Přejít na obsah

Dunivý zvuk pri 2000 otáčkach


Guest JANO LE

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

v prípade ako sa to už niekde riešilo, ospravedlňujem sa za založenie novej témy.

 

Vlastním oktáviu už dosť dlho a momentálne riešim dunivý zvuk v kabíne motora, pri 2000 otáčkach je úplne jedno na akom prevodovom stupni, pokiaľ presiahne tieto otáčky je motor vcelku znesiteľní.

 

Ináč bolo už pomaly vymenené všetko - všetky silenbloky motora, spojka + zotrvačník, EGR, tandem, čerpadlo, pre tesnené trysky, kabeláž k vstrekom, žhaviče atď. momentálne mám dojem, že len turbo ostalo pôvodné.

 

Ak by mal niekto nejaké skúsenosti s týmto problémom, nakoľko je to dosť nepríjemné pri jazde, bude rád ak poradí.

 

Diagnostika OK.

 

Jano

Odkaz ke komentáři

Nepíšeš jestli máš 4x4 nebo jenom na přední náhon.

Pokud máš 4x4 tak nedoporučuji použít jednohmotný setrvačník.Vibrace se netlumí a ještě u 4x4 se přesouvají přes kardan až dozadu.Je to proto ,protože jednohmoťák neumí pochytat vibrace s dieselu.Taky je potřeba překontrolovat hardy spojku zadní, samozřejmě pokud máš 4x4.

Podle zkušeností to je právě při přechodu 1800 až 2000 otáček.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...