Přejít na obsah

ztrata tlaku turba?


Doporučené příspěvky

zdravim, byl jsem s mojim rskem na chipu u tdichip.cz ... nejdriv vse v pohode... pred upravou se meril vykon a zmerili mi nejakych 190koni a 270nm ... prakticky to same jako u disel power(nedavny post o mereni vykonu) pak se slo merit... v zasade vse probihalo v pohode... bylo videt ze pan tomu opravdu rozumi, nechal jsem si delat upravu za chodu motoru, takze uprava probihala na valci, pan menill primo za chodu motoru v jednotce udaje a zkousel... aby dosel nejlepsim vysledkum... ovsem nejaka blize nespecifikovana zavada vse zmrvila... nekde se ztraci tlak a nevim kde... pan rikal ze vse je ok.... motor krasne poslocuha a ma skvelou odezvu, palivo tece, turbo tlaci ale tlak se nekde ztraci ... asi... nvm prej to tak je... pri seriovym 0.7b je vse ok ale jakmile to hodil na 1.1b tak proste to dela neplechu... kde by mohl byt problem? kdyby to byla prdla hadice nebo tak... bude to delat problem s jakymkoli tlakem... pri uprave se tez vypinalo rizeni katalyzatoru, lambda sondy a sekundarni vzduch... jiank zkouseli jsme primo na miste menit seriovy plastovy blow off za kovovy... jestli nepropousti... ale nic... nechapu kde by mohl byt problem...udajne po odpojeni vahy vzduchu to tlacilo tka jak ma... ale presto auto nedosahovalo vykonu...

Odkaz ke komentáři

Podle mě jsi už udělal chybu když si se rozhodl jet k TDIchip.. ten pán, jak ty říkáš že tomu rozumí... nerozumí tomu vůbec ale vůbec, spíš rozumí tomu jak z lidí dostat peníze :) když k němu poprvé přijedeš bude se ti snažit, v ten moment něco odbrzdit.. ale když je někde nějaká menší chybička, tak aby se alespoň něco naměřilo, dělá to posunutím a vypnutím různých bezpečnostních hranic v řj, když ani to nezabere, začne to svádět na vše ostatní, hlavně že ale když budeš odjíždět mu hezky vyplázneš peníze, potom už to jeho chytré "chování" končí.. moje osobní zkušenost je taková že mi oddělal nové turbo.. a když to všechno sečtu tak mě to jeho ladění neladění stálo minimálně 35 tisíc, a to nepočítám to že mi praskl čelní sklo a následně se vymlouval že to nebylo možné aby to udělal on... Takže hodně štěstí pokud se k němu ještě chystáš...

Odkaz ke komentáři

no uprime taky sem byl celkem nastvanej... zaprve to s tim oknem... ja sem si radsi torpeda sundal sam pac sem prave nechtel aby mi prasklo... kdyz vyndavali jednotku... jinak teda taky me to prekvapilo... nejdriv bylo vse ok... ale pak kdyz zacal byt problem zacal menit ten blow off ventil jestli nepropousti atd... ale nic nepomahalo... koukali na svicky atd atd vse vlastne bylo v pohode ale proste to neslo... a dosli sme k zaveru ze to udajne propousti pres "kombi" ventil kterej nvm presne na co je ale snad na sekundarni vzduch a neco jako egr castecne nebo co... takze mi rekl at sekundar vyhodim, zaslepim to a ze to pojede... ovsem ted kdyz sem na to doma koukal... tak tam se to nemuze ztratit ne? kdyz si vemu cely svod vzduchu tak jestli sem dobre koukal... je nasavani->filtr->vaha vzduchu-> to vede k turbu a skrz-> cesta do intercooleru->skrtici klapka-> sani a to je konec ne... jak by tlak utikal ventilem od sekundaru? co sem koukal sekundar bere vzduch z filter boxu jde pres ten samotnej sekundar a pak vede hadice do toho ventilu kterej je z boku motoru a asi hned do vejfuku pocitam... kdyz ma za ucel ohrivat katalyzator... no nvm proste sem neprisel na to cim by to mohlo byt... koukal sem na hadice spoje atd a nic sem nikde nenasel... vratil sem u kamarada zpatky original a jede do v cajku.... kdyz sem panovi psal ze by bylo o hodne serioznejsi rici treba "hele nepojede to idealne"... pricemz mi rekl ze pri jizde to pojede normalne pritom to vubec nejelo... tak mohl rici dej mi pulku penez... za snahu a praci ale necham ti tam original... byl by to pro me prijatelnejsi tam nechat 4k nez 8... a mit s tim jeste problemy... takze na jednu stranu souhlasim ze me nechal odjet tak abych zaplatil... ale nerekl bych ze tomu nerozumi... nvm no ale serioznejsi by to bylo kdyby mi tam nechal original...

Odkaz ke komentáři

jinak tedy vysledky "chipu" jak to ovlivnilo vykon ani nemam... pac kdyz sem se ptal jaky to ted ma teda hodnoty rekl ze to je zkresleny tim ze to netlaci jak ma... coz je jasny... ale auto jelo jeste hur nez v originalu... sice bylo citlivejsi na plyn ze se nemusel tak mackat... ale jinak to jelo hure rekl bych...

Odkaz ke komentáři

Hele to jsou všechno pohádky, mě toho taky tolik nakecal, protože si už nevěděl rady... Potom co už měl prachy, začal se chovat stylem abych mu zaplatil za každý slovo který semnou promluví..

