Jump to content

Brněnská knajpa # 4x4+4 <;o))


Ol@f

Recommended Posts

A já čekal že si bude stěžovat že se uchlasta když je teď v centru a má hospody po ruce, což znamená že ten náběh na tik nechodíš kompenzovat do restauračních zařízení což je CHYBA Jime !!! Začni nebo se toho tiku nezbavis.

Link to comment

panove, nevite, jak je to v Rakousko s vestami? vim, ze musi mit kazdy pasazer, ale je predepsana i barva?

„V Rakousku není akceptována zelená reflexní vesta, ale pouze oranžová. Pokud by řidič měl ve voze vestu zelené barvy, policie to bude brát, jako kdyby žádnou neměl, a udělí mu příslušnou finanční sankci,“

Edited by raym0n
Link to comment

když jsem dneska viděl ten provoz, ty lidi chápu že je kalamita, jen jak to kua dělali dřív?

or 34, šáde na zadek nebo nedejbože žigul na zadek, sypačů víc nebylo...

 

jestli by se neměli lidi naučít řídit...

Edited by Jim
Link to comment

Ahoj Jime,

Jezdili jsme uplně normálně. Já měl na zimu na své Š 120 LS gumy ze žigula s naprotektorovaným vzorkem OR 7, takový správný drapáky a pokud jsem ji neposadil na lyžinu,kterou jsem měl pod motorem a převodovkou tak jsem se prostě vyhrabal kam jsem potřeboval.

Pro všechny případy jsme ještě v kufru vozili krátkou lopatu a pytlík s pískem.

A hlavně se řidiči k sobě chovali trošku jinak, když jeden zapadl,ostatní nezůstali sedět ve svých autech tak jak to dělají dnes, šli mu prostě píchnout.

A když cestou z rachoty v Kníničkách v kopci začal prokluzovat kloubovej Ikarus,tak jsi měl dvě možnosti, buďto se vydat pěšky a nebo prostě všichni ven a tlačit. Byla to správná prdel tlačívat Ikarus. :D :D :D

Ahoj Honza.

 

Jo ještě dodatek, žiguli neměli šanci pokud neměli v kufru obrubník,dekl z kanálu nebo spolujezdce. Tak to řešil borec u nás co jezdil na chatu, holt manželka jela v kufru. :D :D :D

Edited by Ororo
Link to comment

Myslím, že dřív jel v takovém počasí opravdu jen ten, kdo to uměl, taky byla jiná doba, tolik lidí autem do práce nejezdilo, to samé služební cesty, taky toho bylo podstatně méně.

Dnes jede v takovém počasí každej, kdo má ŘP, typicky letos jsem na své trase potkal několik vyděšených řidičů co jedou třicet a uprostřed, protože ke kraji se bojí, ale musí za každou cenu jet.

Další věcí je profesionalita řidičů kamionů, sám jsem s ním jezdil a platilo jediné .... pokud si nejsem jistej, že ten kopec vyjedu, tak stojím pod a čekám na sypač, dnes pod kopcem stojí dva kamiony a dalších pět jede a z nich tři zůstanou v kopci zlomený ... no a to už neprojede nikdo, ani osobák a mnohdy už ani sypač. Samo chápu, že dnes jsou řidiči tlačeni časem a super věcí pro zimu Just in Time, ale prostě příroda na tohle sere :D

Link to comment
  • 2 weeks later...

Zajímavý čtení na víkend. Hlavně ten konec ohledně konstrukce motorů. VW má mrdky, MB má mrdky, BMW má mrdky, PSA Ford má mrdky...a pak si kup auto. A to jsem zrovna toho transpika T5 s 2.5 TDI chtěl vzít, potřebuju něco 9 místnýho. Ale teď budu muset asi ještě koukat někde jinde.

 

Nějaký tip na něco 9ti místnýho, ideálně 4x4 s rozumným motorem? Jde mi teda o něco staršího, jetýho...cenově tak mezi 200-300k?

Link to comment

Zajímavý čtení na víkend. Hlavně ten konec ohledně konstrukce motorů. VW má mrdky, MB má mrdky, BMW má mrdky, PSA Ford má mrdky...a pak si kup auto. A to jsem zrovna toho transpika T5 s 2.5 TDI chtěl vzít, potřebuju něco 9 místnýho. Ale teď budu muset asi ještě koukat někde jinde.

