Přejít na obsah

Záměna motorů


Doporučené příspěvky

zdravím ve spolek,

Měl bych dotaz na někoho kdo by dokázal odpovědět,zda je možné do OII 1.9 BXE dát motor ze starší serie motorů PD (ATD,AXR,AVB). Zda je to reálné tam takový motor přestrojit. Důvod proč se na to ptám je ten,že mám již třetí motor ve své octavii a opět je po smrti. První padl ve 220tis.,druhý jsem nechal zgenerálkovat v autor. servise za nemalý peníz. Po dalších 170000 opět vypochodovala ojnice z bloku. Tak jsem koupil jiný motor z "auta v provozu" a po půl roce se zadřel!!! Po rozebrání jsem zjistil že byl poskládán z x motorů. A tudíž předurčen k jisté destrukci. Už mě nebaví vracet tam původní nespolehlivej motor,a doufat,že to zas nějakej zločinec nespatlal z deseti vraků!!! Jinak půjde auto do šrotu a vrátím se ke staršímu PD který bylo "nesmrtelný".

Děkuji za konstruktivní odpověď.

Odkaz ke komentáři

Starší generace tam nepůjde. Má jiné snímání polohy kliky,vstřiky a spoustu jiných věcí. Navíc legálně to taky nejde. Ale dá se jít jinou cestou. Při opravě motoru. Do bloku bxe nastrojit pajšl s asz. Snímač kliky se dá předělat.

Jinak nevím co děláš špatně. Já za svou opravářskou činnost řešil jedno lehlý bxe,evidentně podtáčené. Moje najezdilo s TH šály 500 tis.km.A spousta jiných co servisuju má najeto 300 a víc. Na některých se šály měnily na některých ne.Jezdí všechny.

Odkaz ke komentáři

Jinak nevím co děláš špatně. Já za svou opravářskou činnost řešil jedno lehlý bxe,evidentně podtáčené. Moje najezdilo s TH šály 500 tis.km.A spousta jiných co servisuju má najeto 300 a víc. Na některých se šály měnily na některých ne.Jezdí všechny.

Velmi dobrý poznatek ;)

Upraveno uživatelem šulda
Odkaz ke komentáři

ad změna kódu motoru, velice dobře a ochotně mi poradil pán na dopravce v Trutnově, takový milý přístup jsem hodinu po otvíračce skoro ani nečekal, mám se prý odstahovat do Německa, chtěl jsem mu ještě vřele poděkovat, ale soudě podle jeho výrazu a otočení se zády jsem raději vyklidil kancelář.....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže hlava bls sa mi predala takže asi musím zobrať atd, podľa vsetkeho by malo pasovať aj to, sú tam len iné sacie ventily ale pokiaľ dám všetko vnútro bjb,ako vacku ventily, vstreky tak si myslím že to pôjde, ak nie opravte ma :D keďže aj na škoda diely je písaná 1 hlava pre všetky 8 ventily

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
V 30. 6. 2017 at 21:38, Tomas6 napsal:

Starší generace tam nepůjde. Má jiné snímání polohy kliky,vstřiky a spoustu jiných věcí. Navíc legálně to taky nejde. Ale dá se jít jinou cestou. Při opravě motoru. Do bloku bxe nastrojit pajšl s asz. Snímač kliky se dá předělat.

Jinak nevím co děláš špatně. Já za svou opravářskou činnost řešil jedno lehlý bxe,evidentně podtáčené. Moje najezdilo s TH šály 500 tis.km.A spousta jiných co servisuju má najeto 300 a víc. Na některých se šály měnily na některých ne.Jezdí všechny.

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné poradit, jak na předělání toho snímače kliky. Máme problém s Leonem. Původně v něm měl být motor bjb 77kw,ale je tam nejspíš atd 74kw a ten má jinak umístěný snímač otáček kliky. Někdo to nejspíš přepojil na konektoru, nicméně řídící jednotka stále hlásí vadný snímač otáček kliky G28 (i u Nového) a auto velmi dlouho startuje, což bych přisuzoval právě té absenci polohy klikového hřídele. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...