Přejít na obsah

Čierny Diablík


Doporučené příspěvky

Tak záleží ako myslíš svižne, bez chipu by to bola slabota aj keď niekedy sa to pomalšie rozbehovalo, ale nevidím sa mu :D, ale keď dodržuješ rýchlosť tak vtedy je to pohoda.

 

Ako zákon schválnosti sa poškrabalo krídlo v podzemnej garáži v strede nad znakom :) až do bieleho, nemá niekto skúsenosť s opravou alebo v lakovni si s tým poradia?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ak to niekoho zaujíma(mňa osobne áno nakoľko mám kúpený box) podvod ohľadom prídavných jednotiek, tak na FB je od URtuningu zaujímavý článoček alebo upozornenie :D

 

UR Tuning

Praktikami některých „čipařů“ jsme se již dříve zabývali (viz článek uvěřejněný např. zde http://www.sportmotor.cz/ABCtuning.pdf ). Nyní se podobné „placebo“ praktiky začali uplatňovat i u přídavných řídících jednotek. Dostalo se nám do rukou několik „přídavných jednotek“ pořízených převážně v německu v cenách od sto do pětiset EUR (...viz. snímky).

Bohužel ani jedna z těchto jednotek nefunguje, a to tak, že vůbec. Některé jednotky jsou i nabízeny na našem trhu, proto nabádáme k opatrnosti. Už dříve jsme narazili na nekvalitní přídavné jednotky, se kterými mělo auto či elektronika dříve či později problém. Bohužel těchto „placebo“ nabídek je nejenom v německu, ale na internetu po celé evropě (včetně ČR) spousty. Proto opět nabádáme, dobře si rozmyslete, komu své auto svěříte!

Jejich „supergunstig“ nabídky spoléhají na to, že při nákupu po internetu nebudete věc v hodnotě několika set euro reklamovat. Pokud ano, tváří se, jako že jde o perfektní produkt bez problémů a strašně se díví, že s tím máte problém. Člověk má skoro pocit, že je „za blbce“. A spoléhají ještě na jednu věc: někdo přírůstek výkonu ani nepozná, někdo si ani nic nezměří, někdo auto už přebírá s úpravou u prodejce např. v německu, kde se tyto jednotky montují běžně do nových či zánovních aut nebo je přídavná jednotka poskytována zdarma jako jakási forma slevy. Proto znovu uveřejňujeme věc, kterou říkáme zákazníkům už téměř deset let:

Protože se nám množí případy okradených zákazníků od lidí se "zázračným" OBD kabelem, kdy "pošlou po kabelu nový software do jakéhokoliv auta jako jediní na světě", doporučujeme provést zběžné změření - např. pružného zrychlení na předposlední rychlost (na 4. nebo 5. stupeň) ze 60 na 140 km/h před/po úpravě. Zde musí být naprosto jednoznačný rozdíl vyjádřený změnou o několik vteřin.

A ještě jeden extrém na závěr: jde o přestavby motorů 1.9TDI na „něco přes“ 200koní. Ano, některé tyto motory opravdu mohou fungovat. Teda kromě toho, že ukrutné „hulí“ a to tak, že za nimi nejde vůbec nic vidět, mohou vydržet i jeden, dva závody. Nebo i pár sprintů. Tak tuningu zdar!

 

FOTKY http://www.facebook.com/photo.php?pid=4980...id=111264115043

 

som rád že som si mohol osobne nechať poradiť pred viac ako rokom a zatiaľ som spokojný, nie je to nič extra ale predsa je to výkon za rozumnú cenu

Mal niekto dotiaľ nejaké problémy?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Dnes som bol na zaujímavom podujatí, ktoré sa koná iba v niekoľkých krajinách v Európe - King of Europe drift a zhodou okolností to bolo u nás :) Myslel som si, že to nebude "nič moc" ale nakoniec som bol milo prekvapený, klobúk dolu pred umením jazdy dvere na dvere možno 15cm od seba. :palec:

 

OII: Octavia dostala na vodičove dvere nepekný 5cm škrabanec, neviem ako to opraviť asi jedine tužka, niekto nejaký iný nápad?

post-217-1281300457_thumb.jpg

post-217-1281300468_thumb.jpg

post-217-1281300481_thumb.jpg

post-217-1281300492_thumb.jpg

post-217-1281300513_thumb.jpg

post-217-1281300527_thumb.jpg

post-217-1281300539_thumb.jpg

post-217-1281300579_thumb.jpg

post-217-1281300591_thumb.jpg

post-217-1281300615_thumb.jpg

post-217-1281300625_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zaradenie dvojky je čím ďalej tým neznesiteľnejšie a jednotku je potrebné vytáčať možno max do 2300 lebo vysoké otáčky tomu nerobia dobre a skočí to cez zuby. Riešil to niekto? (či bude stačiť iba nastavenie dráh riadenia)

Ol@f: ty si mal nejaké problémy so zaradením jednotky nie?

 

Najhoršie je, že je potrebné rozobrať prevodovku a to je na 2 dni :) tak preto to odkladanie :lol:

Odkaz ke komentáři

ano mel, odezneli se zimou, zkusil bych vymenit olejovou napl jestli se to nespravi, me tenkrat rekli ze dokazou nejakym vystem se do te prevodovky podivat jestli je to razeni te zpatecky a jednotky ztizene kvuli tomu ze sychron nezastavuje tam kde ma aniz by ji vyndali z auta. Kdyz pustis spojku a zmacknes znovu tak uz to tam padne ?

Odkaz ke komentáři

Pri jazde ide všetko krásne zaradiť, problém nastane, keď sa pohýnaš na križovatke a dáš na neviem na 1.st. do 3000ot ideš zaradiť do 2.st. a vtedy sa ozve rana(cez zuby) že ťa pomaly zamrazí - technik povedal, že to netreba vytáčať dokiaľ sa na to nepozrú. Potom do 3.st. v pohode no a z 3->2 je zas problém buď to tam "nepasuje" alebo počuť mierne zaškrípanie.

Takže odpoveď na tvoju otázku: zaradiť to ide vždy, ale pri vysokých otáčkach na úkor zubov. No olej budú musieť vymeniť asi tak či tak

Odkaz ke komentáři

to vypadá na synchron.. kazdopadne neco podbnyho mi delala kdysi firemni FII u 1.4TDI.. dokonce na volnobeh, kdyz jsem pustil spojku pri neutralu, tak v tom trochu chrastilo... 2x reklamace a nakonec nova prevodovka.. zkus tu spojku... seslapnout a pustit a poslouchat jestli se zmeni i zvuk.. nejlip u zavrene kapoty.. kdyz budes ty nebo nekdo stat u LP kola.. tam je to slyset nejlip...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...