Přejít na obsah

Cukání motoru pod zátěží


Doporučené příspěvky

Mám 1,8 20V T AUM r.v.2008 Včera jsem jel na krátký výlet klidnou jízdou a po 20km mi začal cukat motor a to pouze při přidání plynu na víc jak 1/3 nad 2500 ot/min.Motor ani tak necuká jako spíš drnčí a problikává kontrolka ŘJ motoru.Po ubrání plynu a jízdě s opravdu lehkou nohou se auto chová normálně nic nesvítí a nedrnčí.Po zastavení jsem předpokládal ,že kontrolka ŘJ bude svítít a hlásit chybu, ale nesvítí. Protočil jsem motor naprázdno před garáží a normálně se nechal vytočit.Chtěl bych se jen zeptat než to dám na VAG jestli to někoho už taky potkalo-jen kvůli úsporám za diagnostiku, abych nezjistil že mám hledat jen nějakou hadici .

Díkes Jirik

Upraveno uživatelem jirik01
Odkaz ke komentáři

Kouknul bych na hadice nebo jak staré máš svíčky?

Svíčky rok staré NGK V-LINE 24. Turbo fičí normálně- je slyšet i při cukání.Vag Made in China hlásí vynechání zapalování 2.válce.Při stání na místě a protočení motoru naprázdno to nic nedělá.Hadice zkouknu je to jedna z možností..

Odkaz ke komentáři

Tak v tom případě to vypadá na tu cívku. Já necelý rok zpět řešil něco podobného. Při předjíždění mi cívka odešla a 60km jsem odjel se třemi válci. Mně se to projevovalo teda trvale, auto vůbec nejelo, smrdělo a kontrolka motoru svítila trvale. Každopádně nejdřív zkus postup, co píše driemotan, než budeš kontrolovat hadice.

Odkaz ke komentáři

Tak hotovo.Byly to svíčky.Dnes jsem měnil svíčky za originály a zároveň prohodil cívky.Auto jede jako z praku.Čistě pro info vloni jsem tam dal NGK V-LINE24 BKUR6ET-10 a vydržely pouhých 3000 km a jen deset měsíců (v zimě nejezdím).Všem zúčastněným moc děkuji za pomoc a rady.

 

Jirik

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Cievky ako ti už písal chalan hore. Vynecháva jeden valec, najčastejšie druhý. To isté som riešil už dvakrát na dvoch autách.

 

Sorry, je to už vyriešené. Nedočítal som dokonca :D

Tak se mi zdá že jsi mi tajně vlezl do garáže. :D Ono to s těmi svíčkami bylo takové nemastné a neslané mírně to blafalo při volnoběhu, až jsem preventivně koupil i origo cívku a dal ji na 2,válec.No a od té doby to jede jako drak....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...