Přejít na obsah

AGU váha vzduchu


Doporučené příspěvky

Zdravim

 

Mám stály problém s moji octou 1.8t 110kw 98.

Stále vyskakuje problém 16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly

P0102 - 35-00 - -

 

nemám možnost vyzkoušet jinou ale divny je, že v hodnotách ve vagu je v norme a hodnoty dobrý.

Ovšem projevuje se kolísáním otáček (hlavně na LPG) někdy i chcípne když se začne točit volantem.

 

Vyzkoušel jsem těsnost potrubí (bez ztráty tlaku), nový vzduch filtr, vyčistění váhy...

 

Má stím někdo zkušenosti?????

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak mě tam ještě přibila chyba : 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu

P0130 - 35-10 - - - Sporadicky

 

 

auto po přepnutí na plny se neudrží ve volnoběhu a chcípne.... a za jízdy je v nižších otáčkách cejtit cukaní.. na benzín tam je taky trošku kolísaní ale není to tak výrazný...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Jak jsem psal už výše, udělejte to do maxima. Já nejvyšší hodnotu váhy vzduchu měl při 6880ot. Při 2000ot na trojku (když nebude možnost, tak dvojku) sešlápněte pedál až na podlahu a nechte to vytočit pořád pod plným plynem.

 

j.pete: Pokud jsi to tak udělal, tak v pořádku, ale hodnoty váhy jsou nižší, než by měly být. Důležitá je pro Tebe ta maximální dosažená hodnota, která by měla být kolem kolem 120g/s. Z toho obrázku takle moc číst neumím :D S VAG Scope totiž nedělám.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...