Přejít na obsah

Hankova bílá Octavia II FL 2.0 TDI CR 81 kw


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

rád bych vám představil bílou Octavku. Jak už název tématu napovídá, jedná se o bílou octavii combi FL s motorem 2.0 TDI CR 81 kw, 6-kvalt. Rok výroby 2012. Koupena cca před 3 týdny, najeto něco přes 60 000 km.

 

Co se týká výbavy, je to dovybavená verze prima (takže původně holátko) o pořádný kola,mlhovky, park senzory vpředu a vzadu, tempomat, loketní opěrku, radio swing a 3-ramenný volant s perforovanou kůží a červeným obšitím.

 

Co mi chybí a chtěl bych v blízké době dodělat:

- boční lišty v barvě karoserie

- řadičku a parkovací brzdu dát do kůže (ideálně také perforované s červeným obšitím)

viz http://www.volanty.net/cz/produkty/1646-octavia-2-2005-2012-a5/SchlaterSak-celoperRed/-radici-paka-pytel-perforace-cervena-nit-2005-2009-.html, bohužel už nedostupná :()

- zakrýt vrchní kastlík - dají se jen koupit "dvířka", nebo se musí koupit celý vrchní panel?

- repro - v autě jsou pouze přední seriové repreáky a to je celkem bída. Jezdíme většinou s přitelkou sami, tak nazačátek asi vyměním ty přední za něco pořádnějšího)

- poloautomatická klimatizace climatic (díly rolbaři!!:)

 

Kdyby měl někdo typ, kde to udělat za slušný peníze kvalitně udělat, tak to velice uvítám. Okolí Praha, Jihlava.

 

Jinak po 3 týdnech spokojenost. Motoricky je to tak akorát, plně dostačující. Mile překvapila spotřeba na dálnici, kdy Praha - Jihlava jezdím za cca 5,3 - 5-5 a opačným směrem za 4,5 - 4,7 (dle PC) Když to jde tak tachometrová rychlost okolo 140-145km/hod.

 

Zatím pár fotek exteriéru...

post-2434-0-60983000-1410816790_thumb.jpg

post-2434-0-85096600-1410816800_thumb.jpg

post-2434-0-99483500-1410816810_thumb.jpg

post-2434-0-29252000-1410816820_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Vítej mezi námi ;)

Přeji ti hlavně to, aby se tvé předělávky "holátka" verze Prima nezvrhly v to, v co se zvrhly u mě :palec:

koukal jsem, že ses do toho vrhl pěkně po hlavě:)..celkem inspirace, hlavně ta kombinace černé a červené v interiéru. V autě už mám volant s červeným obšitím a rád bych k němu doladil pár věcí.

 

Snad se budu držet při zdi:). V první řadě chci dodělat ty věci, co jsem psal nahoře.

Odkaz ke komentáři

už jsem o tom trošku přemýšlel:):)...a zjišťoval cenu předělání na climatronic. Když jsme u toho Climaticu, nevíte pls, jaký je technický a cca cenový rozdíl, při přestavbě na climatic a nebo na climatronic?

 

Jsem se díval, jaký je uživatelksý rozdíl mezi climaticem a climatronicem..a stačil by mi asi jen climatic...

Odkaz ke komentáři

Na climatronic potrebujes komplet nove kurenie (dvojzonova klima), s teplotnymi cidlami a kabelazou, slnecny senzor, panel klimatizacie a cloveka, co to vie vymenit a spravi ti to...cize dolu komplet palubovka, vypustenie/napustenie klimy, vymena kurenia, zapojenie cidiel, nakablovanie a nakodovanie :)

Na climatic potrebujes len dve teplotne cidla, dve svorkovnice a k tomu prislusne piny s kablami, novy panel climaticu a ak mas trosku zrucnosti, tak si to spravis aj sam. Cize len navrtanie dvoch dier do vedenia kurenia, napojenie cidiel a natiahnutie kablov do svorkovnice panelu a samozrejme nahodit novy panel climaticu....este pripadne reset klapiek a mas hotovo :)

 

Technicky rozdiel medzi climaticom a climatronicom je dost velky, ale hlavny spolocny fakt je, ze vedia regulovat teplotu v aute, co manualna klima nevie. Skratka climatic je poloautomat, climatronic automat a manual je manual.

