Romix95 Odesláno Leden 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 Tak ranní start -8 bez problémů jen se po startu trošku klepe ale za chvíli to přejde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Leden 29, 2014 Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 Ty jsi mu teda dal pěkně na prdel, já být tvoje auto a mít ručičky tak tě fackuju od rána do večera :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 Tak co s tím když to nemělo tlaky.. :D a potřebuji jezdit, a né narvat do toho skoro 8k a mít to na dílně :) snad si to sedne a bude to ok, když ne tak za 14 dní jde hlava dolů znovu a udělám rovnou i ty kroužky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Leden 29, 2014 Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 Dobra reznicina:-)))) nechtel bych byt dalsi majitel:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 (upraveno) Motor bude v pohodě, navíc budu kupovat na jaře komplet vyfuk a budu chtít dát ten motor do pořádku aby měl komprese jako novej :) navíc, určitě to prodávat nebudu :) Upraveno Leden 5, 2015 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 30, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2014 Tak už je to celkem v pohodě, starty krásný, akorát to táhne ve vyšších otáčkách a když tomu šlápnu tak motor strašně duní, což nevím proč, nenapadá vás něco ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Leden 30, 2014 Sdílet Odesláno Leden 30, 2014 Odkud to hruba duní? Jestli při tom harakiri neumřel pletenec, nebo není uvolněná spojka na výfukovém potrubí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 30, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2014 Mě bse zdá že to jde od motoru, nebo někde z přední časti výfuku, budu to víc poslouchat jak pojedu, jinak vlnovec na výfuku vůbec nemám, jen mezi svody a prvním dílem výfuku mám pružný spoj jinak vše pevné a výfuková spona je nová, tak nevím :/ napadá mě jestli se nemohl rozpadnout katalyzátor ? Když svítil červeně a je z roku 98. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 31, 2014 Sdílet Odesláno Leden 31, 2014 katalyzátor asi bude v háji taky. sesypaný příčky tím žárem. Njn nadávat můžeš tak akorát sobě. AEEčko s tebou má docela velkou trpělivost. Stát se ti to na nějakém exotičtějším motoru zahraniční značky, tak nasypeš takovej ranec, že by ses z toho potento. Jak bylo řečeno - mít ten motor nohy, tak by tě kopal do řiti od rána do večera. A právem. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Leden 31, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 31, 2014 (upraveno) No je fakt že za ten skočenej rozvod si můžu sám, ale ten se vyřešil a pak se sekl hydroštel a potkalo se to, což asi těžko ovlivním, takže jsem nakoupil co bylo potřeba a nechal opravit hlavu, na tom nevidím nic špatného, a to že hlavu neudělal chlápek asi tak jak ji měl udělat, za to nemůžu, a návrh že to zkusíme roztáhnout taky nebyl můj ale známýho motoráře, že je to poslední naděje, jinak musí hlava dolů, což by byl problém, tak jsem teda souhlasil a podařilo se to rozjet, kdybych auto nepotřeboval samozřejmé bych hlavu radši hned sundal a dal ji znovu opravit, když ji evidentně podělal. Ale samozřejmě svou vinu na tom mám a uznávám to, ale zase to AEEčku vrátím, aby bylo spokojený, dám ho zase do pořádku abych mu zase mohl věřit že mě nikde nenechá, mám ho teprve 20 tisíc km. Celkem má najeto 218k koupeno při 198k. Upraveno Leden 31, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 11, 2014 (upraveno) Tak problém se startem po opravě a následně nutnost posunout předstih a taky nízkým výkonem, nízkými kompresemi, extrémními emisemi a vysokou spotřebou nalezen :) vyměnili jsme všechno z výukové octavie - jednotku, rozdělovač kabely svíčky snímač tlaku v sání, vstřiky.... Změřila se lambda sonda na osciloskopu atd... A nic, tak znovu kontrola rozvodů na značky a sedělo to, ale zkusily jsme zkontrolovat jestli je při nastavení řemenice kliky na značce píst prvního válce v horní úvrati a samozřejmě nebyl !! Při potkání motoru totiž prasknul klínek na řemenici a ta byla o kus posunutá, dalo by se říct že tak o 3 zuby, takže zítra dorazí řemenice a radši i napínací kladka, protože ta už taky nevypadala moc dobře, jak se furt napínala dotahovala atd.... Takže zítra už by mělo být vše v pořádku, zkouseli jsme předělat na chvilku i řemenici z druhého motoru a chytá to na dr, má krasnej zvuk a táhne jako nový, takže už se těším na zítra :) Upraveno Únor 11, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Únor 11, 2014 Sdílet Odesláno Únor 11, 2014 Olé :-) za kolik si do toho zahučel? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 11, 2014 (upraveno) No, tak nějak sem si to sepsal dohromady, tak to sem hodím. Motorový olej Shell HX8 5W-40 880,- Olejový a vzduchový filtr UFI 222,- Svíčky Denso K20TT 357,- Chladící kapalina G12, 3l 200,- Hydraulická zdvihátka INA 1967,- Šrouby hlavy válců Elring 369,- Těsnění hlavy válců Elring 349,- Těsnění víka ventilů Erling 240,- Těsnění výfukového potrubí Elring 75,- Gufero vačkového hřídele Erling 75,- Oprava a snížení hlavy motoru - vyměněny 2 ventily a gufera na všech ventilech - 2400,- +zítra řemenice kliky, šroub na ni a napínací kladka, řemenice by měla být do 1000,- šroub kolem 100,- a kladka zatím nevím, dejme tomu 800,- dopíšu později. Takže celkem to bude něco kolem devíti tisíc + nervy :D ale doufám že to alespoň bude stát za to a budu s AEEčkem zase spokojen jako dřív a zase mě dlouho nikde nenechá... :) Upraveno Únor 13, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Únor 11, 2014 Sdílet Odesláno Únor 11, 2014 TAK ZA TY PRACHY BY TO CHTĚLO 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Únor 13, 2014 Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 to jsi si ale dělal sám ne ? protože 2400 zas výměnu ventilů a gufer je fak málo .. to je cena bez práce ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 (upraveno) Nene včetně práce, komplet, to víš známosti :) Jinak ventily se měnily jen 2, gufera všechny. Upraveno Únor 13, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 Tak nakonec řemenice došla až dneska, cena 900,- + 100,- šroub originál a napínací kladka INA 1100,- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 13, 2014 (upraveno) Ještě pro info jedna fotka, ještě že to vydrželo zakousnutý a nepotkalo se to, najel jsem s tím něco přes 1000 km... Upraveno Únor 13, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jarin1110 Odesláno Únor 16, 2014 Sdílet Odesláno Únor 16, 2014 nic proti ale kdyz uz jsi to mel rozebrane tak bych dal i nove pistni krouzky,pokud neni vybehany valec pac v mnoha pripadech kdyz udelas vrsek motoru tak zakonite odejde spodek pac se zvednou tlaky jelikoz hlava je zrepasovana a ventyly zabrouseny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Únor 16, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 16, 2014 (upraveno) Spodek motoru udělám také, jak bude vice času a finance, válce nejsou nějak vyběhaný, čekal jsem že to bude mnohem horší, myslím si že zatím na tom spodek není zas tak zle, protože teď po opravě jsem dal olej 5W-40 místo 10W-40 a zatím nějak nemizí, dříve papal cca 1 litr na 4 000km a později asi kvuli nižší teplotě a delšímu zahřívání už 1l na 2000km, teď mám cca 1500km od opravy a olej stále na horní rysce, takže spodek na tom asi nebude ještě tak zle, ale udělá se časem také :) Jinak motor krásně ožil, takže jsem zase spokojenej, tak snad to tak nějakou dobu vydrží :) Upraveno Únor 16, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Duben 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Duben 4, 2014 (upraveno) Tak dnes jsem se po nějaké době od opravy rozhodl změřit kompresní tlaky a jsem spokojenej Najeto mám teď nějakých 2235xx Válec č. 1,3,4 - 15 Barů a č. 2 - 15,5 Barů :) Nyní bych chtěl při výměně oleje sundat a přetěsnit olejovou vanu a při tom motor odmastit, jelikož je zespodu pěkně za*raný. A k tomu bych se chtěl zaměřit na olej prosakující přes rozdělovač. Jsem celkem zvědav jak na tom pak budu se spotřebou oleje, třeba ještě trošku klesne :) Upraveno Duben 5, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Duben 24, 2014 Autor Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 (upraveno) Tak dnes je to rok a dva dny co AEEčko mám a nalítal jsem za ten rok 26500 Km :) Uvažoval jsem o prodeji, ale po tom co už v ní je peněz práce a nových dílů se mi do toho už nechce, takže si ji asi nechám :) I když mi dost chybí klimatizace a trošku tempomat. Já vím, asi by b ylo lepší založit si tématko v sekci Vaše Octavia... Ale nějak se k tomu ne a ne dokopat :D Upraveno Duben 24, 2014 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.