Guest wervest Odesláno Říjen 12, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2014 Zdravim Vlastnim 2009 facelift OII vRS 2.0TDI CR 125Kw CEGA + DSG LQT8151 . Mam problem s Boost senzorom G31 (senzor plniaceho tlaku) , Po nastartovani by mala byt hodnota plniaceho tlaku +/- 1050 mbar u mna to skace od 1500 do 2500 mbar, akonahle sa pohnem s autom o par metrov hodnota skoci na 2600(max povolena) mbar a ECU posle auto automaticky do limp modu... VAG zobrazuje chybu 000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Signal too High. Kupil som teda novy senzor ,vymenil a nic hodnoty plniaceho tlaku stale lietaju ako sa mi chce...Kupil teda dalsi a zase nic, mam ich uz dohromady 3 ale nech tam dam ktorykolvek senzor chyba stale ostava - vysoke hodnoty plniaceho tlaku - auto po par sekundach v limp mode. Kedze to robi to iste pri kazdom senzore predpokladam ze chyba nebude v nom ale niekde inde... Mal niekto podobny problem na tomto motore? prikladam screen z VCDS, hodnoty v cervenych ramcekoch by mali byt rovnake? Za akukolvek radu budem rad :), Motor ma 167000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest wervest Odesláno Únor 1, 2015 Sdílet Odesláno Únor 1, 2015 No kedze mi sem nikto neodpisal , tak sem napisem aspon riesenie tohoto problemu. Vyriesene po 5 mesiacoch hladania a skusania co je asi zle , tym ze sa vymenil kabel zo svorkovnice kde je ten G31 senzor az po ecu, Kabel samotny stoji do 30 eur takze cena celkom smiesna... Bohuzial neviem ci CEGA bol prvy common rail 2.0 motor co koncern pouzil ale elektrika v nom je spravena strasne - kable tenucke tak ze staci aby sa niekde prehrialy alebo sa poskodila na jednom milimetry izolacia a uz to hned ECU hadze do limp modu. Pre kazdeho co by mal tento problem ci uz na O2, superbe, seate alebo inom aute s tymto motorom, nikdy nehladajte mechanicku chybu, neni to turbo, klapky alebo podobne , na 99% je to vzdy len elektricka chyba - niekde poskodeny niektory kabel. Prosim o LOCK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kompas Odesláno Červenec 22, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2015 Při studeném motoru tlak ECU a čidla tlaku jsou stejná. Jakmile se auto ohřívá začne na čidle tlaku stoupat tlak až vystoupá do meze, kdy to vyhodnotí jako velký rozdíl a hodí to do nouzového režimu. Kabeláž jsem prošel až po ECU, nikde jsem nenašel problém, bez odporu. Čidlo tlaku jsem vyměnil za nové. Když čidlo vyndám z plastové trubky na které je našroubované, tak má i ohřáté čidlo stejné hodnoty jako co je na ECU. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.