Přejít na obsah

Budík tlaku turba


Doporučené příspěvky

Ahoj, měl bych dotaz, mám budík na tlak turba od firmy JOM již asi 5 let, ale teď jsem měl možnost porovnat s člověkem co má mondeo mk3 TDDI a zarazilo mě, proč mně to ukazuje i podtlak a jemu ne, je to rozdíl v zapojení? A také bych rád věděl, jak je možné, pokud jedu třeba 120 a udržuju rychlost, že tlak je pořád pod 0 bar. Předem díky :)

Odkaz ke komentáři

Hlavní problém bude v tom, že JOM je spíš na efekt, než na funkčnost :) Za funkční budíky si nějakou tu tisícovku připlatíš. Já mám na teplotu oleje budík za cca 5000Kč. Z těch levnějších v poměru cena/výkon by měly být celkem povedené Prosport, řada Premium. Ale osobní zkušenost nemám.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Ani bych se nedivil, kdyby každý ukazoval jinak. Pokud neukazuje přesně, je možné, že na jiném autě bude fungovat jinak. Navíc to zkoušíš na různých autech, větší váhu by mělo, kdyby jsi to zkoušel na stejných autech. A co to zkontrolovat s Vagem?

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

čau.Rád ti zodpovím na tvojí otázku..:-) U naftových motorů nemáš škrtící klapku,tak ti nemá budík jak ukazovat podtlak v sání,proto ukazují 0 Baru. Benzíny klapku mají a v sání vzniká podtlak. :-) Pokud se tedy bavíme o volnoběhu..:-) nebo jízdě bez plynu..

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...