Přejít na obsah

ztrata tlaku turba?


Doporučené příspěvky

ano, kompresorom tlacis vzduch za vahou vzduchu,teda do nasavacieho hrdla .

Ako vravis, vzduch ide cez cele turbo, cez vedenie,intercooler a zastavi sa na zatvorenej skrtiacej klapke sam - tam netreba nic davat.

 

Dolezite je len pri teste odsrubovat vicko oleja a vybrat ten PCV ventil odvetrania z nasavacieho hrdla a iba tu dierku v tom nasavacom hrdle upchat, ked si vsimnes,v tom odkaze,kde som to kupil, je taky mosadzny spunt, ktory je presne na to. A ako som daval odkaz na predchadzajucej stranke,je tam aj video na youtube, ako to presne zrobit. S tymto sa mi podarilo najst vsetky uniky tlaku a som spokojny.

 

http://www.youtube.com/watch?v=s29Q77hK-i4

Odkaz ke komentáři

ale klapka je preci otevrena ne trochu kdyz je motor vypnutej...? takze tam nebude co ten tlak bude brzdit ne? nebylo by lepsi to zacpat? aby to proste nemelo kam utect... a pokud to neprofoukne tak dobry? ted koukam na video...


jo aha ted jestli to dobre chapu tak tim ze se to pousti pres sani tak najde i spatny hadice ty podtlakovy?

Odkaz ke komentáři

Ahoj duku, pises ze je treba otevrit vicko oleje i v tom videu to ukazuje, ale muzes trochu objasnit nam laikum proc ? I za normalniho provozu se muze stat ze pretlak muze odchazet do prostoru kudy se leje olej ?

 

Dik za info, tohle me vazne zajima protoze by to mohlo souviset s mym problemem kdy auto hodne zakouří když občas prudce sešlápnu plyn a turbo tam hodně foukne ..

dík

 

Karel.

Odkaz ke komentáři

jednou odpovedou odpoviem obe otazky: tiez som laik a iba sa ucim.

 

Cize ako vravi chlapik na videu, vicko od oleja davame prec kvoli moznemu stavu, kde ako vravi jopol ,uzavretie skrtiacej klapky nemusi byt uplne(ale su to len mikrootvory,- mozno treba vycistit skrtiacu a urobit zakladne nastavenie - ja som ju cistil mesiac pred testom kompresorom,preto som to uz nerobil,ale je dobre ju vycistit,aby lepsie doliehala). A mensi tlak by sa mohol dostavat cez sanie do valcov, dole cez valce na kluku a vytvaral pozitivny tlak v klukovej skrini ,ktory moze vytlacat tesnenia - napr aj tesnenie na klukovom kolese rozvodov,atd. - tomu chceme zabranit.

 

Inak ako som vravel,test som robil presne ako je na videu a skrtiaca klapka drzala vsetok tlak. Lebo ked si vezmes ako tlacis vzduch na zavretu klapku,tak ta sa tlakom este viac dovrie a drzi zavreta - tot moja dedukcia. no po osetreni vsetkych unikov mi klapka drzala cely tlak 1bar v pohode. Potom to uz nevydrzalo to udelatko,kedze nebolo utiahnute na krv a vystrelilo smerom na mna :lol: ,este ,ze ho tazka hadica od kompresora stiahla rovno k zemi, inak by to bol pekny projektil :smich:

 

 

Co sa tyka toho zakurenia pri pridani plynu,ja by som skor tipoval,ze ti turbo zerie olej. Ale tak mozes pozriet, ci mas odvzdusnovaci ventil na veku ventilov v poriadku,ci nie su hadice smerom k PCV ventilu upchate - podotykam,roztrhla sa mi ta T hadica, co sa napaja na PCV ventil a ked som videl, kolko je v nej bordelu od usadeneho oleja ,tak priemer hadice sa zuzil z 20mm na 5 mm :wallbash: hadicu som vymenil a teraz idem vymenit aj ten zvysok predtym aj s tym odvzdusnovacim ventilom.

 

Zaujimave ze po utesneni a prejdeni sa autom som zistil,ze mam aj vadnu vahu vzduchu :wacko: . S odpojenou vahou to islo ako stihacka a s pripojenou ako priemerna octa 1.6 benzin :blink: , takze menime :pest:

Odkaz ke komentáři

turbo to není, to jsem si myslely a vyměnily ho a je to pořád stejné .. jedeš z kopce brzdíš motorem, když pod kopcem přidáš plyn pomalu nic se neztane, ale když pod kopcel šlápneš na plyn rychle a až na podlahu tak se vyvalý bílí kouř .. netuším čím to může být ale žere to olej protože se ztrácí .. :(

Odkaz ke komentáři

tak jedine, ze ti to zerie olej cez piestne kruzky a preto je turbo ok,ale olej ti spaluje vo valcoch , kde je unik.

 

Inak uz som vymenil aj vahu vzduchu, no ked som vtedy vravel,ze to ide ako z praku,tak teraz po vymene vahy to je stihacka so zrychlenim Mach 3 :lol: . Inak zaujimave,ze vahu vzduchu vobec nehlasilo,ze je vadna, ani v meranych hodnotach sa to nejako neodzrkadlovalo, ale proste vymenil som ju a je to ine auto. Pri starej vahe vzduchu a odpojeni konektoru auto nemalo taky strmy nabeh vykonu,ale aj tak to slo lepsie ako s vahou a preto som ju vymenil.

 

Jedinu vec, co mi treba zriesit je vymena N75 ventilu, kedze to mam nachipovane a teraz mavam problem,ze ked to vytacam a napr radim pri 5000ot. tak otacky ostanu na 5000 aj pocas radenia asi na pol sekundy a potom az klesaju. Na anglickom fore som cital,ze je to ventilom N75F ,ktory mam aj ja a ze ten pri chipnutom aute ma spojitost s nedovretim skrtiacej klapky a najlepsi je N75 J ventil,ktory nema mat problem s chipnutym autom a jeho reakcie su viac hladsie. Cize N75 J uz je objednany ,tak uvidime ,co to spravi. Napisem potom do temy N75, drzim si palce, nech sa to poriesi.

 

Posledna vec, co sa mi zatial prihodila - ale to pripisujem BOV ventilu,ktory som nahodil v ten den a odfukuje aj do atmosfery a cestou som raz na dialnici skoncil v tzv. Tvrdom nudzovom rezime, dost neprijemne, auto vobec nereaguje na plyn a pomaly spomaluje az na volnobezne otacky. Treba vypnut motor a zas nastartovat. Objavila sa chyba 17743 - prekroceny limit krutiaceho momentu :lol: Tak ako ide to ako delo no :lol: . Ale jedna z pricin je unik nemeraneho vzduchu za MAF senzorom,cize to je urcite ten BOV ventil. Tak som dal original a uvidime,ci sa to objavi- snad nie.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...