Přejít na obsah

Špatné starty

Guest otipkavasek

Doporučené příspěvky

Guest otipkavasek

Zdravím, vím že tady to téma již je, ale nenašel jsem odpověď na to co hledám :). Koupil jsem si octavii AQY, trochu mne ale zlobí starty, jednou chytne relativně hezky, jednou až na počtvrté, jindy chytne, jede tak na dva válce a chcípne. Většinou jak stojí přes noc a ráno s ní jedu, tak při prvním výjezdu co mám nedaleko do kopečka nechce jet, pak jak už jsem na rovince chvíli tak jakoby zlom a auto zatáhne a je to ok, pak už to jede. Čím by to mohlo být? Svíčky? Klapku jsem vyčistil jen mechaniku, elektroniku ne. Četl jsem ještě o tom regulátoru tlaku paliva, ten se projevuje jak ? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Guest otipkavasek

Tak jsem to vyměnil a je to uplně něco jiného, auto chytá v rámci možností dobře. Jediná věc to ještě ale kazí, asi tam je špatné čidlo teploty, protože studený motor má hned po nastartováni cca 800 otáček, proto ti i déle studené startuje si myslím. Kde to čidlo pro ŘJ najdu? Jaké mám koupit, je jich všude mraky, díky

Odkaz ke komentáři
Guest otipkavasek

Tak to teplotní čidlo nepomohlo. Zkusím ještě tu elektroniku v klapce a uvidime no :). Jinak neví někdo jaké má ten motor svody, jestli litinu nebo nerez? Mi to na litinu moc nepřijde, spíše tu nerez. Je v nich dírka a při podřazování to střílí z výfuku, i když málo ale přeci, rád bych to dal do pořádku. Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
Guest otipkavasek

No já problém nevyřešil, ale při akceleraci mi při vytáčení trojky auto chcíplo, takže u mně to je buď pumpa nebo filtr, mám ho koupený ale ještě jsem se k tomu nedostal. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead