Přejít na obsah

Moje bílá slečna


Doporučené příspěvky

upravit se musí, ale bezpečnost nikam nejde, dokonce bych řekl, že to bude držet víc než origo..zas tak složitá ta redukce není, je to vlastně jen Učko z něčeho dostatečně pevného aby se to nekroutilo a případně neprasklo, připevní se to jak původní sedačka a na tu konstrukci se nasadí ta z dvojky...a kdo seděl ve dvojce tak určitě ví, jaký je rozdíl v pohodlí

Odkaz ke komentáři

upravit se musí, ale bezpečnost nikam nejde, dokonce bych řekl, že to bude držet víc než origo..zas tak složitá ta redukce není, je to vlastně jen Učko z něčeho dostatečně pevného aby se to nekroutilo a případně neprasklo, připevní se to jak původní sedačka a na tu konstrukci se nasadí ta z dvojky...a kdo seděl ve dvojce tak určitě ví, jaký je rozdíl v pohodlí

 

No tak podle mě je to už zásah do auta a to nemam moc rád. To už si můžu koupit rovnou OC II. Samozřejmě z pohledu pohodlí neni o čem mluvit. Sedí se v nich nádherně. Do OC I podle mě nepatří.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak po necelých třech týdnech byla konečně objevena příčina klepání motoru při poklesu otáček. Při sešlápnutí spojky a následného poklesu otáček se odněkud objeví impulz, který se odešle do řídící jednotky čerpadla a to následně sníží dávku nafty hluboko pod minimální hranic. Následně se motor rozklepe jako kdyby šel na 3 válce. Nakonec se to začlo řešit s tecnokama ze škodovky, tam nám bylo řečeno že za celou vyrobu octávek se s tím setkali pouze jednou a řešilo se to přidáním na čerpadle. Příčinu a odstraně toho impulzu prý nedokážou najít, natož odstranit. Docela potěšující.

Odkaz ke komentáři

Tak dneska konečně auto doma. Vypláznul sem raketu jako blázen, ale doufám, že ted už bude hodně dlouho klid. Byl udělanej proplach převodovky, nový olej. Manžeta na poloose. Bylo vyměněno naftové čerpadlo za jiné ale použité. Odstraněna závada klepání motoru.

Potřeboval jsem si spravit náladu tak jsem hned namontoval RS sedačky.

post-20936-0-61147200-1395853575_thumb.jpg

post-20936-0-23025600-1395853586_thumb.jpg

post-20936-0-94107900-1395853603_thumb.jpg

post-20936-0-26285700-1395853631_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

No minulý týden jsem taky sundaval lišty a když jsem je strhnul zůstalo tam tolik lepenky že jsem si říkal tak to nesundam ani za rok. Jel jsem do autolaků kde mají i potřeby pro lakovny a klempírny. Koupil jsem gumový kotouč kterým se to jakoby "vygumuje" byla to pak operace na 15 min (připne se na jakoukoliv vrtačku) a potom jsem to již jen očistil nitrem a na závěr přeleštil menzernou a zavoskoval

 

 

 

 


Bordelu teda z toho bylo kýble :D doteď se nám to válí na dvorku :D

post-36536-0-32721800-1396300279_thumb.jpg

post-36536-0-10548300-1396300288_thumb.jpg

post-36536-0-82024800-1396300294_thumb.jpg

post-36536-0-07090100-1396300305_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

musel jsem to vrátit kvůli tomuhle... když mi to tenkrát lakovali po kroupách tak to stříkli i s lepidlem a než abych zničil lak tak jsem ty lišty stříknul do laku a nalepil je zpět...

 

Tak to naprosto chápu. Máš nádhernej lak. Koukam, že jsi měl to lepidlo uvnitř toho žlábku. Já ho mám nad a pod žlábkem, uvnitř je čistej.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...