a zavírá). Kamoš říkal, že s tím má zkušenosti a už se s tím setkal vícekrát. Někdy stačí pouze vyčistit ten ventil. Udělali jsme to přesně tak. Odpojil napájecí drátek, který je nahoře, vyšrouboval ho ven a vyčistil. Je tam uvnitř taková malá pružinka tak pozor ať vám nevystřelí a gumička. Pořádně to profouknul tlakovým vzduchem a zároveň profouknul i ten prostor na čerpadle odkud vyšrouboval ten ventil. Vše dal zase dohromady. Po sepnutí klíčku šla vymyzat i ta závada na VAGu (před tím to nešlo ani smazat a stále se to tam objevovalo). A teď autíčko jede zase jak má. Starty bez problémů a výkon zpět tak jak to má být. Říkal, že pokud by to udělalo znovu tak by ten ventil musel být vyměněn za nový (originál ve Škodovce za 1850,-). Dneska po vyčištění jsem testoval asi tak 50 km a zatím bez problémů tak doufám, že to nezakřiknu. Tak sa majtě kluci.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...