Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
RejdySS

DPF svítí, žhavení bliká .. nouzový režim ?

Recommended Posts

Zdravím, mám Octavia 2 RS TDI PD 125Kw, tuhle jsem jel a potřeboval jsem vyjet rychle z křižovatky, tak jsem na to šlapl a hned jak jsem přeřadil na dvojku tak se rozsvítila kontrolka motoru. Auto se mi zdálo na volnoběh jakoby vynechávalo. Pak to ustálo a kontrolka zhasla. Po cca. 10km se rozsvítila kontrolka DPF, říkám fajn, chce to regeneraci. Jenže už jsem ujel velkou vzdálenost a kontrolka pořád ne a ne zhasnout. Dneska jsem auto potřeboval, tak jsem jel a najednou auto přestalo táhnout, rozblikala se kontrolka žhavení a na palubním PC se rozsvítilo: "Motor do dílny!". Auto jede max do 3000 otáček, pak škubne a otáčky padají. Nevíte čím by to mohlo být ? Nucená regeneraci filtru před VAG nejde :( Do servisu jsem se stavoval a řekli mi, že mám přijet v úterý. Ale já to auto potřebuji už v pondělí.

Předem díky za opovědi a rady.

Share this post


Link to post

Jen tuto v motoru:

000305 - rada valcu 1 - sonda 1 : signal prilis nizky

P0131 - 006 - zkrat na plus - Sporadická

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Takže je to jen v nouzovém režimu a doufam ze jsem filtru nejak neublizil. Nebo mohlo se mu neco stat ?

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Teď k večeru mi to nedalo, tak jsem šel vyzkoušet jen zapnout zapalování a kontrolka žhavení pořád bliká a tak jsem to projel jiným kabelem od souseda a přibyla tato chyba :

 

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 006 - zkrat na plus

 

Je to jen důsledek toho, že regenerace neproběhla nebo je po filtru ? ... doufám že filtr je v pohodě :( Celkem by mě to naštvalo

Share this post


Link to post

Tak jsme si teď byl pro auto v servise. Tam mi řekli že lamda normálně funguje, jen že asi bylo malé napětí tak proto to vyhodilo tu chybu a regeneraci udělali přes vag. Tak aspoň že tak. Ale nějak se mi to nezdá. Abych při každé regeneraci nemusel jezdit do servisu.

Share this post


Link to post

Zdravím, mám krátce Octavia 2 RS TDI PD 125Kw, dnes se rozsvítila kontrolka DPF, a že v manuálu je co mám dělat .

Ale auto je z DE a manuál taky.

Mám strach ztoho co mě asi čeká.

co mám dělat ?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...