marekczek Odesláno Říjen 26, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2017 Jako fakt Jardo? Tak to je teda síla.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Říjen 26, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2017 Není to divný? Jen 1.0 TSI a 1.6 TDI by mělo mít vlečenou nápravu, 1.5 TSI či 2.0 TDI by mělo být víceprvkové, ne? EDIT: Tak zřejmě platí, co psal jar_da. Jen 4x4 mají víceprvkovou. :huh: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Listopad 1, 2017 Autor Sdílet Odesláno Listopad 1, 2017 Tak jak se mi nelibi ten sedej na Praze 4, tak sem dnes na krizovatce mijel cervenej kousek a ten na prvni pohled/prujezd vypadal paradne ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Listopad 1, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2017 (upraveno) Jjo, červená vypadá nádherně... Mě se ještě hodně líbí Zelená Emerald a ty 19" Crater v kombinaci černo béžového interiéru Upraveno Listopad 1, 2017 uživatelem surfman 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Listopad 3, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2017 tak presne ten si budou nasi objednavat :D ja bych chtel bilej nebo cervenej, jina mi nesedi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Listopad 3, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2017 Nemám nic proti bílé-naopak Supa budu objednávat bílého, ale u Karoqa se mi nelíbí. Červená metla je nádherná, s takovým jsem jezdil, jen neví, co by si za to řekli. Béžový interiér jsem vždy chtěl, tohle auto ho mělo, ale výplně dle mého hnus, strašně vynikala struktura plastu, vypadalo to moc, moc levně. Jinak auto Ok, líbilo by se mi, líbilo by se mi spíš jako druhé, proto jsem se i na úkor slabší výbavy rozhodl pro Supa. H 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 Je zajímavé, že s VarioFlex je součástí kufru roletka, se standardními sedačkami plato kufru. Nicméně žádné Simply Clever řešení se nekoná. Obojí má pevně danou délku, čekal bych, že roletka při VarioFlex bude délkově nastavitelná. Ta je však pořád na stejném místě a dokonce, pokud se sedačky posunou dopředu, vznikne díra. Navíc při vyndání není roletka kam schovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 no on ten VarioFlex je tak trochu k ničemu, protože v podstatě musíš prostřední sedák vyndat, aby jsi mohl dát ty krajní k sobě, to mě moc vario nepřijde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 Já teda než nějaký vyndávání sedaček či 2 v řadě vidím plus nastavitelný sklon sedaček nebo posun a tím si o něco málo zvětšit kufr při zachování i zadních cestujících (asi ne k moři, ale ...) Ale čekal jsem zázraky s roletkou při VarioFlex, ale to se jaksi nekoná. Praktičtější mi přijde plato 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 (upraveno) Otázkou je, kolik místa pro těch 5 cestujících budeš mít, při sedačkách posunutých dopředu, to je spíš pro náklad a ponechání sedaček, aby tě něco z kufru nezabilo .... Nastavení sklonu opěráku je fajn, to jo ..... ale pokud chceš vzadu vézt dva lidi na sedačkach blíž k sobě, tak musíš prostřední nechat doma, to je blbý. Tak ta roletka by se měla otevírat snad s víkem kufru ne? To mi přišlo docela OK proti platu Upraveno Listopad 5, 2017 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 Ano, je přichycena na dveřích, ale na druhé straně je pevně zachycena a tam bych čekal s VarioFlex posun délky. Tím, že tedy posuneš sedačky = vznikne fuk. Navíc není v kufru místo, kam ji v případě potřeby odložit (čekal bych prostor v podlaze či u rezervy apod.). Ale to třeba až při dalším MR nebo faceliftu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 Ono se s ní asi moc nepočítalo, přeci jen jako první byla Ateca a ta má asi jen plato, resp. VarioFlex nemá, takže asi nikdo neřešil roletku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 5, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2017 Vždyť roletku má každý kombík, ne teda napnutou až na dveře kufru. A místo má většinou připravené pro schování v případě sundání 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 Škoda Karoq – Nové kombinace motorů a převodovek Nový přírůstek do rodiny se na českém trhu zatím ještě ani neohřál a už se může těšit na doplnění nabídky. Zatím stále čekáme na základní výbavovou linii Active, kterou Škoda Auto slíbila v budoucnu uvést, ani paleta motorů však ještě není kompletní. Podle našeho zdroje se už na přelomu dubna a května dočkáme 