Přejít na obsah

padání do nouzáku


Doporučené příspěvky

Zdravím,

už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, mě se stávalo, že v dlouhým kopci při předjíždění mi auto spadlo do nouzáku. Stalo se mi to párkrát a většinou když jsem tam měl 5 a jel jsem kolem 100 a začal jsem předjíždět tak to pak v půlce manévru cuklo a bylo. Teď mám vyměněný rozvody a zatím se mi to nestalo. Je možný že to bylo špatným rozvodákem. Ten co mi to měnil tak mi řekl, že ty rozvody nikdy nikdy na tom autě nedělal. Auto mělo najeto 172 000!!! Když byl studený motor tak divný zvuk teď už né. Je tedy možný padání do nouzáku způsobit starými rozvody???

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Ahoj, mě se stávalo, že v dlouhým kopci při předjíždění mi auto spadlo do nouzáku. Stalo se mi to párkrát a většinou když jsem tam měl 5 a jel jsem kolem 100 a začal jsem předjíždět tak to pak v půlce manévru cuklo a bylo. Teď mám vyměněný rozvody a zatím se mi to nestalo. Je možný že to bylo špatným rozvodákem. Ten co mi to měnil tak mi řekl, že ty rozvody nikdy nikdy na tom autě nedělal. Auto mělo najeto 172 000!!! Když byl studený motor tak divný zvuk teď už né. Je tedy možný padání do nouzáku způsobit starými rozvody???

Možné toe jestli byl nadměrně vytahený řemen

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak jsem zhruba po měsíci vysledoval kdy mi auto padá do nouzáku. Vždy když chci rychle předjet a šlápnu tomu na krk tak se po chvilce zrychlování cukne a skočí do nouzáku. Padá to zhruba kolem 2500 otáček. Jakmile se rozjíždím plynule a nechci rychle nečekaně předjíždět tak v pohodě. Jedu v poho po dálnici 140 - 150 do táhlého kopce ale nic se nestane. škoda myslel jsem, že to bylo tím vytahaným rozvodákem. Takže až přijde výplata tak na diagnostiku a snad to nebude víc než 5000,-

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Tak jsem zhruba po měsíci vysledoval kdy mi auto padá do nouzáku. Vždy když chci rychle předjet a šlápnu tomu na krk tak se po chvilce zrychlování cukne a skočí do nouzáku. Padá to zhruba kolem 2500 otáček. Jakmile se rozjíždím plynule a nechci rychle nečekaně předjíždět tak v pohodě. Jedu v poho po dálnici 140 - 150 do táhlého kopce ale nic se nestane. škoda myslel jsem, že to bylo tím vytahaným rozvodákem. Takže až přijde výplata tak na diagnostiku a snad to nebude víc než 5000,-

 

 

A jak si dopadl po výplatě? :angry:

Odkaz ke komentáři
taky mi to padá do nouzáku a nemá vůbec výkon a přestalo i brzdit :angry: tuším že to bude asi vývěva :palec:

Vývěva?? zkontroluj hadičky jakmile ti vypadne hadička kolem ventilů přestane to brzdit tady vše souvisí se vším !!!!!

Odkaz ke komentáři
A jak si dopadl po výplatě? :)

No hele zatím nijak, momentálně jsem začal ještě řešit klimatizaci, takze toho je víc ale peněz míň. Jinak jsem nějak zjistil, že s tím umím jezdit tak aby mi to nepadalo do nouzáku, sice občas spadne ale né tak často. Snad to do léta stihnu nechat udělat

Odkaz ke komentáři
No hele zatím nijak, momentálně jsem začal ještě řešit klimatizaci, takze toho je víc ale peněz míň. Jinak jsem nějak zjistil, že s tím umím jezdit tak aby mi to nepadalo do nouzáku, sice občas spadne ale né tak často. Snad to do léta stihnu nechat udělat

 

A padá Ti to do nouzáku pořád? Mě to padá jen při studeném (neohřátém) motoru, jakmile je ohřátý na provozní teplotu tak ho můžu vytočit do otáček jak chci a nespadne to.

Odkaz ke komentáři

Jj padá pořád, jezdím Louny - Budějovice (cca 220km) a většinou mi to tam spadne jednou. Ale jak jsem psal, už jsem nějak vychytal, že to padá při 5 kolem 2500 otáček, takže se to snažím točit na 4 a pak dávam 5 později. Děje se to při ohřátém motoru,studenej motor nevytáčim.

Někde jsem četl i návod na to jak vyfouknout trochu toho bordelu z turba. Ale teď nevím kde to bylo. Něco v tom smyslu že na trojec do 4150 otáček a pak na 4 taky něco aby se pořádně prottáhlo.

Já totiž nevidím ve zrcátku že by mi to nějak zakouřilo když podřadím a přidám tomu plyn. Takže nevím no.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Čau taky, mi to dělalo ztráta výkonu přepnutí do nouzáku při 5-tce ... asi ve stovce při sešlápnutí plynu..... na diagnostice v autorizovaném servise to ukázalo poruchu na čerpadle, tak už jsem si chystal balík .... pak jsem to dal k jednomu borcovi do Krnova, ten zjistil špané nastavení turba při mezních situacích (lopatky turba se španě natáčeli při maximální zátěži) a přisávání vzduchu... opraveno a auto jezdí jak polité živou voudou asi rok ... tak si myslím že to bylo asi ono

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdar Vojta. Uz si to vyresil? Mam uplne stejny problem jako ty a zajmalo by me kolik si mam na to pripravit nebo cim to je!

 

Čau taky, mi to dělalo ztráta výkonu přepnutí do nouzáku při 5-tce ... asi ve stovce při sešlápnutí plynu..... na diagnostice v autorizovaném servise to ukázalo poruchu na čerpadle, tak už jsem si chystal balík .... pak jsem to dal k jednomu borcovi do Krnova, ten zjistil špané nastavení turba při mezních situacích (lopatky turba se španě natáčeli při maximální zátěži) a přisávání vzduchu... opraveno a auto jezdí jak polité živou voudou asi rok ... tak si myslím že to bylo asi ono

 

 

to Kroupa: Na kolik tě ta oprava vyšla?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
Zdar Vojta. Uz si to vyresil? Mam uplne stejny problem jako ty a zajmalo by me kolik si mam na to pripravit nebo cim to je!

 

 

 

 

to Kroupa: Na kolik tě ta oprava vyšla?

 

počítám že to bylo něco kole 2 tisíc.... zatím od té doby vše v pořádku

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...