Přejít na obsah

Chladící soustava zavzdušněna po výměně vodního čerpadla


KaJe

Doporučené příspěvky

Měnil jsem rozvody včetně vodní pumpy, již jsem to dělal třikrát a nikdy žádný problém. Vylil jsem a nachytal 5,5 litrů kapaliny + něco vyteklo na zem. Podařilo se mi tam nalít jen 5 litrů a jsem na max. auto se chová normálně, termostat otevírá jak má okolo těch 87°C, větráky spínají okolo 94°C, ale zdá se mi, že horní hadice od chladiče a ty místa nejsou plné vody. Čidlo teploty je pod vodou. Vyndání také nezabralo. Když protůruju motor, tak se hladina v nádržce sníží a na volnoběh zase vystoupí, ale jen tak o 1 cm. Víčko drží tlak, když ho vytočím na horkým motoru, tak si odfoukne a když ho vytočím, slyším v okolí čidla teploty bublání. Nevím co s tím, nikdy jsem ten problém neměl, vždy stačilo motor zahřát a samo se to odvzdušnilo. Už jsem najezdil přes 500 km a pořád stejné. Nějaký nápad?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...