Přejít na obsah

zastavení během jízdy


Doporučené příspěvky

V srpnu 2014 se mi během jízdy zastavila Octavia Combi 1,9 TDI, 77kw, rok výroby 2006. Po připojení na počítač žádná závada, tak bylo odtaženo do servisu. Druhý den ráno napoprvé naskočilo. Najel jsem asi 9000 km a znovu. Při jízdě v zahraničí se zastavilo a nešlo nastartovat. Než stačila přijet odtahová služba (cca 3 hodiny) znovu naskočilo a jelo. Na počítači žádná závada. Znovu po 5000 km se zastavilo. Opět v zahraničí. Nechtělo již naskočit. Až druhý den. Ráno nic, ale odpoledne znovu po několika pokusech naskočilo. Porucha se projeví tak, že z ničeho nic během jízdy zhasne motor. Při otočení klíčkem se rozsvítí palubovka, žhavení zhasne po chvíli. Vše jak má být. Při startování motor kucká ale nenaskočí. Stalo se mi to již po třetí. Obcházím známé, obvolávám autoservis, ale žádná rada. Má někdo s tímto problémem zkušenosti a může pomoci? Díky za případné rady. Petr

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Já jsem nechal vyměnit obě čerpadla, palivový filtr a dělá to stále. Již asi po šesté. Vždy se to ale po několika hodinách samo rozběhne. Teď mi bylo doporučeno zkusit vyměnit EGR ventil. Vstřiky jsem zatím neměnil. Možná jako další, pokud to bude pokračovat. Díky za info. Petr kontakt: peter.1991@seznam.cz

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 roky později...
  • o 5 měsíců později...
V 2. 11. 2020 at 21:05, Peter98 napsal:

Mám stejný problém se zdechani za jízdy jen jsem přišel na to když zdechne tak striknu přímo do sání čistič brzd a chytne a jede zase ale už nevím co stim vyměnil jsem i teplotní čidlo paliva a nic předem děkuji za rady 

Ahoj. Prosím vyřešil jsi ten problém, mám ten stejný problém. Díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...