technikus Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 :smich: :palec: :wub: 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 A já čekal že si bude stěžovat že se uchlasta když je teď v centru a má hospody po ruce, což znamená že ten náběh na tik nechodíš kompenzovat do restauračních zařízení což je CHYBA Jime !!! Začni nebo se toho tiku nezbavis. 0 Quote Link to comment
Jim Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 dobrá zkusím se polepšit :D 0 Quote Link to comment
raym0n Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Tady nejde o to, ze nakonec tu praci vsechnu stihnes, ale co ty desitky zakazniku, co tam proste chodi i pro onen nenarokovy bonus ;) 0 Quote Link to comment
Jim Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 ty mají 6týdnu smůlu :D jinak to polepšení jsem myslel s tím pitím teda :loool: :loool: :loool: 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 Lol tam budu muset zajít až Jim bude zase odvelen z kanclu 0 Quote Link to comment
technikus Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Takhle najít auto, to radši nenajít než v tomhle stavu :( Zaplatí to pojišťovna, když tam nechala klíčky? 0 Quote Link to comment
Jim Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 ne krádež určo ne, nepřekonal přepážku, na vandala snad jo 0 Quote Link to comment
raym0n Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 (edited) panove, nevite, jak je to v Rakousko s vestami? vim, ze musi mit kazdy pasazer, ale je predepsana i barva? „V Rakousku není akceptována zelená reflexní vesta, ale pouze oranžová. Pokud by řidič měl ve voze vestu zelené barvy, policie to bude brát, jako kdyby žádnou neměl, a udělí mu příslušnou finanční sankci,“ Edited January 31, 2017 by raym0n 0 Quote Link to comment
technikus Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 web UAMK nebo třeba ZDE hovoří: Barva vesty musí být fluorescenční žlutá, červená nebo oranžová (EU norma EN 471). 0 Quote Link to comment
raym0n Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 ses zlatej, diky!! :palec: 0 Quote Link to comment
Jim Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 (edited) když jsem dneska viděl ten provoz, ty lidi chápu že je kalamita, jen jak to kua dělali dřív? or 34, šáde na zadek nebo nedejbože žigul na zadek, sypačů víc nebylo... jestli by se neměli lidi naučít řídit... Edited February 1, 2017 by Jim 0 Quote Link to comment
technikus Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Docela hardcore, co to dnes udělá. A to nejsme v Rusku nebo někde v Americe, kde jsou takové vánice a mrazy, že tam zasněží i celé auto na výšku a k tomu je -30°... Docela hardcore, některé fotky přátel na Facebooku 0 Quote Link to comment
Ororo Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 (edited) Ahoj Jime, Jezdili jsme uplně normálně. Já měl na zimu na své Š 120 LS gumy ze žigula s naprotektorovaným vzorkem OR 7, takový správný drapáky a pokud jsem ji neposadil na lyžinu,kterou jsem měl pod motorem a převodovkou tak jsem se prostě vyhrabal kam jsem potřeboval. Pro všechny případy jsme ještě v kufru vozili krátkou lopatu a pytlík s pískem. A hlavně se řidiči k sobě chovali trošku jinak, když jeden zapadl,ostatní nezůstali sedět ve svých autech tak jak to dělají dnes, šli mu prostě píchnout. A když cestou z rachoty v Kníničkách v kopci začal prokluzovat kloubovej Ikarus,tak jsi měl dvě možnosti, buďto se vydat pěšky a nebo prostě všichni ven a tlačit. Byla to správná prdel tlačívat Ikarus. :D :D :D Ahoj Honza. Jo ještě dodatek, žiguli neměli šanci pokud neměli v kufru obrubník,dekl z kanálu nebo spolujezdce. Tak to řešil borec u nás co jezdil na chatu, holt manželka jela v kufru. :D :D :D Edited February 1, 2017 by Ororo 0 Quote Link to comment
