Přejít na obsah

Problémy s palivoměrem


barinluk

Doporučené příspěvky

Model: Octavia III 1,6 diesel, r.v. 2014.

Dochazelo palivo, dojezd 10km. Natankoval jsem asi 30 litru paliva a vynuloval pocitadlo ujetych km jako obycejne.

Po nastartovani zustala rucicka palivomeru stale na stejnem miste, tedy tesne nad nulou.

Po dojeti na 0 se jiz nic nezmenilo ani po opetovnem startu. Palivomer je stale na nule a pocitac hlasi dojezd 0 km , sviti oranzove konrolka paliva.

 

Nevite v cem by mohl byt problem? Pocitam , ze bude treba diagnostika.

Odkaz ke komentáři

Ješte bych se rád podělit o zkušenosti s vadným palivoměrem, hlavně jaké má tato

závada důsledky pokud se hned neřeší...

 

Po týdnu ježdění s nefunkčním palivoměrem a čekání na servis se projevila následná chyba systému:

"Filtr částic - palubní kniha" , po té jsem zjistil , že pravděpodobně při chybě v palivové soustavě

nedochází ke spínaní regenerace DPF.

 

Po dalších dvou dnech se auto přeplo do nouzového režimu. Na palubce blikal symbol cívka a výfuk.

 

V servise mi aktualizovali software budíků a regenerovali DPF a vše pak ok

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...