Přejít na obsah

Moje černé RS combi


Doporučené příspěvky

Vymenil jsem Tdi za Benzin a rad bych zacal novou kapitolu , neco malo o okte a vybave . Jinak po me byvale okte mi zustali 17 Spidery a veskere Audio , nejake veci na opravu ma ale neni to tak hrozne vse postupne :) Do posledniho km vedena servisni knizka ,auto puvodem ze Svycarska.

Rok vyroby 2004 , cerna 9910

Tempomat

Vyhrev sedacek

Maxidot

Klimatronik

Destovy senzor

Zadni loketka

Xenony

Parkovaci senzory

Denni sviceni

ESP, ASR

CD changer

Moznost navigace -2din Skoda

 

post-28362-0-21609500-1514931345_thumb.jpgpost-28362-0-58518000-1514931358_thumb.jpgpost-28362-0-80007200-1514931326_thumb.jpgpost-28362-0-63942600-1514931331_thumb.jpgpost-28362-0-32084200-1514931338_thumb.jpgpost-28362-0-92446300-1514931350_thumb.jpgpost-28362-0-95272700-1514931365_thumb.jpgpost-28362-0-71857100-1514931318_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak to Tě Franto obdivuju že jsi udělal takovou výměnu ! :palec: Mi se stále moje auto nechce dát pryč, užívám si ho denně. Ale benzín je zase jiné svezení a origo RS je parádní ! :palec: :palec: :palec: Tak ať dobře slouží a dělá Ti jen radost ! :palec: :wub:

Vypadá pěkně a celkem zachovale, jen ty stříbrné vnější zrcátka bych dal zpět do původního laku.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak něco málo na oživení :) RS jezdí zatím bez problémů, teď nás čeká výměna těsnění pod víkem motoru v nejbližších dnech jinak vše ok :) Je to taková kozička oproti low sestrám ale nechám jí tak už, těch původních je málo a mě to stačí tak :) bc6a79df6b28582b8e0d3b3fa44325d8.jpg8865cf6f790e8d1cdacace8c8ddd69aa.jpge1a591b1e073bd8ab52e79bfc19a5039.jpg5d5a7be65168b8b1b026b4308ead0234.jpgd40ce79a59ff1013f8054a85bdf588ac.jpg562fe53165bcb19a7e8240201af84c19.jpg4a9eab6da98fe2cf3bbba2302c99f805.jpg

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Dnes byl den D :)
Rozchodit zatuhly startér a výměna těsnění pod víkem motoru :)
Na videu kde borec měnil těsnění na AGU to byla brnkacka ale u mě na AUQ neee :/ moc hadic vzadu pod oknem tak jsme se chvilku domlouvali a vyšlo to :) Už na třetím válci byl olej u svíčky a cívka byla taky zaprasena :/ Teď to kontroluji je vše ok a startér už nedělá po startu takový kravál... Ať už je teplo ať ji můžu hodit do vůně :) 3654b13b09106d0001ad8fa12761fdd1.jpg897a903602fa48924967f5bf3ea04069.jpgc27090c1c66f1a611259315c60fe19a4.jpg8313341c17289f8b12bd2ece12753ea5.jpg9f91b885adf27ba8691b971be105075d.jpg

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

No už to začínalo být vážný starty na tři válce, kolísání otáček a ten startér k tomu teď je to jak Švýcary.. Hezky na drc otáčky drží úplně mě to jinak baví to auto :) Každopádně si to měl pěkně zralý :O
Jojo snažím se starat jako tomu bylo u babičky oktavky :)

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak minulý týden mi odešlo turbo u okty a příčinou byla velká axiální vůle. Tak jsem sehnal druhý a nechal ho tam dát a rovnou vyměnit i olej s filtrem :) Zase můžu hezky brázdit silnice :) Jelikož to bylo pořádně zasrany tak jsem to byl dnes řádně umýt ať mi nedělá ostudu a zase to na chvilku vypadá hezky... Jak se otepli tak si musím dát zpět mikrofon / od handsfree a natáhnout z rádia USB kabel na Flashku :) A ostatní věci doladit v té zimě se mi nic nechce [emoji14]
Rozhodně bych chtěl na jaře / v létě ji nechat vytepovat a strojne 3M rozlestit ten lak dle slov známého není úplně nejhezčí a chtěl by tu péči :) 7eae7c098cdcfe949eb128959bcc1319.jpg9c2b4fcdeaaa7a769a6684d1f7b63ae8.jpg44614da2fea35deba8c86ba2937b99d7.jpgb58fc4e54cc8cb726e6cecccf980e2c6.jpgd42e3750dcff5801f19e56900e36ab91.jpg9a4514253acade789129f291083f9048.jpgacfb8b309658e115e88016163f75265f.jpg

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si dnes dokodoval výbavu podle štítku v servisce


1AT = Elektronický program stability ESP
3FA = Bez střešního okna (plná střecha)
1N6 = Posilovač řízení
1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny
H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W
4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce
4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření
3NW = Zadní sedadlo a opěradlo dělené, sklopnéa s loketní opěrkou
3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný
4X1 = Boční airbag vpředu
4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací
8L3 = Střešní anténa
J1L = Baterie 280A (60Ah)
7AA = Imobilizér elektronický
8GD = Alternátor 90A
6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti
9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů
8RM = 8 reproduktorů (pasivní)
7Q2 = Navigační systém s barevným displejem
8AY = Rádio pro navigační systém
8QK = Klíč pro zamykání vozu
8X1 = S omývacím zařízením světlometu
4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem
B13 = Země typových zkoušek->ňVÝCARSKO
G35 = Tlumení přední
3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel
9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu
Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu
7X1 = Pomocné parkovací zařízení
9ZQ = Příprava pro vestavbu autotelefonu
8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný)
7A2 = Vestavba CD-měniče
3GA = Bez nákladové podlahy
QG1 = Prodloužený servisní interval
0GG = Exhalační předpis EU4
L23 = Okruh pérování 23
7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná
F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Tak po delší době to trošku obnovim :)
Měl jsem po výměně turba závadu, že mi ve vyšších otáčkách padal výkon a jelo to jak SDI pak po opětovném slapnuti na plyn bylo vše na chvilku ok... Problém vyřešen bylo to čerpadlo v nádrži :)

Nedávno jsem nechal měnit tyčky řízení a čepy od Lemforder, teď jak je vše zase ok tak jezdíme na 100% výkonu a je to poznat :)
Ještě proběhla menší očista interiéru tak jsem spokojen dlouhodobá kombinovaná spotřeba 8,1L dávám od Benziny Vervu 100 + Vif benzin aditiva :) 55012883488c30036c4d0f1e26f4af4e.jpgabaf9ec68cf00e211d4290908a687b68.jpgf78cabf02e5fe823987dd0fb1f3808c6.jpga1c7b0c8065c637917dcb8b00d1a90a3.jpg81d13249ce352aa192df9616164d24de.jpgb537f9ae8cc6c871c6524eca9720c027.jpg9b7918a0ce42bb52ee954d31a8b43002.jpg1d0d12a6e4f4ddc6ece55cc7bce7d749.jpg87723a12b0b98188a0b93a4bfcec2329.jpg

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...