Přejít na obsah

Prestavenie vackovych hriadelov - chyby z diagnostiky


Doporučené příspěvky

Zdravim,neviete co moze byt za chybu:

 

000016 - rada valcu 1: vackovy hriadel A (saci)

P0010 - 000 chybna funkce polohovace - Sporadicka.

 

000017 - rada valcu 1: vackovy hriadel A (saci)

P0011 - 000 nastaveni POZDEJI nedosazeno-Kontrolka zavad ZAP.

 

008328 - rada valcu 1: prestaveni vackovych hridelu

P2088 - 000 zkrat na kostru - Sporadicka.

 

 

 

Po vymene ventila N205 mi vyhadzuje tieto chyby.

P0010 Rada 1, prestaveni vackovych hridelu sacich ventilu,chyba staticka.

 

P2088 Rada valcu 1, prestaveni vackovych hridelu zkrat na kostru, chyba sporadicka.

 

 

 

Bol som v Skoda servise Spisskej Novej Vsi,ale tam mi uz dalej nevedia poradit,tak sa chystam do servisu Skoda v Poprade.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Vidim,ze si tu pisem sam so sebou :-)

 

Dnes mi volali zo Skody. Vypytali si 95€ za robotu. Povedali,ze problem je v riadiacke. Ked je studena riadiacka,tak je vsetko ok a ked sa zahreje po 5-tich minutach,tak nastane studeny spoj.

Bol som u chalana,co sa tomu rozumie. Rozobrali ju a vravel,ze je tam studeny spoj,co ma nastarosti ventil N205. Nemohol sa k tomu dostat,lebo je tam plastovy kryt na privod kablov a ten spoj je pod tym krytom. Tak ju nahrial s teplodusnou pistolou na 400°C,spoje sa zacelili a vsetko funguje ako ma fungovat. Povedal mi,ze este ju nezasilikonuje,obalil ju do plastoveho sacka,aby voda nezatiekla a ze mam prist buduci tyzden. Ked sa nic nevyskytne,tak riadiacku zasilikonuje.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Do tyzdna sa to vyriesilo. Riadiacka sa dala cez PC a system ukazal,ze treba previest zakladne nastavenia vackoveho hriadela. Nepodarilo sa to nastavit.

Nakoniec sa musela vymenit cela riadiacka. Dala sa nova, ktora sa nemusela otvarat a po kabli sa da riesit software.

Ta povodna odisla preto, lebo ked sa upravoval vykon na aute a vymienali sa diely na zvysovanie vykonu, tak sa musela vzdy otvorit riadiacka a poslednykrat to nevydrzal spoj, lebo maticna doska v riadiacke sa vzdy ohybala.

Takze je to vyriesene.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...