Přejít na obsah

Prosím o pomoc


Doporučené příspěvky

Mě bse zdá že to jde od motoru, nebo někde z přední časti výfuku, budu to víc poslouchat jak pojedu, jinak vlnovec na výfuku vůbec nemám, jen mezi svody a prvním dílem výfuku mám pružný spoj jinak vše pevné a výfuková spona je nová, tak nevím :/ napadá mě jestli se nemohl rozpadnout katalyzátor ? Když svítil červeně a je z roku 98.

Odkaz ke komentáři

katalyzátor asi bude v háji taky. sesypaný příčky tím žárem.

 

Njn nadávat můžeš tak akorát sobě. AEEčko s tebou má docela velkou trpělivost. Stát se ti to na nějakém exotičtějším motoru zahraniční značky, tak nasypeš takovej ranec, že by ses z toho potento.

 

Jak bylo řečeno - mít ten motor nohy, tak by tě kopal do řiti od rána do večera. A právem. :(

Odkaz ke komentáři

No je fakt že za ten skočenej rozvod si můžu sám, ale ten se vyřešil a pak se sekl hydroštel a potkalo se to, což asi těžko ovlivním, takže jsem nakoupil co bylo potřeba a nechal opravit hlavu, na tom nevidím nic špatného, a to že hlavu neudělal chlápek asi tak jak ji měl udělat, za to nemůžu, a návrh že to zkusíme roztáhnout taky nebyl můj ale známýho motoráře, že je to poslední naděje, jinak musí hlava dolů, což by byl problém, tak jsem teda souhlasil a podařilo se to rozjet, kdybych auto nepotřeboval samozřejmé bych hlavu radši hned sundal a dal ji znovu opravit, když ji evidentně podělal. Ale samozřejmě svou vinu na tom mám a uznávám to, ale zase to AEEčku vrátím, aby bylo spokojený, dám ho zase do pořádku abych mu zase mohl věřit že mě nikde nenechá, mám ho teprve 20 tisíc km. Celkem má najeto 218k koupeno při 198k.

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak problém se startem po opravě a následně nutnost posunout předstih a taky nízkým výkonem, nízkými kompresemi, extrémními emisemi a vysokou spotřebou nalezen :) vyměnili jsme všechno z výukové octavie - jednotku, rozdělovač kabely svíčky snímač tlaku v sání, vstřiky.... Změřila se lambda sonda na osciloskopu atd... A nic, tak znovu kontrola rozvodů na značky a sedělo to, ale zkusily jsme zkontrolovat jestli je při nastavení řemenice kliky na značce píst prvního válce v horní úvrati a samozřejmě nebyl !! Při potkání motoru totiž prasknul klínek na řemenici a ta byla o kus posunutá, dalo by se říct že tak o 3 zuby, takže zítra dorazí řemenice a radši i napínací kladka, protože ta už taky nevypadala moc dobře, jak se furt napínala dotahovala atd.... Takže zítra už by mělo být vše v pořádku, zkouseli jsme předělat na chvilku i řemenici z druhého motoru a chytá to na dr, má krasnej zvuk a táhne jako nový, takže už se těším na zítra :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

No, tak nějak sem si to sepsal dohromady, tak to sem hodím.

Motorový olej Shell HX8 5W-40 880,-

Olejový a vzduchový filtr UFI 222,-

Svíčky Denso K20TT 357,-

Chladící kapalina G12, 3l 200,-

Hydraulická zdvihátka INA 1967,-

Šrouby hlavy válců Elring 369,-

Těsnění hlavy válců Elring 349,-

Těsnění víka ventilů Erling 240,-

Těsnění výfukového potrubí Elring 75,-

Gufero vačkového hřídele Erling 75,-

Oprava a snížení hlavy motoru - vyměněny 2 ventily a gufera na všech ventilech - 2400,-

 

+zítra řemenice kliky, šroub na ni a napínací kladka, řemenice by měla být do 1000,- šroub kolem 100,- a kladka zatím nevím, dejme tomu 800,- dopíšu později.

 

Takže celkem to bude něco kolem devíti tisíc + nervy :D ale doufám že to alespoň bude stát za to a budu s AEEčkem zase spokojen jako dřív a zase mě dlouho nikde nenechá... :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Spodek motoru udělám také, jak bude vice času a finance, válce nejsou nějak vyběhaný, čekal jsem že to bude mnohem horší, myslím si že zatím na tom spodek není zas tak zle, protože teď po opravě jsem dal olej 5W-40 místo 10W-40 a zatím nějak nemizí, dříve papal cca 1 litr na 4 000km a později asi kvuli nižší teplotě a delšímu zahřívání už 1l na 2000km, teď mám cca 1500km od opravy a olej stále na horní rysce, takže spodek na tom asi nebude ještě tak zle, ale udělá se časem také :)

 

Jinak motor krásně ožil, takže jsem zase spokojenej, tak snad to tak nějakou dobu vydrží :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak dnes jsem se po nějaké době od opravy rozhodl změřit kompresní tlaky a jsem spokojenej

Najeto mám teď nějakých 2235xx

Válec č. 1,3,4 - 15 Barů a č. 2 - 15,5 Barů :)

 

Nyní bych chtěl při výměně oleje sundat a přetěsnit olejovou vanu a při tom motor odmastit, jelikož je zespodu pěkně za*raný.

A k tomu bych se chtěl zaměřit na olej prosakující přes rozdělovač.

Jsem celkem zvědav jak na tom pak budu se spotřebou oleje, třeba ještě trošku klesne :)

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak dnes je to rok a dva dny co AEEčko mám a nalítal jsem za ten rok 26500 Km :)

Uvažoval jsem o prodeji, ale po tom co už v ní je peněz práce a nových dílů se mi do toho už nechce, takže si ji asi nechám :) I když mi dost chybí klimatizace a trošku tempomat.

 

Já vím, asi by b ylo lepší založit si tématko v sekci Vaše Octavia... Ale nějak se k tomu ne a ne dokopat :D

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...