A nejsem jedinej kdo má takovou zkušenost.. opravdu.. jestli jsi mu už nechal nějaký peníze.. ty už asi z něho nedostaneš, ale pokud ti můžu poradit vyser se na to, a jdi jinde protože tohle jeho laborování tě může stát ještě víc peněz.. když ti odejde turbo, po najetí nějakých km... Tak jako jsem to měl já..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

ja sa opytam sem, kedze som nechcel zakladat novu temu. Niekde mi teraz unika natlaceny vzduch od turba a je to pocut medzi stenou karoserie strana kde je celne sklo a motorom . Skontroloval som horne koleno, to je ok. Ale je tam este dole jeden spoj, kde je dalsia gumova hadica, ale ma na sebe zeleznu obruc s tesnenim a je zaistena do kovoveho vedenia pomocou zaistovaceho drotu.

Tu je obrazok nizsie, ta spodna cast kovovej rury.

 

1.8t-20v-turbo-discharge-pipe-forge-moto

 

Pozeral som aj zahranicne fora a tiez hovoria,ze tento tesniaci system je strasne hlupy a po case to zacne prepustat a stracat tlak.

Uz sa na to ide pozriet mechanik a ide vymenit to tesnenie a dat novy zaistovaci drot.

Niekto s tym uz nema skusenosti ,ako to poriesil on? Ak to bude prepustat aj po vymene tesnenia, tak idem pouzit riesenie,ktore som nasiel na zahranicnom fore,kde pouzili taketo riesenie:

IMG_0081.jpg

 

Niekto skusenosti?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

takze tlakova skuska vedenia hotova. Len som cumel, kde vsade to fucalo. Hned ta rura,ako som dal foto predtym,tak presne v tom spoji utekal vsetko tlak von. Dal som to riesenie ako na obrazku silikonovou spojkou a drzi super. Ako sme opravili ten spoj, zacalo fucat okolo MAP senzora :D ,takze sme dali pod neho gumene tesnenie. Ked sme opravili toto, zacala fucat hadica, ktora je schovana pod krytom, ktory je pri mierke oleja. Hadica opravena a potom zacala sycat hadica pri intercooleri, tu sme dotiahli a uz drzi tlak. Uplne ine auto z toho teraz, ked to uz nikde nefuci. Raketa. Ale aj MAF senzor mi dava niekedy zle hodnoty. Vymenil som pocas jednej jazdy MAF z okavie 81kW,co som mal po ruke a vtedy to auto islo ako z praku. Cize ma caka vymena MAF a vymena jednej hadicky pre istotu a mame hotovo :palec: :palec: :palec:

Odkaz ke komentáři

radim vam, dajte si to otestovat tlakovou skuskou kompresorom. Samozrejme treba vybrat PCV ventil z hadice nasavania, otvor v hadici nasavania zaslepit. Takisto odsrubovat krytku oleja ,aby mal pripadny pretlak kam uniknut - tym zabranite pripadnemu vytlaceniu tesneni - tak ako som to posielal v tom odkaze, je to tam popisane. Pekne to natlakujete ,najprv tak na 0,2 baru ,aby ste zistili velke uniky, ak to bude drzat, tak ist vyssie ,ale nie vyssie ako drzi normalne tlak turbo,cize ked mate chip,tak max 1,2baru pri spicke overboostu, skor staci aj 1 bar a pozerat,ci to drzi,alebo fuka cez trhliny. To vsetko zrobit pri vypnutom motore a najdete aj najmensiu trhlinku.

Pomoct si mozete aj saponatom = voda s purom a striekat na spoje, pekne robi bublinky,kde to fuci a vidite to.

Odkaz ke komentáři

vytacanim na volnobeh, ani na jednicku nic nedosiahnes a nemas sancu zachytit odkial ide unik, lebo pri tom ramuse od motora nebudes nic pocut. Take udelatko si vies urobit uz len z plechovky od jahod. Nech ma priemer najlepsie 70mm, ze sa to zasunie akurat do gumoveho hrdla za vahou vzduchu. Do dna plechovky urobis dieru a do diery zavaris napr rychlospojku na kompresory, aby si tam pripol hadicku od kompresora. Plechovku obopnes v gumovom nasavacom hrdle utahovacou sponou na sroubovak. A ked mas dobry kompresor s regulaciou tlaku,netreba ti tam navarovat tlakomer, staci regulovat na kompresore a tak postupne skusat od 0,2bar az po 1bar konstantne a kde ti to fuci.

Ja som napr lenivy a nevyrobil som si to,ale kupil som si to odtial : http://www.turboboostleaktesters.com/servlet/the-120/INTAKE-PIPE-KIT--dsh-/Detail

Odkaz ke komentáři

pravda no... ok zkusim to to vyrobit... jinak tedy soupnu to hned za vahu vzduchu utesnim vsechny diry co vedou ven... treba do toho puku jak do nej jde odsavani ventiloveho vika nebo jak se tomu nadava... vse vyndat a utesnit? s tim ze ten vzduch pujde cely obehem pres turbo dolu ke cooleru az ke klapce kde to tedy pred klapkou zacpu? a pak se uvidi? ja si daval ted v sobotu nojve cooler pac sem ho mel prodrenej... a trochu utikal tlak ovsem s novym prijde mi ze zadna zmena tak otazka jestli to utika nekde jinde nebo jestli ta dirka nebyla tak drasticka... rozebiral sem i ten spoj jak ste tady na to nadavali :) tak sem tam dal novej O krouzek tesnici... a tezko rici no... i podle mereni vagu je to prakticky to same...

10606414_1530717677150894_77322233238134

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...