Jump to content

SII 3,6 rozvody


Sedloňák

Recommended Posts

obavam se ze to bude mnohem mnohem vic, nechaval jsem si to nacenit na VR6 v Mk.5 a byly to hrozne castky, i mimo autorizak hlavne protoze Mk.5 ma rozvody na strane prevodovky . Dej vedet co jsi zjistil

Link to post

Motor teoreticky von nemusí , prevodovka áno , tj demontáž nápravy , poloosí , odpojiť kardan a prevodovka von .. neviem čo je v tej cene za rozvod ale ak si porátaš reťaz , lišty , napínák a hlavne prestavovače vačiek ktoré chrastia skôr ako reťaz tak to vyjde materiálovo o dosť viac ako si myslíš . A robota na tom je tiež tak na celý deň pre niekoho kto to robí ako má ... Ak naozaj hrkoce len rozvod asi by som skúsil prehodiť napínák , ten by mal ísť bez problému odzadu , pár motorom to pomohlo .

Link to post

Tak že motor ven musí.V autorizáku mají na to předepsaných 13,5hod.Cena i s materiálem cca 22tis.

Nic méně mi nic jinýho nezbyde,než to tam dát.Malým servisům se do toho buď nechce,nebo nemají přípravky.A nebo by to dělali poprvé a to zase nechci já.

 

Link to post
  • 1 year later...
  • 4 years later...

Zdravím kde jste přišli na tak malé částky za rozvody na 3,6 fsi ??? Jeden prestavovač na vačce 16k x2 olejový ventil 2,4k x 2 a rozvodova sada pokud chceš origo cca 10-13k samozřejmně olej filtr atd ??? A jsem cca na 40 k jen v materiále ? Nějaký technik kdo se v tom vyzná ? Taky bych potřeboval "poradit" 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...