Přejít na obsah

17705, ještě nějaký nápad ...???


Doporučené příspěvky

Tak už jsem zkusil všechno co tady bylo v minulosti už tolikrát popsáno s odstraněním závady špatného studeného startu ( výměna hadic odvětrání 13A, výměna bov ventilu, ......)

Momentálně mám sundané sání a všechny hadičky mám dvakrát zkontrolované a bez viditelného poškození, tudíž si myslím že tady chyba není.

V technické příručce Škoda pro tento typ motoru kód AUM je popsaná možná příčina ve vysokotlaké hadici mezi turbem a chladičem turba, kde je údajně problém v netěsnosti na přírubě hadice. Doporučují tam výměnu. Nemáte s tím někdo zkušenost????

Nebo nějaký jiný nápad?????

Začínám být značně nasranej :-)

 

 

Odkaz ke komentáři

Nouzový řešení, alespoň pro mě, je dvojitý start. A jinak žiju v představě, že to děla škrtící klapka, ale ještě jsem se nedostal k tomu se na ni kouknout :D

 

Vyzkouším ještě tu vysokotlakou hadici co doporučuje TPI škoda a uvidím.

Mě osobně by asi dvojitý start nevadil, ale dělám to známímu a tam už je to horší...... :-)

 

Jinak si osobně nemyslím, že to bude klapka. Tu by to minimálně psalo, ale hodně štěstí .....:-)

Odkaz ke komentáři

Mám zhruba stejný problém s tím, že mi auto občas spadne i do nouzáku. Co jsem koukal na hadici mezi turbem a chladičem jsou tam takový dva hliníko-látkový kryty (nejspíš termo izolace) a u toho spodního mám tu hadici dost mastnou, tak předpokládám nějakou netěsnost tam, ale ještě sem se nedostal k tomu abych si lehnul pod auto. Jinak ty krytky jsou na klasický namačkávací "cvočky", takže sundat a opětovně nandat není problém. Jinak ta hadice by i tak neměla být vůbec mastná, tak mám strach, že je v háji turbo, ale už je jednou měněný, tak doufám, že hadice zůstala mastná od původního špatnýho turba. Jinak auto jde v pondělí do servisu, tak snad se dozvím více. Servisák mi podle popisu říkal, že je buď špinavá klapka a nebo podtlakový ventil, ten prý dělá hodně problémy. Jenom jestli tím ventilem myslel decelerační (spousta lidí mění za BOV), tak ten jsem zkoušel měnit a beze změny :( Koukal jsem i na klapku a zdá se čistá z přední strany. Tak se modlím aby to nebylo turbo...

Odkaz ke komentáři

Mám zhruba stejný problém s tím, že mi auto občas spadne i do nouzáku. Co jsem koukal na hadici mezi turbem a chladičem jsou tam takový dva hliníko-látkový kryty (nejspíš termo izolace) a u toho spodního mám tu hadici dost mastnou, tak předpokládám nějakou netěsnost tam, ale ještě sem se nedostal k tomu abych si lehnul pod auto. Jinak ty krytky jsou na klasický namačkávací "cvočky", takže sundat a opětovně nandat není problém. Jinak ta hadice by i tak neměla být vůbec mastná, tak mám strach, že je v háji turbo, ale už je jednou měněný, tak doufám, že hadice zůstala mastná od původního špatnýho turba. Jinak auto jde v pondělí do servisu, tak snad se dozvím více. Servisák mi podle popisu říkal, že je buď špinavá klapka a nebo podtlakový ventil, ten prý dělá hodně problémy. Jenom jestli tím ventilem myslel decelerační (spousta lidí mění za BOV), tak ten jsem zkoušel měnit a beze změny :( Koukal jsem i na klapku a zdá se čistá z přední strany. Tak se modlím aby to nebylo turbo...

 

Nemám s benzínovými motory takový zkušenosti ( nafta v Oct je přecijenom častější), ale podle mích zkušeností pokud z chladiče turba nebo z této hadice nevyleješ 1l oleje, tak se asi nic moc neděje. V určitých KM asi každý turbo něco málo oleje propouští.

 

Jinak zpátky k tý hadici. Hlava mi to nebere, jak je možný, zě by to mohla dělat jen za chladného počasí, ale známí řešil stejnou závadu a až po technické pomoci ze škodovky mu poradili, aby jí vyměnil a byl klid. Údajně tam je problém ve spoji a je potřeba dát modifikovaný díl.

