Jump to content

Tažné zařízení.


Recommended Posts

Já investoval do oddělávacího, plně skryté provedení, díra na hák je zespodu, vyrábí firma HOOK. Když přejíždím některé ostrůvky a mám na tom nosič kol+dvě kola, tak štrejchám tím hákem trochu o konec ostrůvku, pokud nejedu opravdu pomalu, nesmí se na to prostě zapomenout. Ten hák se jednoduše nacvakne, velmi rychlá montáž, tak kdo nepotřebuje tažné denně, tak doporučuju.

Link to comment

není nad originální TZ co se dává z výroby, odnímatelné, skryté, vlastní tažný hák se dokonale vejde do výplně rezervy, pro ostatní výrobce není tolik argumentů....originál je jen jeden

Edited by Rolbař
Link to comment

ono také záleží na použité elektroinstalaci, pokud je auto holota, tak stačí nějaká obič co neumí nic, když je v autě esp, alarm, maxidot, PDC, je velice rozumné zvolit originál

 

u mne vychází originál TZ s origo elektrikou a prací na cca 10500,-

Link to comment

Nechal jsem si dodělat originál tz, koupil jsem v cc-autodily ... cena i s prací byla jak píše rolbař.

Neoriginál jsem nechtěl, to by muselo být hodně cenově zajímavé oproti originálu .... ale každého věc.

 

K věci ... na trajekt jsem ještě nenajížděl, ale jinak nechytnu nikde aspoň zatím.

 

Taký záleží jak jsi naložený ...

Link to comment

No originál je originál. To je jasný. Rolbař má cenu luxusní. To se musí nechat.

Já dal sundavací autohak,trčí nechutně pod auto a sem tam škrtnu u domu kde je blbý nájezd, zvlášť když mám něco v kufru. Ale celé tažné stálo asi 3000 a k tomu originál elektrika za 1500,montáž svoje zadarmo. Tak cenový rozdíl to trochu srovnal.

Stejně chci dávat podložky pod péra ať se to zvedne trochu.

Jo a kolik má originál tažné nosnost? Já na tom polákoví 1400kg.

Link to comment

"Rameno s kulovým zakončením lze bez obtíží namontovat i sundat a utáhne přívěs o hmotnosti až 750 kg (nebrzděný), respektive 1 700 kg (brzděný). Maximální zatížení tažného zařízení se nicméně liší podle typu vozidla, na kterém je namontováno, a rozhodující hodnotu naleznete v technickém průkazu vozu."

Link to comment
  • 4 weeks later...

Ahoj, měl bych dotaz jakou vybrat elektriku k tažnému. Mám OII FC téměř bez výbavy. Nemám ESP ani PDC a na odpojování mlhovky mi nezáleží. Je mi jasný že origo elektrika by byla nejlepší, ale když moje OII skoro nic nemá, tak je to zbytečně drahé. Nějaký tip na jinou elektriku by byl?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...