Přejít na obsah

Podtlakove hadicky


Doporučené příspěvky

Jenom bacha na výběr kitu,ten link co jsi dával je na PD,ty máš turbo s obtokem,aby jsi nerozebral vedení a potom nezjistil,že to nespasuješ.

Pokud budeš dávat větší turbo,z ARL nebo ASZ potom to vedení pásne.Taky počítej s úpravou softu.

Jinak,pokud nebudeš zvyšovat výkon a to docela dost,tak je instalace většího cooleru celkem zbytečná záležitost.

 

Odkaz ke komentáři

Pokud máš možnost turba za takové koruny,tak dobrý,ale není to jenom o turbu počítej s dalšími komponenty.

-1.díl výfuku

-hadice přepadu oleje

-ventil N75

-redukce na turbo

-zásobník podtlaku

a to jsem možná na něco zapomněl.Počítej,že celková investice nebude malá.

Úprava softu naprostá samozřejmost.Navíc když větší turbo,tak i trysky

Odkaz ke komentáři

Tak počítám s tím, že to málo nebude :D je to spíš běh na dlouhou trať. Ale motor mám v cajku, převodovku úplně novou a počítám s tím, že auto ještě nějakou dobu mít budu. Navíc turbo, egr Kit, cooler a trysky při dobrým výběru, můžu použít i do dalšího auta ;)

Odkaz ke komentáři

Zajímavá kombinace. Ještě jedna věc, zpět k podtlaku. Když vyndam ventil řidiči EGR a zapojím podle schématu, zbydou mi nějaké vstupy které musím zaslepit? A pak ještě jedna, jak zvýšit výkon, kromě trysek, turba, cooleru, sání, přímého vedení výfuku a chipu?

Jsem totiž domluvený u powerdieslu na Chip s tryskami, turbo mi vymlouvaji, že cena kompletu vyjde až na 100 000..

Odkaz ke komentáři

Když to uděláš podle schématu tak ti nic nezbyde co zaslepovat,jinak nezvedneš výkon než tím co si popsal

jenom můžu doporučit zrušit katalizator :palec: jestli dáš rouru místo výfuku už je na tobě ,nebo vyndat turbo a vyčistit ale když ti to nepada do nouzáku nebo nejak nezlobí tak zbytečný

 

když si to necháš vše udělat u DP celou prestavbu tak to vyjde na tech 100tis když bys sis sám vymenil turbo,spojku,vedení cooleru,čidlo tlaku tak tě to vyjde cca na 40tis

 

ja mám 149,17PS /350,33 Nm trysky + čip u DP ,seriovej cooler a natřu i baworáky vymrdaný co si fut dovolujou :loool:

Upraveno uživatelem ciimaa
Odkaz ke komentáři

V první řadě musíš vědět , kam až chceš jít s výkonem a zároveň kolik do toho chceš vrazit.

Tipovat cenu je ošemetný ,dost seženeš za dobrý ceny po vrakáčích,sto je myslím dost nadsazený.

Podívej se po inzerátech co kdo nabízí,soupis komponentů tady máš .k tomu přičti cenu 8-10 za dobrej čip a máš cenovku:-)

HW si můžeš udělat sám a potom jenom dojet na SW.

 

Odkaz ke komentáři

Tak nic, hotovo. Ventil NS egr šel úplně ven, nakonec jsem ani nezapojil podtlakovou banku, ani air box. Obě jsem zaslepil, turbo ventil nechal na N75, vše jede jak má, k egr kitu zapojil budík tlaku turba. Vše je v pohodě, zkoušel jsem i max otáčky a max rychlost, jestli to spadne do nouzaku, vše je v pohodě.

Odkaz ke komentáři

No jo ale já mám ještě staré turbo, bez naklápění lopatek. Takže zapojení podle schématu není možné. Mě vedou k turbo dvě hadičky, k nádobě regulace plniciho tlaku, k takovému pripoji, a k hadici sání. Už jsem objedná nový N75 ventil, prvovyroba, originál, byl v akci s 51% slevou a Švédska utěrka k tomu. Zítra ráno přijde, pokud to nebude ono, už nevím.

Odkaz ke komentáři

Turbo mám obtokové, zapojené to má být podle obrázku nahoře, je to zapojení přímo z výroby a o podtlakové baňce a pod. tam není ani zmiňka, vyměnil jsem hadičky, které jsou v pořádku. Dělal jsme jednu po druhé, takže zapojené jsou určitě dobře. Jak jsem se již dotazoval, dříve ventil N75 hlasitě cvakal, dnes už ne tak hlasitě, když na něj sáhnu, je tam cítit cukání, ale zvuk je pryč. Opravdu si myslím, že mohl odejít. Navíc ten zvuk, který jsem zde zmiňoval, který nyní dělá, a to pravidelné šramotění, si myslím že to vydává právě taky ventil. Uvidím zítra.

 

 

Otázka zní, můžu s tím jezdit, i když turbo opravdu nejde? (podloženo tlakem z budíku)

Ještě mě napadá, jak jsem odpojit druhý ventil a škrtící klapku, zbyly tam dva konektory k připojení, s nimi sem nic nedělal. Nevadí?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...