Tak nevím

Tak nevím

Odkaz ke komentáři

Pokud to dělá jen za studena, mohlo by v tom hrát roli teplotní roztažnost materiálů. Přecijeno turbo při stlačení, vzduch hodně zahřeje. o něj se zahřejou i další části a třeba i příruba hadice. příruba se může malinko natáhnout a utesní se tím mezera, která tam je za studena (ta hadice už prostě může být vytahaná .. ) asi bych se hned po nastartování podíval jestli to někde nefouká kolem přírub ..

Ale je to jen zoufalej nápad takže si od toho mocneslibuj :D

Odkaz ke komentáři

Ty hadice je potřeba zkontrolovat a nejlépe vyměnit všechny, v T-kusu je umístěn zpětný ventil, tam to zřejme za chladného počasí zlobí (kondenz / olej / nečistoty ). Také jsem s tím zápasil a vyhrál ! V tomto vlákně je vše popsáno.

1,8T = super motor, ale je třeba na něm vychytat tuto chybu s hadicemi, pak šlape jak Švýcarské hodinky !

 

Fotky tady:

post-92-0-48932000-1394987532_thumb.jpg

post-92-0-39428100-1394987548_thumb.jpg

post-92-0-20588600-1394987564_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ty hadice je potřeba zkontrolovat a nejlépe vyměnit všechny, v T-kusu je umístěn zpětný ventil, tam to zřejme za chladného počasí zlobí (kondenz / olej / nečistoty ). Také jsem s tím zápasil a vyhrál ! V tomto vlákně je vše popsáno.

1,8T = super motor, ale je třeba na něm vychytat tuto chybu s hadicemi, pak šlape jak Švýcarské hodinky !

 

Fotky tady:

attachicon.gifSestava hadic.JPG

attachicon.giftecko.JPG

attachicon.gifventil.JPG

 

dík za tip, určitě vyzkouším a dám vědět. Taky jsem se od majitele dozvěděl, že to není otázka tohoto roku, ale zlobí ho to cca 7let :-). Už se to prý ale nedá vydržet

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Od minulýho pondělí s tím laborujou v servisu a nejdřív to vypadalo na nějakou soft chybu, ale poté se to opět opakovalo. Nevím co s tím všechno prováděli, ale zatím to vypadá na špatný ventil n75 prý ho vyčistili a zatím dobrý. Zítra ráno to prý ještě vyzkouší a vymění ho. Tak snad se zadaří. Osobně sem si myslel že kdyby to byl tenhle ventil tak o něm něco řekne řídící jednotka, ale nic, pouze 17705. Zítra dám vědět, jak sem dopadl.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak zhruba týden to šlapalo ok a opět se to opakuje chyba 17705 a občasný nouzový režim. Ten elektromagnetický ventil hned vedle váhy jsem vyměnil a chyba je tam stále, už mě pouze napadá podívat se na ventil regulace tlaku, na audi foru psali že v něm bývá olej, a je pravda, že když jsem měnil trubku odvětrání (06A103221BH) tak na jejím konci zrovna u toho ventilu byla dost mastná. Koukal sem a spodní část toho ventilu je ještě s origo škodováckou sponkou, tak možná je tam ještě původní. Na Audi foru psali, že ho stačí vymít benzínem. Až budu mít čas, tak to rozhodně vyzkouším. Ale kdyby byl někdo rychlejší, tak mi dejte vědět, jestli to má smysl, nebo to tím ventilem být vůbec nemůže. Dík

Odkaz ke komentáři

nevim jaky problem mas se startem.... ja mel problem se startem a bylo to cidlo teploty chladici kapaliny.... jinak kdysy sem mel problem tez divne startovalo a divne jelo... chyba pokles mezi turbem a skrtici klapkou.... pomohlo vycisteni skrtici klapky a nacteni adaptacnich hodnot...

Odkaz ke komentáři

Tak jsem vyndal a vyčistil ten ventil regulátoru tlaku 06a129101D

http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku-1

Vypláchl jsem ho a vypadaly z něj nějaké kusy, jakoby kusy hadice, ale po vyčištění a vrácení je auto beze změny, chyba 17705 a občas nouze.

Ale zajímalo by mě, jak tenhle ventil vlastně funguje? Zkoušel sem ho profouknout a je otevřený z obou stran v podstatě se chová pouze jako hadice... Napadá mě jestli nemá špatnou membránu, ale proto se ptám jestli někdo nevíte jak by měl fungovat, díky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...