Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
nene

Jak používat vosk?

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat, jak správně používat vosk? Na mytí a přípravu laku jsou tady krásné návody, ale na voskování mi chybí.

Je mi jasné, že karosérie musí být suchá a čistá. Tipuju, že jeden z posledních kroků před voskováním je clay. Pak asi nějaký způsob na opravu případných škrábanců (jak je vlastně opravit? V dnešní době je i parkování před nákupními domy životu nebezpečená činnost. O ulici ani nemluvě).

Jaký je správný způsob nanášení vosku a čím? Má se každá vrstva leštit? Lze voskovat í skla? Jak moc je vhodné použít vosky pro různé druhy barvy karosérie?

Jsem začátečník a mám moc otázek.

Tak ono pod vosk by měla přijít zásadně leštěnka kterou víceméně opravíš i jemné škrábance, co se týče aplikace tak na suchý vyleštěný povrch naneseš vosk (nemělo by se to dělat na přímém slunci) viz obrázek necháš chvilku zaschnout a pak rozleštíš mikrovláknem potom by měl vosk chvíli odpočinout a pak idelálně aplikovat ještě jednu nebo s dalším odstupem dvě vrstvy. Jinak všeobecně platí že důkladné mytí->usušení->chemická dekontaminace(ironX, tarX apod)-> opláchnutí -> clay -> opláchnutí -> sušení -> leštěnka -> vosk (více vrstev)... Doufám že jsem na nic nezapoměl a michi nebo cubecnik mi nedaj za uši :). Co se týče nanášení vosku tak někdo to dělá prstama já jsem si koupil molitanovej aplikátor

http://www.detailingshop.cz/protekce-vosky-a-sealanty/774-dodo-juice-basics-of-bling-wax-applicator-penovy-aplikator.html