jar_da Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Myslím, že dřív jel v takovém počasí opravdu jen ten, kdo to uměl, taky byla jiná doba, tolik lidí autem do práce nejezdilo, to samé služební cesty, taky toho bylo podstatně méně. Dnes jede v takovém počasí každej, kdo má ŘP, typicky letos jsem na své trase potkal několik vyděšených řidičů co jedou třicet a uprostřed, protože ke kraji se bojí, ale musí za každou cenu jet. Další věcí je profesionalita řidičů kamionů, sám jsem s ním jezdil a platilo jediné .... pokud si nejsem jistej, že ten kopec vyjedu, tak stojím pod a čekám na sypač, dnes pod kopcem stojí dva kamiony a dalších pět jede a z nich tři zůstanou v kopci zlomený ... no a to už neprojede nikdo, ani osobák a mnohdy už ani sypač. Samo chápu, že dnes jsou řidiči tlačeni časem a super věcí pro zimu Just in Time, ale prostě příroda na tohle sere :D 0 Quote Link to comment
Jim Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 takže z 90% je to v lidech já to tvrdím furt no 0 Quote Link to comment
Dakie Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Určitě je to o lidech.. A dnes na silnicích bacha, asi jsou skvrny na slunci.. 4 idioti mi to poslali z pravýho do levýho rychlostí krásných 100 km/h - já jel 135 na tempomat.. A vždy to bylo na poslední chvíli.. 0 Quote Link to comment
technikus Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Tak tohle je moc :lol: 0 Quote Link to comment
Jim Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 já si dneska spletl kancl, sem vlezl do první fekální snad, od rána řeším samé srašky :( uááááááááááááááá :wallbash: :wallbash: :wallbash: 0 Quote Link to comment
raym0n Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 gringos, jak mate ty koncentraty do ostriku od Jima, tak davate tam na slusnaka destilku, nebo i brnenskou pitnou vodu? dneska mi to vysvitlo, ze bych mel doplnit, mam doma jeste 4l koncentratu -80°C, ale nejak uz nemam destilku. 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted February 3, 2017 Author Share Posted February 3, 2017 Nouzove i vodu z kohoutku, ale nejednou jsem hrknul i tu - 80 nezredenou rovnou do ostriku. 0 Quote Link to comment
raym0n Posted February 3, 2017 Share Posted February 3, 2017 No, tak to je jasny, proc mas takovou spotrebu ty vody do ostriku :D 0 Quote Link to comment
SKAJA Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Zajímavý čtení na víkend. Hlavně ten konec ohledně konstrukce motorů. VW má mrdky, MB má mrdky, BMW má mrdky, PSA Ford má mrdky...a pak si kup auto. A to jsem zrovna toho transpika T5 s 2.5 TDI chtěl vzít, potřebuju něco 9 místnýho. Ale teď budu muset asi ještě koukat někde jinde. Nějaký tip na něco 9ti místnýho, ideálně 4x4 s rozumným motorem? Jde mi teda o něco staršího, jetýho...cenově tak mezi 200-300k? 0 Quote Link to comment
technikus Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Ses dal na nějakou cestovku? :blink: Vše, co mě napadá, nebude ani jedno 7+ natož 4x4 - Vito, Sharan, Transit, Trafic, Caravelle, Transporter, H1 V Ghaně by sis vybral a 4x4 nějak nepotřebují a věřím, že tam narvou i 2x víc lidí, než co píšou v papírech. :loool: 0 Quote Link to comment