 

Nějaký tip na něco 9ti místnýho, ideálně 4x4 s rozumným motorem? Jde mi teda o něco staršího, jetýho...cenově tak mezi 200-300k?

 

Tak zrovna s 2,5 tdi T5 mám zkušenosti, motor drží, ale na druhou stranu je o něj postaráno, olej po 15.000 km a žádné podtáčení, takže bych se toho až tak nebál, ale musíš natrefit na dobře servisovanej kus.

Jinak souhlas asi s těmi motory od Fiatu, na Ducata dodávky je zatím chvála, drží a navíc snadnější servis,protože je všude kolem místo

Link to comment

Jj, na té kvalitní údržbě a zacházení závisí asi všechno. Což zrovna u ojetiny člověk úplně neovlivní, bohužel. Konkrétně ty Transportery / Caravelly mají zpravidla nalítáno 250-400tis km. Asi by se dala vzít verze s 1.9 TDI, to by mohla být větší jistota než ta 2.5 TDI, na kterou jsem našel více negativních referencí.

 

Novější Sprintery / Craftery údajně nic moc, oproti starým LT, což byly držáky, se to sere podstatně víc.

 

Na Fordovu naftu 2.2 TDCI, kterou má prakticky každý Transit, jsem četl taky spíš negativní reakce, údajně to dvakrát povedený motor není. A mimochodem se dává i do Citroenu Jumper nebo Peugeotu Boxer.

 

Jedinej Fiat dává do Ducata 2.3 JTD od Iveca, který se zdá být pomalu nesmrtelný. A cenově to není špatný, viz tu nebo tu. To druhý se mi docela líbí, ale teda zrovna AAAčka dvakrát nemusím a je otázkou, jestli to není až podezřele levný na ten údajný nájezd.

 

Sice to není 4x4, ale to bych přežil. On má údajně i VW T5 2.5 TDI "jen" Haldex. Já žil v domnění, že to bude podélně montovaný motor s Torsenem, ale to je asi blbost, to by se tam nevešlo.

 

Pak je tu třeba Vito, nějaký Opel nebo Renault, ale tam vůbec netuším, co od toho čekat.

 

Takže nakonec to dopadne tak, že když člověk bude chtít spolehlivý auto s nesmrtelným motorem, tak se bude muset obloukem vyhnout VW a vzít Fiata. Bych ještě nedávno nevěřil, že to někdy řeknu :D

Link to comment

Vivaro, Trafic, motor 2.0 dci, jazdí to fajn, do 300 tis a potom je to v háji... nevieš čo tam máš opravovať ako prvé, hlava, turbo, vstreky, vačky... a motory Fiat, resp všetko čo patrí pod FTP je pomerne spoľahlivé a nenáročné na palivo... až kým to nedajú vyrobiť do Činy a vtedy je už lepšie aj Tsi od VW

Link to comment

Skaja, jak píšu, u Transportera 2,5tdi je to o zacházení, ale to dnes už u každého auta ..., 1,9 TDI je v tom slabá a motor bude utahaný,

Jasně, T5 má haldex, je tam podélně motor, takže proto

LT a Crafter jsou už větší bedny, podobně jako Sprinter, který je totožný bednou s Crafterem.

 

Boxer a Jumper je taky přesně o tom, soused má Jumpera s hodně kilometrama a jezdí pořád, stojí to venku a nějaké letošní mrazy ho nezaskočily, takže bych se toho nebál.

 

Sprinter má dvě turba a tam se to postupně sere a navíc servis cenou vyšší.

 

Pěknou T5 neseženeš, protože tu nikdo neprodá, ideální by byla T4, ale to je na shánění stejný, ale držák neskutečný.

 

 

Link to comment

Takže během prvního soudního jednání ohledně brouka soudkyně konstatovala, že servis nemůže majiteli vozidla určovat, kolik kilometrů s autem musí najezdit - každý si může jezdit podle toho, jak sám uzná za vhodné. Podle servisu zavládlo ve Volkswagenu pozdvižení nad celou kauzou a rádi by to "nějak vyřešili", asi pokud možno v tichosti. Budou se provádět další zkoušky, jednání přerušeno do 30.3.2017 :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...