Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam trochu hlavu s 2.0 TDI PD (BMM), kde pri kazdem prudsim startu z nuly z nej vylitne chuchvalec sazi. Najeto ma cca 180 000 km.

 

Diag ukazala:

 

 

Address 01: Engine (03G 906 021 PQ)

11:41:04 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
132.0°C Temperature bef. Turbo Charger
78.0°C Temperature bef. Particle Filter
0.0 % Particle Filter Load Coefficient
60.0°C Temperature after Particle Filter
11:41:04 Group 070: Particle Filter (Regeneration Status II)
00000000 Status 4 Regeneration
0.0 s Regeneration Time (Total)
0.0 Failed Regenerations
0.0 Successful Regenerations
11:41:04 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
0.0 % Particle Filter Load Coefficient
50.0 Particle Filter Carbon Mass
0.0 % Carbon Mass Learned Value

 

 

K vzhledem namerenym hodnotam, je mozny, ze je DPF kuchnutej nebo kde muze byt problem? Vizualne je vse ok a EGR je funkcni.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...