Přejít na obsah

Bliká mazání klepou ventily a bílý hustý kouř


Viťa 1

Doporučené příspěvky

Blok nebo válec prasklý určitě nebude, protože by to blbě jelo a míchal by se olej s vodou. Ty písty mají vůli po celém obvodu nebo jen na určitých místech? Pokud to budeš rozdělávat, tak by bylo vhodné rovnou úchylkoměrem změřit ovalitu válců, ale myslím si, že by válce nějak oválný neměli být, to by spíš byly opotřebovaný písty. Jinak když jsi měl zhozenou hlavu, díval ses jestli není na válcích schodek?

No odřené budou asi a je na pístech kolem 1 mm vůle vložky nebo co tam je hranku nemají tedy jen minimálně malinký hrbek válec moc vyběhaný nevypadá spíš ty písty jsou opotřebené ale s tím nic nenadělám asi pokud by jsem nevyndal ven kliku asi? zítra to budu rozdělávat ale nové písty to bude ranec :))) kdyby k tomu došlo

Odkaz ke komentáři

Písty budou asi dobré, ale pokud se stírací kroužky nerozevřely, tak budou KO. Nevím jestli se dají koupit jen stírací kroužky, ale rozhodně bych vyměnil i pístní kroužky, když už je to rozdělaný a budeš mít jistotu, že ti po čase nebude motor žrát olej ;)

 

http://www.autodilyplus.cz/search/?kod_alt=032198151A

Jo jo na stojanovce a s pinzetou uplně sám :))) navařil jsem na klasickou podložku dvě tyčky a na tyčky kulatinu upnul do vrtačky a bez jakéhokoliv problému násilní to jde rozdělat nic nebylo od krve pohoda :) jinak písty mám celkem v pořádku je na nich i takové jemné drážkování spíš asi je vyběhaný válec druhá věc pístní čepy vypadají taky dobře bez vůle ale šálky ten kompozit tam už prostě není na krajích tak že dám asi nové.... ventily tak to jsem si říkal že vyzkouším tak jak jsi mi radil ty písty.... nalil jsem tam benzín a prosakuje tak že lapovací pastou zabrousím ještě nevím jak vypadají trubičky vůle ty netuším jak se mění jestli vyklepou a dají nové nebo se to nahřívá a lisuje asi je měnit nebudu :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jo jo na stojanovce a s pinzetou uplně sám :))) navařil jsem na klasickou podložku dvě tyčky a na tyčky kulatinu upnul do vrtačky a bez jakéhokoliv problému násilní to jde rozdělat nic nebylo od krve pohoda :) jinak písty mám celkem v pořádku je na nich i takové jemné drážkování spíš asi je vyběhaný válec druhá věc pístní čepy vypadají taky dobře bez vůle ale šálky ten kompozit tam už prostě není na krajích tak že dám asi nové.... ventily tak to jsem si říkal že vyzkouším tak jak jsi mi radil ty písty.... nalil jsem tam benzín a prosakuje tak že lapovací pastou zabrousím ještě nevím jak vypadají trubičky vůle ty netuším jak se mění jestli vyklepou a dají nové nebo se to nahřívá a lisuje asi je měnit nebudu :)

Tak že kroužky nové auto přestalo kouřit ale problém je pořád bliká mazání a klepou hydroštely co s tím čerpadlo jsem kontroloval a je v pořádku napadá mě že by mohly být v háji už i šálky byly trochu vydřené po krajích a prostě už ten tlak se ztrácí přes šálky jen jedna věc jestli to má cenu měnit a neumře za chvíli i klika jak to vidíte vy? :))))

Odkaz ke komentáři

A co čidlo není špatné ? Čerpadlo jsi kontroloval jak, pohledem ? Nebo jsi změřil tlak oleje ? hydroštely jsou původní nebo jsi dal nové ? Mě staré taky cvakaly, nic nenormálního, byly skoro všechny tvrdé jak šutr...

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

No tak hlavně čerpadlo pořádně vyčistit a vyzkoušet jestli funguje tlak omezující ventil hned za čerpadlem a taky jestli mas v poradku cidlo. No a klika jen tak neodejde :)

Já měl nasazenou jinou hlavu a bylo to stejné:)) z motoru se ozývá bzučení jako by to čerpadlo šlo na prázdno ale sací koš je čistý ventil jsem rozdělal a taky vyčistil něco bude v háji a nevím jestli pomůže výměna čerpadla tak že to nejspíš vyřeším výměnou motoru a bude klid :)) možná pokud nekoupím nějakou.....

Odkaz ke komentáři

Jestli to zni jako kdyz jde cerpadlo na prazdno tak ho zkontroluj jestli nema velke vule mezi ozubením. Ozubena cerpadla jsou fajne ale nesmej se opotrebovat :) a takovej blbej dotaz máš tam dost oleje? AEE dokáže bez oleje v klidu celej mesic dojizdeni do prace :-D vyzkousel to otec na felicii akorat to nejak vic cvaka mi rikal a jestli bych na to nekoukl. Koukam koukam posloucham vytahnu olejovou merku a uplne sucha :-D vse slo pres olejovej filtr :)

Odkaz ke komentáři

Jestli to zni jako kdyz jde cerpadlo na prazdno tak ho zkontroluj jestli nema velke vule mezi ozubením. Ozubena cerpadla jsou fajne ale nesmej se opotrebovat :) a takovej blbej dotaz máš tam dost oleje? AEE dokáže bez oleje v klidu celej mesic dojizdeni do prace :-D vyzkousel to otec na felicii akorat to nejak vic cvaka mi rikal a jestli bych na to nekoukl. Koukam koukam posloucham vytahnu olejovou merku a uplne sucha :-D vse slo pres olejovej filtr :)

Jo jo oleje je tam dost pomohlo když jsem sundal tu plechovou krytku na sání oleje tím byl větší přísun oleje a zabralo to ale jen do zahřátí když by byly špatné ložiska na klice tak by to nemazalo na volnoběh a mazalo by to ve větších otáčkách ale jak je v háji čerpadlo tak to prostě nemá tlak když se zahřeje olej tak že ještě sháním čerpadlo a není na netu :)) je ale za 4000 to mám druhý motor :)

Odkaz ke komentáři

Kdyby jsi měl v háji ložiska na klice tak bude pořád mazat dle mého názoru. Klika se bude točit pořád a čerpadlo je hnané klikou. Jakej tam máš olej?

