Přejít na obsah

Bond

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

514 zobrazení profilu

Bond's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj všichni! Minulý týden se mi stalo něco podobného. Prostě jsem si při jízdě všimnul, že auto netáhne tak jak má a na rovince jsem z něho na 5-ku dostal max. 110 km/hod a do kopce to netáhlo vůbec. Jako by diesel bez turba, ale přitom turbo jelo a bylo ho i slyšet. Ještě jeden příznak problému: po nastartování ještě teplého motoru vyskočily hodně otáčky, hned zase slezly k volnobehu a z výfuku se zakouřilo černým dýmem. Jel jsem za kamošem na disgnostiku a nahlásilo to mechanickou závadu uzavíracího ventilu přívodu paliva (někdy také nazýván elektromagnetický ventil přívodu paliva), v manuálech Škoda označován N109. Má to stejné příznaky jako, když odejde váha vzduchu. Ventil je umístěn na vnějšku vstřikovacího čerpadla. Při sepnutí klíčku zapalování musí být slyšet cvaknutí ventilu (otevírá a zavírá). Kamoš říkal, že s tím má zkušenosti a už se s tím setkal vícekrát. Někdy stačí pouze vyčistit ten ventil. Udělali jsme to přesně tak. Odpojil napájecí drátek, který je nahoře, vyšrouboval ho ven a vyčistil. Je tam uvnitř taková malá pružinka tak pozor ať vám nevystřelí a gumička. Pořádně to profouknul tlakovým vzduchem a zároveň profouknul i ten prostor na čerpadle odkud vyšrouboval ten ventil. Vše dal zase dohromady. Po sepnutí klíčku šla vymyzat i ta závada na VAGu (před tím to nešlo ani smazat a stále se to tam objevovalo). A teď autíčko jede zase jak má. Starty bez problémů a výkon zpět tak jak to má být. Říkal, že pokud by to udělalo znovu tak by ten ventil musel být vyměněn za nový (originál ve Škodovce za 1850,-). Dneska po vyčištění jsem testoval asi tak 50 km a zatím bez problémů tak doufám, že to nezakřiknu. Tak sa majtě kluci. Jo málem bych zapoměl, můj motor r.v. 1997, 1,9 TDi 66kW. Přiložené náhledy
  2. Ahoj všichni! Minulý týden se mi stalo něco podobného. Prostě jsem si při jízdě všimnul, že auto netáhne tak jak má a na rovince jsem z něho na 5-ku dostal max. 110 km/hod a do kopce to netáhlo vůbec. Jako by diesel bez turba, ale přitom turbo jelo a bylo ho i slyšet. Ještě jeden příznak problému: po nastartování ještě teplého motoru vyskočily hodně otáčky, hned zase slezly k volnobehu a z výfuku se zakouřilo černým dýmem. Jel jsem za kamošem na disgnostiku a nahlásilo to mechanickou závadu uzavíracího ventilu přívodu paliva (někdy také nazýván elektromagnetický ventil přívodu paliva), v manuálech Škoda označován N109. Má to stejné příznaky jako, když odejde váha vzduchu. Ventil je umístěn na vnějšku vstřikovacího čerpadla. Při sepnutí klíčku zapalování musí být slyšet cvaknutí ventilu (otevírá a zavírá). Kamoš říkal, že s tím má zkušenosti a už se s tím setkal vícekrát. Někdy stačí pouze vyčistit ten ventil. Udělali jsme to přesně tak. Odpojil napájecí drátek, který je nahoře, vyšrouboval ho ven a vyčistil. Je tam uvnitř taková malá pružinka tak pozor ať vám nevystřelí a gumička. Pořádně to profouknul tlakovým vzduchem a zároveň profouknul i ten prostor na čerpadle odkud vyšrouboval ten ventil. Vše dal zase dohromady. Po sepnutí klíčku šla vymyzat i ta závada na VAGu (před tím to nešlo ani smazat a stále se to tam objevovalo). A teď autíčko jede zase jak má. Starty bez problémů a výkon zpět tak jak to má být. Říkal, že pokud by to udělalo znovu tak by ten ventil musel být vyměněn za nový (originál ve Škodovce za 1850,-). Dneska po vyčištění jsem testoval asi tak 50 km a zatím bez problémů tak doufám, že to nezakřiknu. Tak sa majtě kluci.
  3. Ahoj všichni! Minulý týden se mi stalo něco podobného. Prostě jsem si při jízdě všimnul, že auto netáhne tak jak má a na rovince jsem z něho na 5-ku dostal max. 110 km/hod a do kopce to netáhlo vůbec. Jako by diesel bez turba, ale přitom turbo jelo a bylo ho i slyšet. Ještě jeden příznak problému: po nastartování ještě teplého motoru vyskočily hodně otáčky, hned zase slezly k volnobehu a z výfuku se zakouřilo černým dýmem. Jel jsem za kamošem na disgnostiku a nahlásilo to mechanickou závadu uzavíracího ventilu přívodu paliva (někdy také nazýván elektromagnetický ventil přívodu paliva), v manuálech Škoda označován N109. Má to stejné příznaky jako, když odejde váha vzduchu. Ventil je umístěn na vnějšku vstřikovacího čerpadla. Při sepnutí klíčku zapalování musí být slyšet cvaknutí ventilu (otevírá a zavírá). Kamoš říkal, že s tím