Jump to content

Černo černá "47"


Recommended Posts

Abyste si nemysleli, na těch 200 koní si nejdřív budete muset vyměnit turba za větší, takové zázraky se sériovkou zase neumím :D

A kdy se můžete stavit? Zeptejte se členů ka_r_los a Laurin Klement jaké jsou dodací lhůty :lol:

Link to comment

Bohužel je to tak, nemám čas ani na svoje auta a úprava "na spotřebu" narozdíl od klasického chipu zahrnuje poměrně komplexní překopání velké části obsahu ŘJ, takže se to obvykle maličko protáhne :huh:

Co se týče výkonu,na sériovém BKD se dá okolo 170 - 180 koní a 380 - 400 Nm, pokud motor nemá nějaký problém.

Jsou to celkem standardní hodnoty, tam se nedá nic extra vymyslet.

Link to comment

tyjo 500km a rezerva? to mi leze ručika pod půl nádrže teprv :D taky otázka co jezdíš za trasy, já jezdím denně 60+ km, na jednu jízdu nejdu pod 20km a většinou to mám tak 30-40% dálnice a pak okreska kde se jede plynule. Navíc jsem vždycky uměl jezdit na spotřebu a to se ani nijak nevleču, ale hodně dojíždím bez plynu atd atd a to dost ušetří :) rotačka mě naučila jak jezdit s průměrnou rychlostí nad 6+0km/h za 4 litry :D PDčko to bohužel neumí bez úprav jako má člen BMP

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...