Jump to content

Červenáda VW Golf 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+


technikus

Recommended Posts

Krásnej Golfik, sice červenou moc nemusím - dráždí :D, ale na barvu to nejezdí :D Určitě budeš s motorem spokojenej, já měl půjčenou tu slabší verzi a byl jsem nadšenej.. Na ježdění do práce by mi to bohatě stačilo.. A hlavně jsem s tím jezdil za stejno jako se současnou OI TDI... Tak ať slouží!

Link to comment

 

A dodnes jsi spokojený, nebo nějaké rozhodnutí bys vrátil zpět?

 

Tak zpočátku v záruce problémy byly, ale jak skončila, tak už nic ..... naštěstí,

kufr je tak akorát na běžný celoroční ježdění, konkrétně na 90% provozu, dovolená? no já mám na tohle jiný auto, ale i s Golfem ve dvou by vůbec nebyl problém a kdyby? tak rakev nahoru a ty dvě cesty za rok vůbec neřešit.

 

Jako pro rodinu to asi na dnešní požadavky je malé, resp. kufr to má malý, ale já odvozil rodinu na počátku s kočárem ve Felicii, ono to je tak trochu o tom, že nakonec i kufr Octávky bude malej, když jsme jezdili poznávačky Evropou, tak byl i Multivan malej...

 

Já osobně bych tedy šel do silnějšího motoru, ten rozdíl je znát při zatížení a při vyšších dálničních rychlostech, proto jsem volil 1,4 tsi, prostě jsem řešil motor a pak to ostatní, pro mě méně podstatný a z příplatků doobjednal jen to co jsem opravdu potřeboval, chtěl jsem se vejít do určité částky.

Navíc tehdy (a jak se později potvrdilo) byla 1,4 tsi nejlepší volbou z důvod spolehlivosti, v té době už měl motor ten správnej přestavovač vačky. Najeto 160.000 km a bez problému, rozvody řetěz původní, teď jsem měnil vodní pumpu, což je bolest koncernu obecně.

Tehdy jsem uvažoval jednoznačně přímočaře - lepší cena, lepší výbava, kufr nepotřebuju, v daný motorizace lepší podvozek proti O2, tak proč to nekoupit že? Proti O3 by to bylo ještě rychlejší rozhodnutí. Ty by jsi volbou 1,4 tsi navíc proti O3 získal zadní multilink.

Jediný co jsem "zapomněl" bylo Webasto, protože to auto pomalu topí, ale to už je dnes u nových generací motorů vyřešeno.

Trochu mě zklamalo reznutí podvozkových komponentů, to mě zarazilo, to auto má některé věci po čtyřech letech jako liška ....

Dovolím si říct, že s tím autem je větší zábava než s delší octou

P.S. jo a naftu jsem nechtěl, protože benzínové tsi nemá takové věci jako nastavitelné turbo, dvouhmotu, vodní pumpu na rozvodech a spotřebu má na dostřel TDI a jede v porovnání s 1,6 tdi podobně, navíc má šestikvalt, který je parádně sladěný s motorem proti pětikvaltu 1,6 tdi

Link to comment

Trochu mě zklamalo reznutí podvozkových komponentů, to mě zarazilo, to auto má některé věci po čtyřech letech jako liška ....

 

Jo, to je problém hodně (nových) aut. Bývalo to dřív lepší? Někdo mi tvrdil, že to je tím, jak se v poslední době šetří na materiálech...ale nevím, neumím posoudit. Já měl třeba na OII 2007 po 8 letech provozu a 200tis km podvozek jako novej. Kotouče, nápravy, pružiny...všechno úplně v pohodě, jako by to vyjelo z fabriky. A máti na OII 2006 po 8 letech a najetých 40tis km totál liška...rezavý všechno do posledního šroubku. Tak nevím, jestli to v tom městským provozu trpělo víc, resp. při delších přeletech líp osychalo, netuším.

 

A Jeep rezne taky, právě jsem řešil, jestli to něčím stříknout...ale zas aby to nebylo naplácaný nějakým gumošem jak stará škodárna, nevím, jestli na to je nějakej vosk nebo něco relativně "šetrnýho", co by to ochránilo :huh:

 

update SW ruční brzdy

 

Golf má elektrickou brzdu?

Link to comment

Jo,

na ten auto hold se zvyká velmi rychle. Samozřejmě lze i vypnout, nicméně stejně jsou místa, kde by člověk na pedálu brzdy stál a tak alespoň mohu dát na chvíli noze pohov.

 

Zase se s elektromechanickou brzdou nebude dát v zimě někde vyřádit, neb si myslím, že za jízdy nepůjde aktivovat a hned ji zase odbrzdit.

Link to comment

Díky Skajo,

jsem rád že se líbí. :palec:

 

Dnes proběhlo vybalení zimních kompletů a odlepení veškerých nálepek a je tak vše připraveno na pondělní přezutí.

 

foto z převozu ze salonu

post-229-0-23945300-1444919055_thumb.jpgpost-229-0-82197400-1444919059_thumb.jpg

 

dnešní foto po vybalení

post-229-0-28839800-1444919091_thumb.jpg

 

P.S. Až dnes při popojíždění po centru Brna jsem si všiml, že ani jedna ze 4 průduchů v palubce není stejná, každá má zcela jinou velikost a tvar :lol:
foto pro představu

post-229-0-60573800-1444920119_thumb.jpg

Link to comment

jar_da: Jojo, ten interiér má skutečně něco do sebe.

 

qwertasd: Dnešní nové automobily by měly mít nějakou formu denního svícení již v základních výbavách. Někdo led, jiný žárovkou i když věřím, že se nejdou i výjimky, co denní nemají.

 

Dokonce u Golfu se to liší dle stupně výbavy, tedy má mnoho variant světel a každé se něčím liší. Lze mít:

  • halogeny s denním svícením
  • bixenony bez LED denního
  • bixenony s LED denním (mám já)
  • bixenony s dual LED denním a LED blinkrem (Golf R)
post-229-0-13313200-1445030601_thumb.jpgpost-229-0-85060000-1445030608_thumb.jpg

 

Tady jsem našel několik fotek mé Červenády:

bez rozsvícení

post-229-0-16446700-1445030418_thumb.png

 

S rozsvíceným LED denním svícením

post-229-0-22240600-1445030454_thumb.jpg

 

Rozsvícená bixenonová potkávací světla vč. LED denním svícením a vč. LED parkovačky

post-229-0-05314400-1445030501_thumb.jpgpost-229-0-17004000-1445030506_thumb.jpg

 

 

Musím říct, že od doby co Červenádu mám, se při cestování víc soustředím na Golfy VII v okolí. Plno jich má však běžné halogeny. Také pokud se zaměřím na zadní lampy, s LED mnoho Golfů nepotkávám. Přijde mi, že i když se akční výbava Comfort Edition nabízela cca 1.5 roku, moc jich na silnici nepotkávám. Pokud však potkám s bixenony a zadními LED, jde primárně o R / GTI / GTD.

post-229-0-23568700-1445032178_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...