Fireee Odesláno Prosinec 27, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2015 Zdar chlapi, zatím sice nemám problém s DPF, ale chci se tak nějak informativně zeptat ostatních. Máte někdo osobní zkušenost s různými přípravky na čištění DPF bez demontáže ? Pouze tím sprejem ? Na trhu jsou výrobky od renomovaných firem jako třeba WÜRTH, Liqui Moly, STP, Wynns a podobně. Výrobci udávají až 95-98% účinnosti vyčištění, třeba přípravek firmy Normfest DPF 100 vypadá zajímavě. Osobně, bych asi šel do WÜRTH, protože jsem od nich neměl nikdy nic špatného, je to osvědčená kvalita. Cenová relace těchto přípravků je od 500 do cca 1200 Kč. Ale zpět k dotazu, použil to někdo z vás ? Jaké máte zkušenosti ?? Prosím jen konkrétní osobní zkušenosti, díky, myslím, že tohle bude zajímat více lidí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 Ahoj, taky jsem hledal na internetu nějaké přípravky. Nevím jestli to není nebo je zbytečný, ale zajímá mě to. Já jsem koukal na tenhle http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator Zatím taky s DPF žádný problém :) naštěstí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 nevím,ale tahle věta mi moc nezní-Specializovaný naftový aditiv snižující teplotu nutnou pro zahájení a efektivní dokončení regenerace filtru pevných částic (DPF). Teplotu si hlídá jednotka.Jak ji asi tenhle přípravek ošálí??ledy by zvýšil teplotu spalin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 Já právě nevím jak to má fungovat. Je to možný, že to zvýší teplotu, aby se to nějak hejbalo nebo jak bych to nazval :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 Hele kluci náš mlaďas na Passatu B6 filtr sprostě vyndal a vyfoukal tlakovým vzduchem. Pak ho namontoval zpátky a jezdí vesele dál. Může mi někdo říct co může očekávat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 No tak to těžko říct. Ale když se to pak připojilo na vag a hodnoty to zas ukazovalo a nehlásilo chybu, tak snad dobrý. Nemá s tím od té doby problém? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 video tady nebo nastříká se to na filtr, nechá účinkovat, aby to rozpustilo ty saze a pak se to spálí jízdou, nebo vynuceně na diagnostice. Nevím no ... nevypadá to jako fake a dávat 7-8 litrů za "profesionální renovaci" filtru se mi fakt nechce ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 28, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 Dokud s tím není problém tak bych to nechal být. Jedině to píchnout na vag a s zkontrolovat ty hodnoty. Tady na fóru jsem viděl nějaké příspěvky od jiných z vagu. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2015 jasně, v zásadě máš pravdu, na druhou stranu, raději problémům předcházet, než je řešit v létě v Chorvatsku 1000 km od baráku ... Počkám až mi dorazí HEX CAN kabel, kouknu na filtr a pak uvidím, když to bude hodně zanesené, tak ten litr klidně obětuju a vyčistím to a porovnám hodnoty ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Jasný :) já už snad ten vag taky rozchodim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 nevím,ale tahle věta mi moc nezní-Specializovaný naftový aditiv snižující teplotu nutnou pro zahájení a efektivní dokončení regenerace filtru pevných částic (DPF). Teplotu si hlídá jednotka.Jak ji asi tenhle přípravek ošálí??ledy by zvýšil teplotu spalin Já to chápu spíš tak, že to aditivum má za úkol změnit složení sazí, který vznikají při spalování a následně se usadí ve filtru. A to tak, že se jim sníží teplota nutná ke vznícení a shoření. Takže se líp spalujou při běžné (svižnější) jízdě a nemusí se tolik vypalovat nuceně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Jasny, to ale mluvíme o dvou věcech, jedna je do paliva, tu naliješ do nádrže a snižuje to teplotu vzplanutí sazí z 600 na 300°C, takže se lépe propaluje filtr v rámci samočištění. Ta druhá "věc" ten sprej se nastříká na filtr a čistící ho jako by úplně, nebo na úplně, na 95-98% jak píšou. A to co mně zajímá, je právě ten sprej - pěna, která se nastříká přímo na filtr, ona rozpustí ten bordel a ten se pak spálí normální jízdou. Nebo vynuceně VAGem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 No vidíš, to se mi líbí víc :) Takže by to teoreticky mělo fungovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 