Přejít na obsah

Přibývání nafty do oleje


Doporučené příspěvky

Zdravim, mám 1,9 TDI BLS 77 kW a valí mi nafta do oleje. Nechal jsem pro začátek přetěsnit vstřiky a tandemový čerpadlo a čekám, co bude dál. Ovšem zcela jasně jsem při demontáži trysek viděl, jak jsou lůžka vydřítý, takže otázka času, kdy začne přibývat znovu.

 

Tak jak jsem nikdy o takovém problému u slavných TéDéÍ neslyšel, tak při laickém pohledu na systém vačka-vahadlo-tryska je mi zcela jasné, že toto se musí stát u každého PD motoru, jen se to tutlá.

 

Otázka zní, co s tím? Nová hlava za 30 tisíc jsou podle mě vyhozený peníze, nehledě na to, že teoreticky může být problém v samotných vstřicích. Tam stojí jeden 20 tisíc. Taková investice je zcela nereálná. Existuje nějaký osvědčený postup, co s tím udělat. Pro doplnění, na motoru je nahrkaných 90 tkm a má DPF.

Odkaz ke komentáři

Já nechal udělat repas hlavy po 270tkm a to mi to do oleje ještě nehrkalo. Těch 90tkm je poctivejch?

 

No to je otázka. Původní motor mi ještě v záruce v bazaru vyměnili za tento (byla sedřítá vačka a olej chcal všude kde mohl). To bylo v roce 2012 a motor je z roku 2009. Fixou bylo na něm napsaný 40tkm. Já už najel 50tkm. Samozřejmě poctivou historii neznám :-)

Odkaz ke komentáři

Súhlasím s Marianom.

Tiež som riešil ten istý problém na Octavia 2 1.9 PD TDI - BLS.

Vyriešilo to výmena tandemového čerpadla!

Ešte pred výmenou som dal vymeniť tesniace podložky pod vstrekovačom a nič.

 

Ten motor má najeto více, jak je kupovaný v ČR, tak má vždy málo. V SRN mají OC II najeto í 90 - 100 tis. km za rok. To asi v ČR bazarech neuvidíte co ? :( A už psaní fixou na auto svědčí o všem.... :wallbash:

Odkaz ke komentáři

 

No to je otázka. Původní motor mi ještě v záruce v bazaru vyměnili za tento (byla sedřítá vačka a olej chcal všude kde mohl). To bylo v roce 2012 a motor je z roku 2009. Fixou bylo na něm napsaný 40tkm. Já už najel 50tkm. Samozřejmě poctivou historii neznám :-)

Ten bazar dělá něco co nemusí, vyměnit jen tak motor proč ? Kolik tam kupujete aut ..... Asi jsou v tom už zaběhlý. To by neudělal jen tak servis, ^_^ natož jen tak bazar.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Vyměnili to, protože původní motor byl KO... po týdnu začal týct olej z něj, v garáži kaluž, dým zpod motoru atd atd... nakonec vačka vadřítá, hydroštely KO, a 2 válce načatý, tak radši daly druhý motor. Samozřejmě to přestrojili. Takže klidně může být špatný to tandemový čerpadlo.

 

 

Ten bazar dělá něco co nemusí, vyměnit jen tak motor proč ? Kolik tam kupujete aut ..... Asi jsou v tom už zaběhlý. To by neudělal jen tak servis, ^_^ natož jen tak bazar.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Nazdar přátelé. Vracím se k již probranému tématu. Mám také motor 1.9 BLS a přibývá mi nafta do oleje. Podle specialistů z Kosmonos to způsobuje nefunkčnost emisního systému. Řídící jednotka se snaží dostat do filtru pevných částic naftu, aby se vypálily saze. Filtr z nějakého důvodu regenerovat nechce, systém spouští regeneraci stále častěji a nespálená nafta se dostává do motoru. Ředí olej, takže se motor úspěšně přidře. Problém za desítky tisíc je na světě...

Odkaz ke komentáři

Ono to obecně může vznikat i v případě, kdy jezdí člověk pravidelně kratší trasy. Regenerace pak nemůže úspěšně proběhnout až do konce, resp. v půlce regenerace člověk dojede do cíle a zhasne motor. Pak se regenerace spouští stále dokola a dochází tam právě k tomu ředění oleje.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...