Citacia s vedlajsieho fora:

 

1/ Climatronic: automatická dvouzónová klimatizace, která po nastavení požadované teploty (v zimě či v létě) na tuto teplotu topí či chladí. Přitom si sama reguluje směr a sílu vzduchu, dovede si poradit i se svítícím sluncem na palubní desku. Přitom je možné si zvlášť stanovit teplotu pro řidiče a spolujezdce (i když v autě se to stejně smíchá). Současně tento vynález ještě může obsahovat senzor čistoty vzduchu, kdy si sama přepne na vnitřní okruh.

2/ Climatic: čili poloautomatická klimatizace, člověk si kolečkem navolí požadovanou teplotu a climatic pak na tuto teplotu automaticky topí či chladí a udržuje ji, nereguluje směr a směr vzduchu, to je třeba dělat manuálně.

3/ Climatizace: manuální klima, nastavíš si pouze jak studenej, či jak teplej vzduch to bude foukat, nastavíš směr a nastavíš sílu vzduchu. Žádná automatická regulace se nekoná, takže ti může být za chvíli zima či horko, musíš znovu pootočit knoflíkem. Prostě nejjednodušší klima, známá z počátků vynálezu klimatizace do osobních aut.

Co sa tyka ceny prerabky, tak zalezi od toho za kolko vies zohnat jednotlive diely.

Mna prestavba na climatic vysla cca 80€ s tym, ze cidla som kupoval nove z autorizaku (na bazosi sa daju zohnat za par eur) a robil som si to sam.

Co som ratal prestavbu na climatronic, tak kurenie s cidlami cca 70-100€ pouzite z bazosu, panel climatronicu so slnecnym senzorom cca 1500-2000Kc (z bazosu, ak natrafis na dobru cenu) a praca/kabelaz cca 4000Kc.

 

//edit: BTW http://auto.bazos.sk/inzerat/40554498/Bocne-koberce-Skoda-Octavia-II.php :)

Odkaz ke komentáři

lišty nakonec nový...uvažoval jsem o koupi na vrákači a následném obroušení a nalakování, ale když jsem si spočítal cenu nalakování za všechny lišty a riziko, že to nebude sedět tak pěkně jako nový lišty, tak jsem se na to vy.. hlavně drbačka se starým lepidlem a obroušení, ať je to úplně hladký k následnému nalepení..

 

takže zařízeno v Jihlavě v autorizáku Auto Dobrovolný za komplet cenu 2500 Kč ( 1700 lišty + 1000 lakování a nalepení + tuším 5% sleva). Celkem byla sranda, že jsem oslovil i pár autorizáku v Praze, a za nalakování chtěli i částku 2500 ...:)..

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím po delší době. Tak jsem využil tyto 2 dny k přípravě auta na zimu. Shrnuto:

 

- přezuto na zimní pneu (koupeny Nokian WR D3, tak uvidíme, jaké budou:)) - check

- ochranný nástřik na podvozek - check

- umytí a nanesení vosku Collinite 476 - check

- nalepení prahových lišt (není moc příprava na zimu:)) - check

 

 

Přikládám pár fotek, kvalita asi nic moc..foceno v rychlosti na telefon. Celkem nezvyk, koukat se na auto na plecháčích, ale těch pár měsíců to hold přežiju...snad:)

 

 

post-2434-0-25714200-1414531245_thumb.jpg

post-2434-0-10395300-1414531255_thumb.jpg

post-2434-0-81158000-1414531270_thumb.jpg

post-2434-0-01740900-1414531279_thumb.jpg

post-2434-0-83155200-1414531287_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak po delší době tady taky neco přidám :)

Od koupě v srpnu najeto coca 10 tis. km. Zatim úplná spokojenost. Bila barva není na zimu zrovna praktická,ale to se dalo čekat. Dneska jsem využil jarního dne a auto poradně umyl a rovnou pak nanesl vrstvu vosku. Pri tom jsem objevil par novych "dubek" od kamínků. Jezdím tak z 80%po dálnici tak nenadelam nic:(. Ty největší jsem aspon zamaz barvou a lakem od skodovky.

 

Jinak jsem dal do motoroveho prostoru gumové těsnění,aby se tolik nespinil a fakt to pomáhá. Tak jsem to rovnou trosku oprášil, kdyz uz byla otevřena kapota:)...jinak uz mám doma koupené stříbrné kliky do dveří a plánuji na jaře do dělání zadních repro a upgrade na climatic a folie na zadní okna.

 

Jinak jsem procet spoustu fór jakou naftu tankovat. Ze zacatku jsem tankovat převážně omv maxxmotion a ted spis euroil/omv + vif aditiv. Co myslíte?

post-2434-0-44217500-1420910498_thumb.jpg

post-2434-0-37250800-1420910540_thumb.jpg

post-2434-0-85555600-1420910560_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...