Přejít na obsah

Termiks

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Termiks's Achievements

0

Popularita

  1. Nemám sice octavii, ale v golfu mám stejnej motor a stejnej problém. Vyřešili jste to už někdo? Taky bych to tipoval to kompresor klimy, ale dělá mi to jen občas a vždy když jsem v servisu tak samozřejmě ne. Všiml jsem si, že nejvíc je to znát po delší jízdě, když je motor pořádně zahřátý, tak stačí motor na cca 15-30 minut vypnout a po opětovném startu je to slyšet dost, ale jen uvnitř, když otevřu kapotu, tak nic neslyším. Nerad bych nechával měnit kompresor když si nejsem jistý, jestli to dělá on.
  2. Mám stejnou zkušenost. Najeto necelých 117tis. km a přes noc nádobka chladící kapaliny prázdná. Vodní pumpa propouštěla. V autorizáku doporučili výměnu i rozvodů, tak jsem to nechal taky udělat komplet.
  3. Já mám tedy golfa, ale stejnej motor a byl jsem v Třebotově u Petra z Motorpower. A rozhodně doporučuju, auto neskutečně ožilo. Žádnej trhač asfaltu to tedy není, ale ta pružnost je opravdu někde jinde. Se sérií jsem se bál i předjíždět. Ono se taky ukázalo, že původně to mělo jen 235 Nm oproti udávaným 250. Po úpravě od Petra na 296Nm už to jede skvěle.
  4. Uplně normální zvuk, mám druhý auto s tímhle motorem a obě to samý. Taky jsem se toho ze začátku lek, ale těch 20 ventilů je holt slyšet no. Je to takovej šicí stroj :)
  5. Když sem měl fabii tak mi v autorizáku čistili egr a potrubí k němu a dost to pomohlo. Může bejt taky ucpanej katalyzátor... Nebyl si teď někdy na technický? Pokud by to byl ten kat tak by to neprošlo emisema... Vlastní zkušenost :)
  6. Cube Koukni na tenhle ventil, pokud to dělá jen když pustíš plyn, mohl by to být on. http://www.cc-autodily.cz/ventil-vypinaci-nas-vz?brand=SKODA&model=OCTAVIA&count=60
  7. Záleží jaký druh hluku slyšíš. Ale mohlo by to být ložisko. Servisák z autorizáku mi jednou řikal, že když se s tím hodně dlouho jezdí, tak to pak dělá kravál jak tramvaj.
  8. A je možný aby kuli tomuhle vznikala chyba 17705: pokles tlaku mezi klapkou a turbem a auto padalo do nouze???
  9. Já tedy nevím jestli nebudu kecat nesmysly, ale když jsem byl na čipu, tak nastal problém s řídící jednotkou (nebudu to rozebírat) a sháněli jsme novou. Tak pán co mi to čipoval vůbec neřešil kód motoru, ale pouze paměť řídící jednotky... Nevím jestli si to pamatuji přesně, ale mám pocit, že sháněl řídící jednotku s 1MB pamětí pro 1.8t a kód motoru ho nezajímal. Když jí sehnal tak jen zkopíroval data z originál jednotky a přehrál do nové a až po tom proběhl čip...Pokud kecám tak mě někdo opravte....
  10. Vím že už je to starý téma, ale musím se zeptat, přišel jsi na něco? Mám úplně ten samý problém. Za studena hodí chybu poklesu tlaku mezi klapkou a turbem a padne do nouze. Po ohřátí už je to bez chyb a vše ok, už nevím co s tím.
  11. Tak jsem vyndal a vyčistil ten ventil regulátoru tlaku 06a129101D http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku-1 Vypláchl jsem ho a vypadaly z něj nějaké kusy, jakoby kusy hadice, ale po vyčištění a vrácení je auto beze změny, chyba 17705 a občas nouze. Ale zajímalo by mě, jak tenhle ventil vlastně funguje? Zkoušel sem ho profouknout a je otevřený z obou stran v podstatě se chová pouze jako hadice... Napadá mě jestli nemá špatnou membránu, ale proto se ptám jestli někdo nevíte jak by měl fungovat, díky.
  12. Tak zhruba týden to šlapalo ok a opět se to opakuje chyba 17705 a občasný nouzový režim. Ten elektromagnetický ventil hned vedle váhy jsem vyměnil a chyba je tam stále, už mě pouze napadá podívat se na ventil regulace tlaku, na audi foru psali že v něm bývá olej, a je pravda, že když jsem měnil trubku odvětrání (06A103221BH) tak na jejím konci zrovna u toho ventilu byla dost mastná. Koukal sem a spodní část toho ventilu je ještě s origo škodováckou sponkou, tak možná je tam ještě původní. Na Audi foru psali, že ho stačí vymít benzínem. Až budu mít čas, tak to rozhodně vyzkouším. Ale kdyby byl někdo rychlejší, tak mi dejte vědět, jestli to má smysl, nebo to tím ventilem být vůbec nemůže. Dík
  13. Ono právě ten nový má jeden vývod na druhé straně u konektoru a je kovový ale jinak mi přijde, že jsou všechny stejně dlouhý. Edit: Tak dnes sem se na to vrhnul, zapojil sem ten nový a v podstatě ihned to spadlo do nouze, on to bude asi uplně jinej ventil i ty vývody mají daleko menší průměr a dokonce bych řekl že má ten nový ventil jinou funkci, ten původní má dva vývody pořád průchozí a když sepne tak se k nim přidá i třetí, to ale nevím jestli to není tím, že bude špatnej. Jinak ten nový v podstatě přepíná průchodnost mezi dvouma výstupama všechny tři nejsou průchozí nikdy. Ale podle čísla na ventilu už jsem objednal nový ten správný originál, tak až příjde tak ho vyměním... Jinak přidávám fotku porovnání novýho a starýho ventilu, aby byl vidět ten docela zásadní rozdíl průměru vývodů...
  14. A mohl by jsi mi vyfotit jak máš ten nový ventil zapojený? Nebo nějak detailně popsat který konec kam patří? Diky.
  15. Může mi někdo poradit zapojení toho ventilu? Mám v autě výše zmiňovaný, ale asi odešel koupil jsem nový http://www.cc-autodily.cz/ventil-magnet-prepin Ale až když přišel, tak jsem zjistil, že má jinak rozmístěný vývody... Nevíte který vývod u toho novýho nahrazuje ten původní? Edit: Tady je lépe vidět ten nový. http://www.skoda-dily.cz/eshop/028906283h-magneticky-ventil-n75.html
×
×
  • Vytvořit...