Přejít na obsah

Striela do sania, zhasína, není tah


Doporučené příspěvky

Zdravím, vlastním octaviu 1, 1.6 75kw r.v.2005 najazdených 207 000 km, mám problém, so studeným štartom, ako naštartujem, motor začne dusiť dymieť, a ako keby strielalo do sania, také dosť silné rany to sú, niekedy mi to až zdoche, musím trochu popridávať na plyne aby sa to urovnalo, a hocikedy keď idem takou kľudnou jazdou tak mi zasvieti baterka a auto proste nereaguje na plyn a celé zhasne. Neviete čo by mohlo byť v probléme? Bol som s tým aj na počítači, a ukazovalo 2 chyby

"17925 - hlavni rele (J271)

P1517 - 35 - 10 - chyba v elektrickem obvodu - Sporadická

17911 - signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

P1503 - 35 - 10 - neverohodny signal - Sporadická

 

V servise mi vravel známy, že tá druhá chyba je hlavná a to hlavné relé je od tej druhej chyby. A že už viac octavii to vypisovalo a nikto nevie v čom to je. Ja si myslím že to budú robiť tieto veci. Niečo s dobíjaním ajternátoru, mostenie a podobne. Budem vďačný za každú radu Ďakujem.

Odkaz ke komentáři

Zdravím, vlastním octaviu 1, 1.6 75kw r.v.2005 najazdených 207 000 km, mám problém, so studeným štartom, ako naštartujem, motor začne dusiť dymieť, a ako keby strielalo do sania, také dosť silné rany to sú, niekedy mi to až zdoche, musím trochu popridávať na plyne aby sa to urovnalo, a hocikedy keď idem takou kľudnou jazdou tak mi zasvieti baterka a auto proste nereaguje na plyn a celé zhasne. Neviete čo by mohlo byť v probléme? Bol som s tým aj na počítači, a ukazovalo 2 chyby

"17925 - hlavni rele (J271)

P1517 - 35 - 10 - chyba v elektrickem obvodu - Sporadická

17911 - signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

P1503 - 35 - 10 - neverohodny signal - Sporadická

 

V servise mi vravel známy, že tá druhá chyba je hlavná a to hlavné relé je od tej druhej chyby. A že už viac octavii to vypisovalo a nikto nevie v čom to je. Ja si myslím že to budú robiť tieto veci. Niečo s dobíjaním ajternátoru, mostenie a podobne. Budem vďačný za každú radu Ďakujem.

 

Ahoj, sice jsem tu nový, ale myslím, že bych mohl poradit. :)

Při nedávné koupi Oktávky jsem dostal informaci i tom samém (ale již vyřešeném problému). Chyba byla opravdu v tom hlavním relé, obvod byl vyzkratován a na zapalovací cívku nejde takové napětí, jaké by mělo být, čili motor nemá "z čeho cucat" a jak se nahodit. To by taky mohl být problém toho, že to pořád zhasíná.

Předtím se domnívali, že by to mohlo být váhou vzduchu, či čidlem, ale odkryli až tuhle závadu.

Takže - podle toho, co popisuješ, bych asi vyměnil hlavní relé. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...