Tomyzima Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Ahoj, po dalším velkým servisu, kde jsem nechal dát zpět DPF, přehrál soft, vyměnil komplet čidla atd se mi konečne podařilo dát auto do kupy. Spotřeba klesla, vše se uklidnilo, jede rychleji atd. Jen mě trápí jedna věc. Situace se děje, když je pod 7 Celsia. Auto nastartuju, vše je v poŕádku. Rozjedu se a po cca 200m vidím v bočním, či zpětným zrcátku bílý kouř. Ten kouř mi připadá jako kondenzovaná voda. Po dalším cca 1 km kouř ustane a je klid. Jen pro info: kouř je bez zápachu. Voda se neztrácí, drží se na rysce, hlava stará 2 roky. Myslíte, že je tato kouřivost normální? Je možné, že to dělá EGR?( palubka mi vyhodila chybu- žlutá kontrolka) Další zajímavost je ta, že ikdyž je motor zahřátý, motor vypnu, po 10 minutách nastsrtuju, tak to kouří bíle taky, ikdyž o dost míň. Při prasklý hlavě mi to kouřilo pouze za studena. Napadlo mě ještě : netěsné vstřiky, Egr, sání (mám koupené hliníkový a připravené na výměnu) V únoru jsem objednanej do servisu na kontrolu, ale rád bych znal váš názor. Díky Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Myslím že to je zkondenzovaná voda, která při chladnutí výfukové soustavy zkondenzuje uvnitř. Po studeném startu občas bíle kouří spíš tedy páří i euro6 auta.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomyzima Odesláno Leden 16, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Rád bych tomu věřil. Zkusím natočit video, jak moc to kouří a nahraju to teď. Ještě mě napadlo, že za studena mi houká turbo, tak jestli to nemá spojitost Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.