Přejít na obsah

RAAF_96 a moje Octavia 1.8t combi


Doporučené příspěvky

Presne tak, byl jsem zbrkly. Jestli jsem na nem jel 3x? Navic jeste dluzim bratrovi za auto, nez se clovek oblece tak je rychleji tim autem. Spotreba taky si vezme kvuli tem upravam... A hlavni duvod ze zacinam boxovat a potrebuju kondicku tak chci jezdit na kole :) Aspon posetrim :D Ale je fatk ze na skutra jede opravdu neuveritelne, jsme na tom sedely dva a zadek hrabal :D

Odkaz ke komentáři

Kup si naftu a startovat taky nebudeš :D :D :D

 

Pokud máš VAG nebo možnost si někde nechat octu napíchnout, tak se podívej na hodnoty jaký jdou do budíku a do ŘJ motoru. Je totiž možné, že to nové čidlo ti mohlo odejít, protože se na výrobě hodně šetří :( . Vím to z vlastní zkušenosti, protože loni jsem koupil nové čidlo a hned z obchodu bylo špatné, tak jsem to vyreklamoval, dostal jsem nové čidlo a to se po 500km taky odporoučelo, takže opět reklamačka a zase jsem dostal nové čidlo, jenže mezitím jak jsem čekal na to druhé vyreklamované čidlo jsem si koupil jiné (i jinou značku) a to zatím maká, takže to vyreklamované mám zatím schované pro strýčka příhodu (netuším ale, jestli je funkční :D )

Odkaz ke komentáři

Těžko říct jestli je čidlo zase KO... Není to náročná položka ale abych ho měnil co měsíc... Blow by to být neměl, dělalo to už před tím. Teď jsem četl něco o hadicích: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=183&page=2

přesně tyhle příznaky to má:

"Mám motor AUM , 1/ Řešil jsem problém s kolísáním otáček motoru " chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou ( na fóru ŠH se s tím potýkalo mnoho majitelů O1 s motory 1,8T ) Projevovalo se to v mém případě hlavně v zimním období po nastarování studeného motoru - otáčky motoru kolísaly, po vypnutí klíčku a druhém startu už motor jel pravidelně, chyba byla v netěsnosti hadic, které byly popraskané a není to na první pohled vidět, po výměně vše OK."
Nebo cívky:
"
Ještě k problému se zapalovacíma cívkama. Problemy se zapalovacíma cívkama maji hlavně ročníky 2001, proto že si je WV nechal výrábět v Turecku za velice lacino a nekvalitně,pak se výroba vrátila zpět do Německa."

Nějaké foto:

post-18091-0-18480200-1333275160.jpg?verJeště jsem našel jeden dobrý článek :D :D http://rudolfbrejska.blogspot.cz/2013/02/zkusenosti-skoda-octavia-rs.html
"servisní síť hustší než bobr japonské pornoherečky"
No uvidíme...

Odkaz ke komentáři

četl jsem ten článěk co jsi tu dával a jedno můžu potvrdit :-D symbol "RS" působí na duchem mdlé řidiče jako rudý hadr na býka. Kdejaký pitomec v bílé dodávce nebo tatínkově TDi vás bude chtít za každou cenu předjíždět nebo "vyzývat na souboj"

za tu dobu co jezdím se mi vždycky někdo nalepí na prdel

Odkaz ke komentáři

Jsem ti 13. května psal, že to nové čidlo, co jsi dával je pravděpodobně KO a už je to tady :( . Ty dnešní čidla nic nevydrží a odchází jak na běžícím pásu. Bohužel origo čidla (s logem Audi, VW) se mi vůbec neosvědčily, protože každé během krátké doby odešlo!!! Kup jiné a jinou značku a mělo by to být dobré ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...