Přejít na obsah

nouzovy rezim na 1.8t auq rs? jak ho poznat?


Doporučené příspěvky

zdravim, na tomhle foru uz jsem psal spousty veci... chci se jeste zeptat jak se projevuje to ze auto spadne do nouzaku? mam takovy pocit ze u meho auta toho nejsem schopny docilit a nebo v nem jezdim porad protoze od te doby co ho mam se mi zda ze to vubec nejede... podle navodu jsem vykuchal cely system sekundarniho vzduchu, n112, n249, aktivni uhli.... auto jede porad stejne a ani jsem tam na konektory nedaval zadne odpory... nesviti mi ani kontrolka motoru ale to spis asi pac nebude svitit ta dioda... jinak na diagnostice mam chyby ... ale otazka je jak tedy poznam nouzovy rezim?

jeden chlapek mi rikal ze auto potom vubec nejede... nejde vytocit atd... me jede ... dosahnu max rychlosti, turbo tlaci 0.7b... takze jak docilit nouzoveho rezimu? diky

Odkaz ke komentáři

V nouzáku by Ti měla svítit kontrolka motoru a auto vůbec nejede. Jak ho vyvolat netuším, ale většinou se vyvolá na základě nějaké chyby. Maximálky by jsi ani nedosáhnul a turbo prý ani netlačí na max(0,5b?). Ale oproti plnému výkonu by jsi to ihned poznal.

 

A proč jsi to vykuchání neudělal pořádně, případně proč nezprovozníš tu kontrolku motoru? Ono řešit nějaký problém s xx chybami ve Vagu a bez svítící kontrolky motoru mi zrovna vhodné nepřijde, už jen kvůli přehlednosti.

Odkaz ke komentáři

mas dva typy nudzoveho. Soft a hard. Soft je - ak ti neodpoveda ,alebo zle odpoveda jeden zo snimacov podielajucich sa na riadeni zmesi/tlaku.

 

Vtedy ako hovori tokra RJ vyzaduje len nudzovy tlak a auto ide pomaly, ale IDE.

 

Hard nudzovy rezim je, ak turbo pri tlaceni prekroci hornu hranicu tlaku a jednoducho povedane "prefukne" pozadovany tlak. Vtedy RJ pred ochranou motora a turba uzavrie skrtiacu klapku, prestane posielat udaje o plynovom pedale - jednoducho za jazdy mozes stlacat plynovy pedal kolko chces, auto ide uz len na volnobehu a musis vypnut a zapnut motor.

 

Hard nudzovy som sam uz parkrat absolvoval, kym som neporiesil svoje zavady a poviem,ze to nie je nic prijemne, ked idete po dialnici do zatacky, zrazu tvrdy nudzovy a kym vypnete a zapnete zapalovanie, nefunguje posilovac, takze sa treba poriadne pripravit,co vtedy clovek robi :D :D :D

Odkaz ke komentáři

diky za reakce. no tak mozna tedy jezdim v "soft" nouzaku od te doby co auto mam ... pac se mi od te doby zda ze "nejede" jako jede ale ten zatah neni takovej... jak tady taky pise kolega... a uz od zacatku co auto mam vzdy a jedina chyba kterou jsem na vag mel je sekundarni vzduch... nespravne proudeni... ted aktualne tedy chyb vice o ten n249 a odvetravani nadrze... jak myslis vykuchat poradne? jakoze i s tema odporama aby to nehazelo chyby? jestli to tak to samozrejme poradne udelam jen mi zatim jeste neprisli... snad tenhle tyden. diky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...