Jump to content

Prosím o pomoc


Romix95

Recommended Posts

Zdravím, mám problém, dnes jsem před obchodem s díly prodělával regulátor alternátoru a po namontování jsem doufal že dobíjení tedy bude ok a na chvilku bude zase klid, no ale stalo se to, že se mi jakoby kousl startér a motor zastavil, tak jsem zkusil nastartovat znovu, ale motor sotva chytl a měl otáčky kolem 500 a pod plynem se jim vůbec nechtělo nahoru, tak jsem to vypnul a pak už jsem ani nenastartoval, odtáhli jsme to tedy domů, kde zase nějak rádoby chytil , ale startuje strašně dlouho a když už chytne tak má otáčky kolem 250 a postupně to vyleze, ale hulí to a svítí mi svody, viz fotky:

 

9y7yteva.jpg

 

uhypy9yv.jpg

 

zaruge8a.jpg

Ještě dodám, že to má zvuk jako traktor. Díky za každou radu smile.png

Edited by Romix95
Link to comment

Díky za rady, rozvod si poskočil o 3 zoubky, tam se to naštěstí ještě nepotkalo, uff... Jen to pořád nestartuje, myslím si že mám v háji svíčky, zkusím je dneska vytáhnout a vyměnit. No, taky doufám, a co Lambda ? Nebude taky KO ?

Link to comment

No tak dnes opět při startu rána a tentokrat motor nenastartoval vubec, takže zase lano a šup ke známému, udelali jsme tlakovou zkoušku a 4 válec bez komprese, endoskopem byl vidět otevřený ventil, což bylo patrené už po demontáži vačky a vyndání hydroštelů, sundali jsme hlavu a výfukový ventil je ohlý, takže hlava jde přes známého na repas, to jsem toho moc neujel :/ Přemýšlím, jestli rovnou udělat i pístní kroužky, když už mám hlavu dole a budu pár dní čekat na opravu :) těžko říct, jestli mi olej utíkal přes gufera na ventilech, nebo přes kroužky.

 

Komprese byly dobré, 11.5,10.5,11 takže nevím.

 

Přikládám nějaké fotky, ale moc jich není zapomněl jsem i vyfotit ten ohlý ventil (výfukový)

 

me5u6yne.jpgu3ydatyg.jpgabyre8ed.jpg

A po troše čistění:

ady2y8eg.jpg

Edited by Romix95
Link to comment

Po tom přeskočení rozvodu motor normálně jel, toto udělal hydroštel :/ jeden je úplně zatuhlý, druhý se téměř taky nehne, ostatní vypadají v pohodě, ale už mám koupenou sadu všech 8mi :), hlava bude v pondělí, museli se vyměnit 2 ventily, jeden byl úplně ohlý jelikož dostal ránu a druhý házel, což odpovídá 2 špatným hydroštelům.. No alespoň teď bude doufám nějakou dobu klid.

Ještě dodám že ohlý byl ventil výfukový na 4 válci, druhý co házel je výfukový na 2 válci.

Link to comment

Ok, vyzkoušíme toho víc, máme k dispozici výukovou OI 1.6tku AEE, tak zkusíme první asi snímač tlaku v saní, pak asi vstřikovače a klapku a uvidíme, dám vědět jestli se nám na to podařilo přijít. Divné je že ani diagnostika nehlásí nic... No snad se nám to podaří probrat k životu...

Link to comment

Lambdou by to byť nemalo. Tieto motory bežne jazdia s nefunkčnými lambdami, pričom sa len mierne zvýši spotreba a emisie sú vyššie...ale motor normálne štartuje.
Skontroloval by som poriadne všetky kostry. Neraz dokážu narobiť nemalé problémy. :palec:

Link to comment

no mne to praveze pride divne. este stale ti to pali do zvodov? Alebo to uz nerobi? Ked vag neukazuje chyby,ale pozreli ste merane hodnoty _ blok hodnot 001 sa mi zda a porovnat s normalovymi?

PS: ja som lambdu mal zlu a nic hrozne mi to nerobilo. Mne praveze isla spotreba este dole, lebo hlasilo stale bohatu zmes . Po vymene lambdy uz pohoda, ale lambda s tvojim problemom nesuvisi.

Link to comment

ešte rozvody môžu byť zle poskladané , na kľuke ozubené kolečko so zbrúseným zubom si na ktorú rysku nastavil ? lebo na bloku motora sú rysky dve ,ak máš Dielenskú príručku tak hľadaj - motor - mechanicka časť - 13 klikové ústrojí - strana 6

Link to comment

no nech pre istotu tu lambdu skusi odpojit, ale mna skor napada,ze ked sa mu to "potkalo" ci neposkodilo aj vacku. Lebo ked mu stale pali do zvodov a hovori,ze rozvody su nastavene spravne ,tak jednoznacne vacka zle otvara ventily - otvara vyfuk ked nema a pali do zvodov.

 

Ale primarne skontrolovat rozvody .

Link to comment

Teď po opravě hlavy mi nic ve svodech nehoří :) no ale vypadá to ze se oprava hlavy nepovedla, protože mám hodně malý tlaky... Vyuková 1.6ka má na všech válcích kolem 16ti barů a já kolem 8-10... Takže hlava půjde asi znova dolů... Asi proto to nechytá...

Link to comment

Tak už chytla potvora, roztáhli sme to na laně :D chvilku to trvalo, pak nejakou dobu na plný plyn měla 300 otáček ale postupně to vylezlo a začala chodit za planynem, tak snad si to sedne.. Tlaky se zvedly na 11 barů na všech válcích, tak uvidíme... Každopádně sem musel dočasně dohnat výkon předstihem, ale i tak nedá víc jak 100 km/h :D ale snad si to sedne, vrátím předstih a bude to ok... Snad...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...