Přejít na obsah

Otřesy auta při akceleraci (+škubání při stálých otáčkách 1700-2000)


Doporučené příspěvky

Zdravím potřeboval bych radu od někoho kdo se s takovým problémem už setkal, mám octavii II r. 2005 BJB najeto 255 000 a mám problém asi s turbem nejspíše už delší dobu pozoruji u turba při vyšlápnutí plynu jako by zvuk když štěká pes (asi doběh lopatek u turba) plus slabší výkon poslední pár tisíc km k tomu takové lehké poškubávání na 4 st. okolo 1800 otáčkách a při rychlosti 70 km cca(pokud držím tuhle rychlost). Před týdnem jsem měnil komplet spojku i se setrvačníkem, protože už to bylo potřeba, setrvák už byl hodně slyšet a řazení taky žádnej hit, už před výměnou spojky a setrváku byly poškubávání plus rezonace a chvění při akceleraci od 1700 do 2100 otáček, ale ted začali ty rezonace větší a občas to vynechá ve výkonu a sem tam rezonace nejsou až takové.(podotýkám že to poškubávání mi bylo řečeno že může dělat špatný setrvačník ale po výměně pořád stejné)

Myslíte,že je turbo už nutné vyměnit?A proč to poškubávání?děkuji moc za rady a názory...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ja som mal veľmi podobný problém na audine ešte v minulosti, presne v takýchto otáčkach ako opisujete, akurát že ja som to pociťoval aj na 5 a 6st. Pričom chvenie sa zosilňovalo. V mojom prípade bol problém vo vstrekoch, skúsil by som diagnostiku čo ukáže, resp. pozrieť si cez VAG ako pracujú vstreky hlavne pri jazde, na voľnobehu totižto môžu vykazovať dobre hodnoty no pri jazde ukáže niečo iné. Niesom si na sto percent istý ale skúsiť to určite treba

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...