OCTAVIA I 2.0 85kw Odesláno Prosinec 19, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2014 Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně ůpravy motoru 2.0 85kw AQY, chtěl bych na tento motor namontovat kompletní hlavu i s turbem z motoru 1.8T 20V, někde tady na fóru jsem se dočetl že ta hlava tam přesně pasuje a teď by mě zajímalo co vše by to obnášelo? co vše musím sehnat a vyměnit aby to fungovalo tak jak má a jak to bude snášet klikovka, ojnice, písty atd.? Je vůbec možná tato ůprava ohledně životnosti motoru. Tuto ůpravu chci uskutečnit z důvodu že motor 2.0 8V je velice líný na to jaký to má obsah a spotřebu, tato ůprava je asi tak nejjednoduší způsob jak ten motor oživit, nebo existuje i jiná možnost jak tomuto motoru přidat nějaký ty koníky který mu schází? Poraďte kdo s tím máte zkušenosti. Děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Prosinec 21, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2014 Líný? Mě nepřipadá. Dej tam rovnou celý motor 1.8T a máš po statostech.<br /><br />Sent from my C6603 using Forum Fiend v1.2.14. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OCTAVIA I 2.0 85kw Odesláno Prosinec 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2014 Líný je na to že je to dvoulitr, je to způsobeno tím že je jen 8 ventil a bez turba, např. když jedu do kopce v autě čtyři lidy a potřebuju zrychlit tak to trvá strašně dlouho než se to rozjede a celkově když to porovná s jinými auty s podobným obsahem tak je to líný. chtěl bych vyměnit jen hlavu protože si myslím že je zbytečný měnit celý motor a navíc takhle bych měl dvoulitr s turbem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Prosinec 21, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 21, 2014 To není jen tak, když pominu třeba rozvody, tak tu máme dále komplet věci o sání a turbo a jeho řízení atd. Musela by se vyměnit i řídící jednotka, kabeláže atd. I kdyby se to podařilo, nikdo to neodladí aby to chodilo dobře. Vykašli se na to, nemá to cenu. Pokud ti ten výkon nestačí, šel bych jinou cestou. Buď čipem, což něco drobet přidá a třeba úpravou převodovky, Eurotuning dělal a ještě snad dělá pro tyhle motory 6°převodovky ve dvou verzích, sportovní a komfortní. Ale finanční stránce bude nejlepší oktu prodat a koupit něco silnějšího, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Prosinec 22, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2014 Navíc turbomotor má vyšší tlaky když tam turbo foukne +0,7 bar, takže musíš mít kované písty a ojnice a blok je taky kus železa a ne hliník .. určitě to výměnou hlavy nepředěláš .. kdyžtak už vyměň celej motor nebo lépe celé auto .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.