140kilowattové verze čtyřválce 2.0 TDI párovaného výhradně s převodovkou DSG a pohonem všech kol. První červencový týden se ponese ve znamení 2.0 TDI/110 kW v kombinaci s předním pohonem (aktuálně pouze se čtyřkolkou), a na přelomu listopadu a prosince dorazí patnáctistovka TSI/110 kW kombinovaná s pohonem 4x4 a automatem (aktuálně pouze jako předokolka). Škoda zvažuje i verzi na CNG s pohonem stejným jako u octavie. Více na: zdroj 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kokiko Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 SK Cenník Škody Karoq 07-11-2017 https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/447410-skoda-karoq-kompaktne-ceske-suv-je-na-trhu-startuje-pod-20-000-eurami/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 Škoda Karoq dostala od Euro NCAP pět hvězdiček za bezpečnost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 a silnejší benzin nebude jo? 1.8 třeba ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 na co? většině to stačí nebo dehet s močovinou. lepší motorizace v této cenovce a segmentu vymizí.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 mě ta 1.4 v tom autě neštymuje prostě ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Listopad 8, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2017 tam taky žádná 1.4 nebude ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Listopad 9, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2017 no tak vlastně už jsou 1.5 ... ale i tak :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Listopad 9, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2017 1.5 je zatím taková černá díra - turbo, vypínání válců a jistě přibude i DPF, pokud už to vlastně nemá (ale DPF budou mít i jiný obsahy) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 9, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2017 Za mě trochu zklamání viz test. https://www.facebook.com/motorpower.cz/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 9, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2017 budu s tebou souhlasit..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Listopad 18, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2017 a silnejší benzin nebude jo? 1.8 třeba ... Bohužel ne, navíc u 1,5 Tsi pohon 4x4 pouze s DSG. Takže při výbavě Style a uvedené specifikaci cena bez slevy někde u 750 tisíc. To Yeti byl teda s 1,8 Tsi levnější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ITT Odesláno Listopad 20, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2017 Nemôžem si pomôcť, ale ten dizajn ma absolutne neoslovuje. Suchý nešportový vzhľad, tuctovosť bez emócií, bez nápadu, ako aj Kodiaq a tiež bežný Tiguan, či Ateca. Tieto autá vyzerajú ako tak, len keď majú nejaký športový packet, napr. ako u Tiguanu R-line. Čo sa týka prístrojovky v Tiguane aspoň tá vyzerá dobre, ale v Karoq a Kodiaq nie je nič moc. No a so športovým packetom (prilepené prahy, športové nárazníky, príp spojlery) bude dobre vyzerať snáď aj Duster. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
okta7 Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 Ty máš síce takýto pocit, ale ja vôbec nie. Podľa mňa beztak majú tie autá niečo do seba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Leden 25, 2018 Sdílet Odesláno Leden 25, 2018 Škoda Karoq 1.5 TSI: Nový benzín pod kapotou ...nejvíc to bručení poznáte v garáži, kdy se těmi basy rozechvěje celá karoserie. Ostatně s chvěním jsme měli v autě problémy celkem časté. Může za to velká prosklená střecha. Nezdálo se, že by seděla dobře, v určitých chvílích šla do rezonance a vibrovala jak reproduktor. Karoserie se nezdála ani tak tuhá, jak by měla být. To zase prozrazovalo povrzávání plastů okolo zadních dveří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Únor 6, 2018 Sdílet Odesláno Únor 6, 2018 Právě jsem si byl projet verzi 1,5 TSI se 7stupňovou automatickou převodovkou. Ve Style krásně vybavené, navíc tam byl adaptivní tempomat, navigace, elektrické otevírání 5.dveří. Za mě je to krásné auto, jede to dobře, závoďák to samozřejmě není, ale na denní ježdění bych řekl dostačující. Jen ta cenovka - 820t :( Tak mám teď 2,5-3 roky na došetření a snad už v tu dobu bude na výběr dostatek ojetin :)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Únor 6, 2018 Sdílet Odesláno Únor 6, 2018 Jen tě opravím, adaptivní tempomat a Amundsen je u Style součástí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.