jar_da Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Zajímavý čtení na víkend. Hlavně ten konec ohledně konstrukce motorů. VW má mrdky, MB má mrdky, BMW má mrdky, PSA Ford má mrdky...a pak si kup auto. A to jsem zrovna toho transpika T5 s 2.5 TDI chtěl vzít, potřebuju něco 9 místnýho. Ale teď budu muset asi ještě koukat někde jinde. Nějaký tip na něco 9ti místnýho, ideálně 4x4 s rozumným motorem? Jde mi teda o něco staršího, jetýho...cenově tak mezi 200-300k? Tak zrovna s 2,5 tdi T5 mám zkušenosti, motor drží, ale na druhou stranu je o něj postaráno, olej po 15.000 km a žádné podtáčení, takže bych se toho až tak nebál, ale musíš natrefit na dobře servisovanej kus. Jinak souhlas asi s těmi motory od Fiatu, na Ducata dodávky je zatím chvála, drží a navíc snadnější servis,protože je všude kolem místo 0 Quote Link to comment
SKAJA Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Jj, na té kvalitní údržbě a zacházení závisí asi všechno. Což zrovna u ojetiny člověk úplně neovlivní, bohužel. Konkrétně ty Transportery / Caravelly mají zpravidla nalítáno 250-400tis km. Asi by se dala vzít verze s 1.9 TDI, to by mohla být větší jistota než ta 2.5 TDI, na kterou jsem našel více negativních referencí. Novější Sprintery / Craftery údajně nic moc, oproti starým LT, což byly držáky, se to sere podstatně víc. Na Fordovu naftu 2.2 TDCI, kterou má prakticky každý Transit, jsem četl taky spíš negativní reakce, údajně to dvakrát povedený motor není. A mimochodem se dává i do Citroenu Jumper nebo Peugeotu Boxer. Jedinej Fiat dává do Ducata 2.3 JTD od Iveca, který se zdá být pomalu nesmrtelný. A cenově to není špatný, viz tu nebo tu. To druhý se mi docela líbí, ale teda zrovna AAAčka dvakrát nemusím a je otázkou, jestli to není až podezřele levný na ten údajný nájezd. Sice to není 4x4, ale to bych přežil. On má údajně i VW T5 2.5 TDI "jen" Haldex. Já žil v domnění, že to bude podélně montovaný motor s Torsenem, ale to je asi blbost, to by se tam nevešlo. Pak je tu třeba Vito, nějaký Opel nebo Renault, ale tam vůbec netuším, co od toho čekat. Takže nakonec to dopadne tak, že když člověk bude chtít spolehlivý auto s nesmrtelným motorem, tak se bude muset obloukem vyhnout VW a vzít Fiata. Bych ještě nedávno nevěřil, že to někdy řeknu :D 0 Quote Link to comment
seib Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Vivaro, Trafic, motor 2.0 dci, jazdí to fajn, do 300 tis a potom je to v háji... nevieš čo tam máš opravovať ako prvé, hlava, turbo, vstreky, vačky... a motory Fiat, resp všetko čo patrí pod FTP je pomerne spoľahlivé a nenáročné na palivo... až kým to nedajú vyrobiť do Činy a vtedy je už lepšie aj Tsi od VW 0 Quote Link to comment
jar_da Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Skaja, jak píšu, u Transportera 2,5tdi je to o zacházení, ale to dnes už u každého auta ..., 1,9 TDI je v tom slabá a motor bude utahaný, Jasně, T5 má haldex, je tam podélně motor, takže proto LT a Crafter jsou už větší bedny, podobně jako Sprinter, který je totožný bednou s Crafterem. Boxer a Jumper je taky přesně o tom, soused má Jumpera s hodně kilometrama a jezdí pořád, stojí to venku a nějaké letošní mrazy ho nezaskočily, takže bych se toho nebál. Sprinter má dvě turba a tam se to postupně sere a navíc servis cenou vyšší. Pěknou T5 neseženeš, protože tu nikdo neprodá, ideální by byla T4, ale to je na shánění stejný, ale držák neskutečný. 0 Quote Link to comment
SKAJA Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Takže během prvního soudního jednání ohledně brouka soudkyně konstatovala, že servis nemůže majiteli vozidla určovat, kolik kilometrů s autem musí najezdit - každý si může jezdit podle toho, jak sám uzná za vhodné. Podle servisu zavládlo ve Volkswagenu pozdvižení nad celou kauzou a rádi by to "nějak vyřešili", asi pokud možno v tichosti. Budou se provádět další zkoušky, jednání přerušeno do 30.3.2017 :) 0 Quote Link to comment
jar_da Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Ty jim dáváš, navíc padají u nás žaloby díky dieselgate .... bude new brouk 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.