má zkušenosti a už se s tím setkal vícekrát. Někdy stačí pouze vyčistit ten ventil. Udělali jsme to přesně tak. Odpojil napájecí drátek, který je nahoře, vyšrouboval ho ven a vyčistil. Je tam uvnitř taková malá pružinka tak pozor ať vám nevystřelí a gumička. Pořádně to profouknul tlakovým vzduchem a zároveň profouknul i ten prostor na čerpadle odkud vyšrouboval ten ventil. Vše dal zase dohromady. Po sepnutí klíčku šla vymyzat i ta závada na VAGu (před tím to nešlo ani smazat a stále se to tam objevovalo). A teď autíčko jede zase jak má. Starty bez problémů a výkon zpět tak jak to má být. Říkal, že pokud by to udělalo znovu tak by ten ventil musel být vyměněn za nový (originál ve Škodovce za 1850,-). Dneska po vyčištění jsem testoval asi tak 50 km a zatím bez problémů tak doufám, že to nezakřiknu. Tak sa majtě kluci. Jo málem bych zapoměl, můj motor r.v. 1997, 1,9 TDi 66kW.
  4. Ahoj kluci. Mám podobnej problém a nevím jestli je to to samé. Mám O1 1997 1,9 TDi, 66 kW. Někdy se mně stane, že když strčím klíče do zapalování a chci nastartovat tak se vůbec nerožne kontrolka žhavení a na levém budíku začne jít prudce nahoru průměrná spotřeba paliva. Auto nejde samozřejmě nastartovat. Na PC to píše slabý signál z klíčku. Z chlapíkem, co mně to četl jsme o tom diskutovali a říkal, že může být problém ve více věcech. Prvním je klíček, potažmo čip v něm. Druhým je kroužek okolo spínací skříňky, který udajně posílá signál z klíčku do palubky a pak do řídící jednotky. Třetí je kabeláž od skříňky k palubovce a posledním problémem by mohla být krba v budíkách a to je pak na výměnu celej budíků. On říkal, že to vidí na ty budíky, protože jsme auto zkoušely sartovat i v nouzovým režimu (prez kód) a nechytlo. Někdo zase říká, že na 95% je problém v tom drátku? Máte někdo podobnou zkušenost? Ja se vyměnuje ten drátek a jek se k němu dostat? Díky za info.
  5. Čau kluci. Tak toto je práce mého kamaráda restaurátora. No prostě, když někdo umí tak umí. Klobouk dolů. Prosím o přesunutí do sekce ostatní modely. Omylem jsem vložil sem. Omlouvám se.
  6. Moc pěkné, pěkné. Mohlo by se to ale více pak projevit v sériovce. Vždycky mně připadá, že koncept je hezčí než jak sériovka. Nechat tak a nesahat.
  7. Ja používám Sonax nebo Mafra. Maximální spokojenost. Leštěnka, vnější plasty, pneu i alu disky. Celán sada kosmetiky. Doporučuji.
  8. Cau vsichni. Tento podobny problém mam jen na urcitem miste ve meste, ve kterem bydlim. Mam alarm Jablotron a dálkáč od nich. Casto parkuji na jednom mistě a toto se mně stavalo dost casto. Kamarad měl ten stejny problem. Nakonec jsme zjistili, že na domě kde parkujeme ma někdo nějaký vysílač, který prý údajně ten signnál dálkáče ruší. Musím přijít až k autu a téměř u okna teprve zafunguje. Ale to je jen doměnka. Nicméně jinde funguje bez problémů. Ale je mně divné, že kluci tady píšou o fungování dálkáče tak na 3 metry. Já otevřu auto i na 20 metrů pokud není žádná překážka.
  9. Já koupil Osram Night breaker amoc moc spokojen. Hodně bělejší světlo oproti klasickým žárovkám, delší dosvit a dobře vidět na pravou stranu silnice a krajnice až do příkopu. Cena sice téměř 400,-, ale uvidíme ještě jak dlouho vydrží. Jinak spokojenost.
  10. Ahoj všichni. Mám Octavečku I, 1,9 TDi, 66 kW. Z dnešního rána mám zajímavou zážitek. V garáži jsem nastartoval a vyjel ven, šel jsem zavírat dveře od garáže a najednou auto samo zhaslo. Vlezl jsem dovnitř a na palubce blikala kontrolka oleje a zvuková signalizace pípala stejně jako blikání. Šel jsem kontrolovat olej a bylo ho málo. Tak jsem dolil cca 3 dcl a normálně nastartoval a jel. Vše již ok. Má Octavka nějaké čidlo, které když je hladina oleje nízká tak začne signalizovat a dokonce sama zhasne motor??? jak výše popisuji, máte někdo stejnou nebo podobnou zkušenost??? Dík za odpovědi.
  11. Bond

    Kolik máte nalítáno

    Já mám 200000 km motor 66 kW, 1,9 TDi.
  12. Cau borci. Mně taky při dobržďování třeba na semaforech taky vrzalo něco na přední nápravě a na nerovné silnici to občas i zaklepalo. A bylo to taky cítit trochu i do volantu. Před 14 dny jsem nechal vyměnit pouzdra stabilizátoru a je díky bohu klid. Taková malá gumová prkotinka a co to může udělat za paseku.
  13. Bond

    Topení

    Cau ja mam sice 1,9 TDi, ale při těchto mrazech tak 5 až 10 minut. Samo né úplně horký vzduch z ofuků, al eteplý vzduch již jde. A přitom je rafika teploty motoru úplně dole.
×
×
  • Vytvořit...