no, podle videí a reakcí jo, právě proto se ptám, jestli má někdo osobní zkušenost ... Každopádně, čekám na kabel abych mohl zjistit stav znečištění a potom to určitě vyzkouším a poreferuju do fóra ... osobně se mě líbí možnost mít za litr čistej DPF :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 To SKAJA:--Tak to by pak dávalo smysl.Jen jestli je to pravda Jinak pěna na filtr??Nevím nevím. Jinak Firre--cestou do chorvatska se dá DPF pěkně vypálit,vůbec bych se nebál,že udělá problém :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Jo jo Cosby ... pěna :-) ona je pěna a pěna ... ona se nějak naváže na saze a pak se to spálí, že se mi cestou do Chorvatska vypálí, o tom nepochybuju :D Ale asi ne na 95-98%. Právě proto se o to zajímám. Najezdím relativně dost na to aby se to propalovalo samo, ale jezdím dost město ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 No jo,ale pěna na filtr??Co to má za smysl? Já také jezdím dost město a nemám obavy,že by se mi cestou do HR ucpal.Ony ale motory CR umí regenerovat daleko častěji než PD.Dokonce i ve městě :-) jak mi bylo řečeno :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 asi takhle: INSTRUKČNÍ LIST:DPF100 Číslo zboží:2897380DPF100 Čistič filtru pevných částic Popis: DPF100 je nehořlavý čistič neobsahující kov pro rozpouštění usazenin od uhlíku a popela vpřipojených dieselových systémech filtrem pevných částic. Neutrálními proplachovacími prvky se zajistí bezproblémové odstranění částeček sazí a odpaří se beze zbytku. Není nutná demontáž filtru pevných částic.Pouze pro použití u dieselových motorů! Návod k použití: Vyšroubujte čidlo tlaku a teploty na výfukovém potrubí (sen zordiferenčních tlaků). Zaveďte speciální hadičku čističe pevných částic DPF100 otvorem vytvořeným ve směru filtrů dieselových částic. Celou dózu vystříkáme na třikrát až pětkrát, necháme 5 sekund působit, proces opakujeme do vyprázdnění sprejové nádoby. Poté,čidlo teploty a tlaku namontujte zpět, pečlivě dotáhněte a zkontrolujte jeho těsnost. Načtenou chybu smažte z paměti. Nechtevozidlo běžet nejméně čtvrt hodiny. Poté proveďte půlhodinovou zkušební jízdu. Výfukové plyny jsou jen jako vodní mlha. Pokudběhem zkušební jízdy nedojde ke zhasnutí indikační kontrolky, závadu je potřeba dokončit proces regenerace DPF přes diagnostiku. U některých vozidel čidlo aktuálně změří správný tlak a teplotu a tím sama indikační kontrolka DPF zhasne. Vždy je potřeba postupovat souladu s předpisy pro příslušné vozidlo uvedené v návodu k obsluze od výrobce vozidla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Do filtru to chápu,ale psalo se na filtr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Cosby .... to si ze mně děláš prdel ??? Samo, že jsem myslel do filtru, já myslel na filtr jako takový, který je uvnitř toho obalu :-) To jsme se špatně pochopili, tak už v tom máme aspoň jasno ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 29, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2015 Už jo :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 30, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2015 Nedelejte si tu ze sebe srandu :D Ale až budou nějaké problemi, tak víme co zkusit. Byl bych na to zvedavej. Ale když tomu dáš občas pořádnou čočku při zahratem motoru, měl vby to být cajk. Ve městě je to naprd taky hodně jezdim ale pak to vemu na rovinku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Prosinec 30, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2015 Jak to tak pročítám a přemýšlím o tom, tak vypálení DPF je něco podobného jako padání do nouzáku u OI 1,9tdi 81kW díky zatuhlý regulaci lopatek turba. Tak bylo potřeba jednou za čas motor pořádně roztočit a vyhnat z něj pavouky. Onehdy se to tady řešilo docela dost. A nakonec stačilo jen občas auto pořádně protáhnout - třeba valit 10-15 minut na trojku 80km/h (cca 3000ot/min) a bylo po problému (aspoň mně osobně to pomáhalo). Teda za předpokladu, že už nebyly lopatky totálně zadřený. Troufal bych si tvrdit, že když zvýšíš otáčky motoru na již zmíněných 10-15 minut tak zvýšíš teplotu výfukových plynů a tím spustíš proces regenerace - vypálení filtru a nemusíš řešit nějakou chemii. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 No, jde o to ... že nevím, a to by tady někdo kdo to ví mohl napsat, jak dlouho trvá proces regenerace DPF, určitě to budou řádově minuty, a určitě za ty minuty nevypálíš DPF do čista, něco málo spálí, aby to bylo v normě, ale usazeniny na¨¨za dlouhodobou jízdu tam budou. Takže z toho všeho co tady bylo napsáno, se pořád pohybujeme v rovině "já si myslím" ... Počkám až mo dorazí HEX a pak koupím ten přípravek a vyzkouším to. Zjistím cenu toho Wurthu, protože tomu věřím nejvíc, nebo toho DPF 100. Zajímá mně to už čistě ze "studijních důvodů" :pest:Každopádně, pokud mi filtr po diagnostice ukáže nízkou hodnotu zanesení, tak s tím počkám a zbytečně do toho nebudu rvát peníze. Prostě potřebuju data typu, před aplikací zanesení DPF XXg, po aplikaci XXg ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MirdaJH Odesláno Prosinec 31, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 Jak píše Mirouch :) dej tomu pár krát do červených a bude regenerace jedna báseň :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 ale jo, já nejezdím za 4,5 na 100 :-) já jezdím normálně ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Prosinec 31, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 (upraveno) No, jde o to ... že nevím, a to by tady někdo kdo to ví mohl napsat, jak dlouho trvá proces regenerace DPF, určitě to budou řádově minuty, a určitě za ty minuty nevypálíš DPF do čista, něco málo spálí, aby to bylo v normě, ale usazeniny na¨¨za dlouhodobou jízdu tam budou. Napr. mne na CAYC trva regeneracia 10 minut, mam to odsledovane. Pri regeneracii sa vypaluju len sadze, kdezto nie popol. Ten sa neustale usadzuje v DPF a cez VCDS/VAS sa to da odsledovat v gramoch. Ja som minule leto mal zasrany DPF na 1.4TDI BWB. Dal som to na cistenie za cca 170€, kde sa vyberalo DPF von z auta. Na 15h sa do neho nastriekal pripravok a vywapkoval, no nepodarilo sa. Tak sa nastriekal pripravok este raz a nechal posobit 12h. Az potom sa podaril bordel vystriekat von. Na zaver sa dalo DPF vysusit do pece. Bolo mi povedane, ze taketo cistenie je ucinne tak na jeden rok a potom sa znovu zaserie...zatial jazdi rok a pol a este funguje normalne a sam regeneruje bez ziadneho problemu. Ale samozrejme vsade sa odporuca pri plnom zaplneni DPF, kupit radsej novy. Upraveno Prosinec 31, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 díky Kyselinka, to už je relevantní odpověď, kdyby se ten filtr dokázal samoregenerací regenerovat úplně, nebylo by asi tolik firem co se tím zabývá a tolik chemie kolem regenerace. Jen mně zaráží, že ti řekli, že za rok to bude stejné ... V ČR jsem narazil na firmu http://www.dpfe.cz/ kde na čištění poskytují záruku 3 roky, nebo 100 000 km, čistí to nějakou technologií SmartClean. Technologie SmartClean®Na základě mnohaletých zkušeností a nejvyspělejších technologických postupů Vám již od roku 2008 jako první poskytujeme nejlepší možnou renovaci filtrů pevných částic. Dnes jsme skutečnými lídry na trhu řešení ucpaných FAP / DPF v Evropě. Naše vyspělá metoda renovace filtru pochází z USA. Technologický postup, který zaručuje až 98% účinnost renovace filtru pevných částic se jmenuje SmartClean®. Tato metoda renovuje filtr pevných části dokonale a na rozdíl od invazivních metod, běžně v ČR nelegálně používaných, renovujeme DPF bez rizika poškození jeho funkčnosti. Zajišťujeme tak možnost jeho opakované renovace a tedy značnou úsporu Vašich peněz! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Prosinec 31, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 (upraveno) No mne to robil jeden moj znamy mechanik, ktory mi samozrejme zaruku neda a povedal mi na rovinu aku vydrz mozem cakat. On sam si tiez cistil takto DPF a zatial mu drzi uz cez 2 roky (ale neviem kolko km najazdi rocne). Co sa tyka tych firiem so zarukou, tak to cistenie bude asi trosku ine a je mozne, ze to vydrzi dlhsie...no myslim, ze aj cena tomu odpoveda (cca 300€). Dalsia otazka, ci je to cena len za cistenie, alebo je tam zahrnuta demontaz/montaz filtru a ostatne veci s tym spojene. Upraveno Prosinec 31, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 31, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2015 za 300€ už pomalu koupíš new DPF...neofiko 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.