Přejít na obsah

Škrtící klapka - problém


Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám vůz Škoda Octavia II 1.6 75kW (BSE) 2008/1 + LPG Landi Renzo.

Před dvěma lety jsem měnil škrtící klapku, odešel krokový motůrek. Koupil jsem novou VDO ( 06A 133 062 AT ), od té doby byl klid. Ale poslední 4 týdny se mi zobrazují na diagnostice DELPHI tyto závady viz příloha.

Projevuje se to tím, že zakolísají otáčky, spadnou na 550 a vrátí se na cca 700 ot/min. Nebo když nastartuji a dám neutrál a motor běží cca 10 min tak zase otáčky spadnou a rozsvítí se EPC. Klapka je čistá / vyleštěná. Kabely nejsou nikde přerušené. Prošel jsem skoro vše i dle příručky VIS.

 

Závady :

16556 - Systém příliš bohatý (1. řada válců) - přerušovaný

dle VIS - kontrola vedení, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katem, kontrola tlaku paliva, kontrola tlaku v palivovém systému

 

17976 - Ovladač škrtící klapky; mechanická závada - přerušovaný

dle VIS - kontrola znečištění a mechanického poškození případná výměna škrtící klapky

 

17987 - Řídící jednotka škrtící klapky; adaptace nespuštěna - přerušovaný

dle VIS - kontrola osazení konektoru na škrtící klapce, kontrola vedení k ŘJ motoru, kontrola/výměna ŘJ motoru, kontrola nebo výměna ovládání škrtící klapky

 

Myslíte, že je to na další výměnu?

 

Adaptaci klapky jsem dělal několikrát a vždy proběhla OK.

Většina snímačů je nových/vyměněných.

 

Díky za rady.

 

Moje 5.pdf

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...