Přejít na obsah

Nestartuje kdyz je cca pod -5°C


Doporučené příspěvky

Zdar chlapi, kamaradoj nechytne okta jakmile zacne mrznout. Zaclo to, kdyz debilove od Benziny, nechali stary zasoby letni Vervy,tak mu zamrzla nafta (nebyl sam), nechal rozmrznout auto v garazi, nalil do nadrze nejakej ten benzin, vymenil palivovej filtr, kterej byl od parafinu.. Cca 5 dni jezdila, pak zas, auto vzdycky na 3 sekundy chytne a chcipne,filtr je cistej, stara nafta vyjeta. V novy je nalitej VIF v nejvyssim moznym davkovani(40L-120ml). Je to uz 3x co se davala do garaze na romrznuti. Diagnostika nic neukazuje. Na co se zamerit. Diagnostiku mam,kdyby nekdo nejakej napad co zmerit. Uz to vypada, ze je to auto do Italie :D

Odkaz ke komentáři

Ale tady neni problem v tom,ze tam caknul trochu benzinu (proto sem nerozvadel,ze tam samo splejchnul i trochu oleje kuli mazani,a nemel v umyslu to dlouhodobe pouzivat) Po naliti benzinu a vyjeti zbytku,bylo ujeto dalsich 300km a jezdi dal,jen je problem s mrazem pres noc, pak to auto nechytne, respektive chytne a chcipne. Kdyz auto vyjede z garaze,kde neni moc pod 0 a nezustane pres noc v mrazu,tak normalne jezdi.

Odkaz ke komentáři

O lití benzinu do nafty psát nebudu, evidentně jste odborníci. Ničíte si váš motor, vaše věc

 

Nicméně k popisovanemu problému:

 

Moje Octa FL 1.6 TDi CR z roku 2010, najeto 96tis km vzkazuje přesně popisovaný problém. Když je tak to -5° chytne na první zatočení a běží, jede normálně. Když je po -5°, stojí celou noc v mrazu, tak chytne a hned chcípne. Takhle klidně 20x, než se povede nastartovat. Pak už běží normálně. V servise řekli, že je to nedovirajicim EGR ventilem. Ve středu jdu na výměnu, cena cca 12tis, tak doufám, že se nespletli...

 

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Reakce na benzin: nalil mu to tam pry dokonce mechanik.. :lol:

 

Jinak mne to nedalo a vzal sem to srovnavaci metodou pres VCDS,

 

1.problem, u me to po nastartování ukazuje, Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu 29% u nej 72% = EGR KO na 100%?

2. Doba predzhaveni u me pri studenym 1.9s teply cca 80°C 0.4s, u nej 0.0s- motor ohraty cca 60°C nemel jsem moznost zmerit na studenym, ale i tak rozdil . Zhavicky KO? Musi to vzdycky ukazat ikdyby 0.1s?

 

Jestli je to tak jak si myslim, tak tyhle 2 zavady muzou za ten problem. Nejak si tady ti mechanici nevi rady, tak to zkousim ja.

post-50455-0-66370600-1485983732_thumb.jpg

post-50455-0-23813200-1485983802_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...