Mám tam 10w40 olejem to asi není ale dnes jsem vyměnil čerpadlo a zase jedu do kopce rozbliká se kontrolka mazíní a klepou hydroštely ještě mě napadá že je vyměním kdyby byl některý prasklý tak to třeba jde olej přes něj pryč ale fakt už mi došly nápady :(

Odkaz ke komentáři

A hlásí ti i když projedeš ostřeji zatáčku?

Udělalo to jen do kopce když jedu v tahu třeba do kopce se rozjíždím a motor musí táhnout ale teď nové zjištění hydrostavy jsem vymačkal a tři šly uplně lehce zbytek jsem musel ve svěráku zabrat dal jsem druhé ty jsem taky vymačkal a uplně jiné auto začlo to dokonce jezdit i na lpg což předtím nejelo projel jsem asi 15 km a znovu to tikání jeden nebo dva z těch co jsem dával šly taky lehce tak že jak tu někdo psal (musím se podívat kdo) hydrostavy budou v háji to asi taky může mít něco společného s tím že to nemaže? jako by se zatloukaly

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Udělalo to jen do kopce když jedu v tahu třeba do kopce se rozjíždím a motor musí táhnout ale teď nové zjištění hydrostavy jsem vymačkal a tři šly uplně lehce zbytek jsem musel ve svěráku zabrat dal jsem druhé ty jsem taky vymačkal a uplně jiné auto začlo to dokonce jezdit i na lpg což předtím nejelo projel jsem asi 15 km a znovu to tikání jeden nebo dva z těch co jsem dával šly taky lehce tak že jak tu někdo psal (musím se podívat kdo) hydrostavy budou v háji to asi taky může mít něco společného s tím že to nemaže? jako by se zatloukaly

 

Řešil jsem to samé, nebo lépe řečeno podobné - chvíli po startu, když se motor trochu zahřál začala blikat kontrolka mazání. Nejdříve zhasínala asi v 2800 ot. a po nějakých pár tis. km už nezhasínala vůbec. Zkoušel jsem všechno možné až jsem došel k názoru, že příčina bude v olej. čerpadle. Asi před týdnem se mi podařilo dobře koupit torzo motoru (bez vany a vačky) . V podstatě jsem chtěl hlavně čerpadlo. Když jsem se ho už chystal vyměnit, tak jsem si tady přečetl, že Víťa 1 to udělal a bez výsledku. Tak jsem se zamyslel přímo hlavou, sundal víko ventilů a zkusil vůli zdvihátek ve vedení v hlavě. Citelně se ve vedení pohybovala a následně v koupeném motoru byla bez vůlí. Nakonec jsem s novou hlavou použil i spodek motoru, přestrojil a dnes nastartoval - tak mohu říct, že ztrátu tlaku oleje způsobuje u tohoto motoru vůle zdvihátek ve vedení, což jde odstranit bohužel jenom výměnou hlavy za neopotřebovanou (alespoň ) o jiném řešení nevím. Jak tak z příspěvků sleduji, tak tu máme skoro všichni AEE z druhé, nebo kolikáté ruky a péče o výměny oleje atd. je různá, někdy i zrůdná. Zdravím a já mám vyřešeno.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

 

Řešil jsem to samé, nebo lépe řečeno podobné - chvíli po startu, když se motor trochu zahřál začala blikat kontrolka mazání. Nejdříve zhasínala asi v 2800 ot. a po nějakých pár tis. km už nezhasínala vůbec. Zkoušel jsem všechno možné až jsem došel k názoru, že příčina bude v olej. čerpadle. Asi před týdnem se mi podařilo dobře koupit torzo motoru (bez vany a vačky) . V podstatě jsem chtěl hlavně čerpadlo. Když jsem se ho už chystal vyměnit, tak jsem si tady přečetl, že Víťa 1 to udělal a bez výsledku. Tak jsem se zamyslel přímo hlavou, sundal víko ventilů a zkusil vůli zdvihátek ve vedení v hlavě. Citelně se ve vedení pohybovala a následně v koupeném motoru byla bez vůlí. Nakonec jsem s novou hlavou použil i spodek motoru, přestrojil a dnes nastartoval - tak mohu říct, že ztrátu tlaku oleje způsobuje u tohoto motoru vůle zdvihátek ve vedení, což jde odstranit bohužel jenom výměnou hlavy za neopotřebovanou (alespoň ) o jiném řešení nevím. Jak tak z příspěvků sleduji, tak tu máme skoro všichni AEE z druhé, nebo kolikáté ruky a péče o výměny oleje atd. je různá, někdy i zrůdná. Zdravím a já mám vyřešeno.

Tak já jsem přišel na problém v odvětrání motoru v tom plastu byla díra a tou mi při lokální záplavě nateklo do motoru bahno ať se snažím jak chci motor je po smrti je na výměnu bohužel tak že kdo prodá motor? :)))

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...